Η MINI προχωράει στη στιλιστική ανανέωση του 3θυρου, 5θυρου και Cabrio μοντέλου της, πλαισιώνοντας το παράλληλα με νέες τεχνολογίες. Το ανανεωμένο MINI για το 2018 έρχεται με φρέσκιες σχεδιαστικές πινελιές, αυξημένες δυνατότητες εξατομίκευσης και περισσότερες ψηφιακές υπηρεσίες.

Το 2018 MINI διατίθεται σε τρεις τύπους αμαξώματος και φέρνει νέους συνδυασμούς κινητήρα-κιβωτίου, μία εκτεταμένη γκάμα στάνταρ εξοπλισμού, νέας σχεδίασης προβολείς και πίσω φώτα, πρόσθετες εξωτερικές αποχρώσεις και προηγμένη τεχνολογία συνδεσιμότητας για άνεση και ψυχαγωγία.

Ανανεωμένο MINI 3door και MINI Cabrio

Πιο συγκεκριμένα τα 3θυρα, 5θυρα και Cabrio ΜΙΝΙ έχουν προβολείς LED με λειτουργία Matrix για τη μεγάλη σκάλα, πίσω φώτα LED σε σχέδιο Union Jack (Βρετανική Σημαία), νέο λογότυπο MINI και πιο εξελιγμένους κινητήρες στα MINI One και MINI One First. Για πρώτη φορά τοποθετείται ένα 7-τάχυτο κιβώτιο Steptronic με διπλό συμπλέκτη και ένα 8-τάχυτο Steptronic, ενώ σε όλες τις εκδόσεις υπάρχει τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών και ηχοσύστημα με έγχρωμη οθόνη 6,5-ιντσών, USB και διεπαφή Bluetooth.

Τα νέα μοντέλα MINI έχουν ακόμη τρεις νέες εξωτερικές αποχρώσεις: Emerald Grey metallic, Starlight Blue metallic και Solaris Orange metallic. Ένα ακόμα στοιχείο που αυξάνει τις δυνατότητες εξατομίκευσης είναι το Piano Black Exterior σε προβολείς, πίσω φώτα και μάσκα. Στα σημεία αυτά υπάρχει γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα αντί χρωμίου. Η γκάμα ζαντών είναι επίσης αναβαθμισμένη με νέα σχέδια 17 ιντσών διαθέσιμα σε όλες τις εκδόσεις αμαξώματος του νέου MINI. Στο εσωτερικό υπάρχουν νέες δερμάτινες ταπετσαρίες και αναβαθμισμένο φινιρίσματα εσωτερικού.

Οι κινητήρες στο ανανεωμένο MINI

Κάτω από το καπό, οι κινητήρες στο ανανεωμένο MINI έχουν αυξημένη απόδοση και μειωμένο βάρος. Πρόκειται για μία λεπτομερής αναθεώρηση που ανεβάζει τον πήχη στο τομέα της διασκεδαστικής οδήγησης. Επίσης, πετυχαίνει μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2 έως 5%. Περαιτέρω βελτιώσεις έχουν γίνει σε όλη τη γκάμα και πιο συγκεκριμένα στο βασικό κινητήρα, στην τεχνολογία MINI TwinPower Turbo, στα ηλεκτρονικά κινητήρα, στην παροχή λαδιού, στην εισαγωγή αέρα, στο σύστημα ψύξης και στα συστήματα εξαγωγής. Εξάλλου, μειώθηκε το βάρος των μονάδων κίνησης. Τα καλύμματα των κινητήρων κατασκευάζονται από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP), με αποτέλεσμα να είναι και αυτά ελαφρύτερα. Το υλικό που χρησιμοποιείται είναι ανακυκλωμένο ανθρακόνημα που παράγεται κατά την κατασκευή των αυτοκινήτων BMW i.

Ο 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.500 κ.εκ. έχει αυξημένη ροπή κατά 10 Nm, στα 160 για το MINI One First και και 190 Nm στο MINI One. Ταυτόχρονα, ο diesel κινητήρας του Cooper SD διαθέτει τώρα υπερσυμπίεση δύο σταδίων. Το μοντέλο συνοδεύεται και από ένα 8-τάχυτο κιβώτιο Steptronic ως στάνταρ, με shift paddles στο τιμόνι προαιρετικά. Διαθέσιμο είναι και το νέο 7-τάχυτο κιβώτιο Steptronic με διπλό συμπλέκτη, κάτι που έλλειπε από τη γκάμα του MINI. Συνολικά το νέο μοντέλο διατίθεται σε επτά εκδόσεις κινητήρων, τέσσερις βενζινοκινητήρες και τρεις κινητήρες diesel, από 75 έως 192 ίππους.