Αυτό είναι το νέας γενιάς Ranger, το οποίο αποκαλύπτεται σε βάθος αρκετά νωρίτερα από το επίσημο λανσάρισμα του. Η νέα γενιά θα κυκλοφορήσει από το 2023 και είναι ριζικά αλλαγμένη σε όλους τους τομείς!

Βασισμένη στην πολυετή της τεχνογνωσία στα pick-up και στη γνώση των αναγκών των κατόχων των αυτοκινήτων του είδους, η Ford συνεργάστηκε με πελάτες για τη δημιουργία της νέας γενιάς Ranger. Το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο για παραγγελίες σε περίπου ένα χρόνο από τώρα, στα τέλη του 2022 και τα πρώτα αυτοκίνητα θα βγουν στο δρόμο από το 2023. Ωστόσο, τώρα είναι η στιγμή να δούμε τι φέρνει η νέα γενιά και πόσο αλλάζει, πέρα από το καθαρά σχεδιαστικό κομμάτι.

Ford RangerΝέα εμφάνιση, νέες ικανότητες

Η εμπειρία των πελατών ήταν καθοριστική για τη δημιουργία της εμφάνισης στο νέο Ranger. Η Ford αφιέρωσε πολύ χρόνο με ιδιοκτήτες από όλο τον κόσμο, διεξάγοντας πάνω από 5.000 συνεντεύξεις και δεκάδες συνεδρίες με πελάτες για να κατανοήσει τον τρόπο χρήσης των pick-up τους και να μάθει τις επιθυμίες και προσδοκίες τους από το νέο μοντέλο.

Οπτικά, η επόμενη γενιά Ranger δε θυμίζει σε τίποτα το τρέχον μοντέλο, έχοντας ξεκάθαρες επιρροές από τα μεγαλύτερα pick-up της μάρκας που κυκλοφορούν σε άλλες ηπείρους. Η σχεδίαση περιλαμβάνει μία νέα μάσκα και χαρακτηριστικά εμπρός φώτα σε σχήμα C, ενώ η μεσαία γραμμή ενσωματώνει οπτικά τους εντυπωσιακούς θόλους των τροχών που ενισχύουν την αίσθηση στιβαρότητας. Για πρώτη φορά, το Ranger θα έχει προβολείς LED matrix, αλλά και πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων. Γενικά το εσωτερικό παραπέμπει σε επιβατικό αυτοκίνητο, είναι αναβαθμισμένο με μαλακά υλικά, σε συνδυασμό με μία κεντρική οθόνη αφής σε διάταξη πορτρέτου, διαγωνίου 10,1 ή 12 ιντσών. Αυτή ενσωματώνει το τελευταίας γενιάς σύστημα SYNC 4, αντίστοιχο με αυτό που βρίσκουμε και στη Mustang Mach-E.

Κάτω από το νέο αμάξωμα υπάρχει ένα αναβαθμισμένο πλαίσιο με μεταξόνιο κατά 50 mm μακρύτερο και μετατρόχιο κατά 50 mm φαρδύτερο από του προηγούμενου Ranger. Μία υδρομορφοποιημένη δομή στο εμπρός τμήμα δημιουργεί περισσότερο χώρο στο διαμέρισμα του κινητήρα για το νέο V6 και «προετοιμάζει» το Ranger για την υποστήριξη μελλοντικών, διαφορετικών τεχνολογιών κίνησης. Επίσης δημιουργεί περισσότερο χώρο στο εμπρός τμήμα του pick-up για ώστε να αυξηθεί η ροή αέρα προς το ψυγείο, γεγονός που βοηθά στο να διατηρούνται οι θερμοκρασίες λειτουργίας σε χαμηλά επίπεδα, κατά τη ρυμούλκηση ή τη μεταφορά βαρέων φορτίων.

Νέες επιλογές κινητήρων

Το νέο Ranger θα περιλαμβάνει στη γκάμα του τους δοκιμασμένους Single-Turbo και Bi-Turbo 2.0L κινητήρες diesel της Ford. Ο Single-Turbo διατίθεται με δύο διαφορετικά επίπεδα απόδοσης εξασφαλίζοντας ισχύ και οικονομία καυσίμου. Ο Bi-Turbo κινητήρας είναι μία πιο προηγμένη έκδοση υψηλών επιδόσεων για πελάτες που επιθυμούν περισσότερη ισχύ χωρίς αύξηση της κατανάλωσης καυσίμου. Ωστόσο για τους πιο απαιτητικούς, η Ford προσθέτει στη γκάμα του Ranger και τον δοκιμασμένο 3.0L V6 turbodiesel της εταιρίας, ο οποίος θα είναι διαθέσιμος από το λανσάρισμα.

Διαθέσιμα θα είναι δύο συστήματα τετρακίνησης, ένα ηλεκτρονικό κατ’ επιλογήν ή ένα νέο, προηγμένο σύστημα μόνιμης τετρακίνησης με αυτόματο πρόγραμμα λειτουργίας. Η δεύτερη περίπτωση δεν απαιτεί ενέργειες από τον οδηγό και είναι σχεδιασμένο για άριστες επιδόσεις σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών.