8’07”97

17 Ιουνίου 2011 |


Αυτός είναι ο χρόνος που η νέα περιορισμένη έκδοση Trophy του Megane RenaultSport, γυρίζει στην “πράσινη κόλαση” του Nurburgring, ρεκόρ πίστας για την κατηγορία των μπροσθιοκίνητων αυτοκινήτων παραγωγής που σημειώθηκε σήμερα Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011.

Το 8’08” είναι ένας πολύ καλός χρόνος γύρου στο διάσημο Nordschleife, μια επίδοση που ζηλεύουν κάποια πολύ πιο ισχυρά πισωκίνητα μοντέλα, ενώ είναι κατά 9sec καλύτερος από το προηγούμενο κορυφαίο Megane R26.R που εδώ και 3 χρόνια ήταν κάτοχος του ρεκόρ. Η νέα περιορισμένη έκδοση παραγωγής Trophy, που σημείωσε το νέο ταχύτερο γύρο, αποτελεί την κορυφαία εκδοχή του μοντέλου και φέρει σε σχέση με το συμβατικό Megane RS αναβαθμισμένο κινητήρα 2,0lt Turbo, με αύξηση πίεσης στα 2,5 bar (+0,2) και νέας σχεδίασης σύστημα εισαγωγής. Η ισχύς είναι αυξημένη κατά 15 ίππους, φτάνοντας στους 265 και η ροπή κατά 2o Nm (συνολικά 360 Nm), γεγονός που αυξάνει την αναλογία κιλών ανά ίππο στο 5,09 και την ειδική ισχύς στα 132,5 PS/lt. Μπορεί τα 100 km/h να έρχονται μόλις 0,1” ταχύτερα (στα 6,0”) από στάση, ωστόσο σημαντικά είναι τα οφέλη από τα νέα ελαστικά Bridgestone Potenza RE050A Αsymmetric. Το μοντέλοείναι εφοδιασμένο, από τη στάνταρ έκδοση RS, με μηχανικό μπλοκέ διαφορικό και με ένα καλορυθμισμένο σετ σπορ αναρτήσεων. Σχεδιαστικά, το Trophy διαφοροποιείται στη μαύρη οροφή, το νέο πίσω σπόιλερ και τις νέες ζάντες 19 ιντσών με κόκκινο περίγραμμα. Στο εσωτερικό υπάρχει ταμπελάκι με τον αύξοντα αριθμό παραγωγής από τα 500 συνολικά που θα διατεθούν σε Γαλλία, Αγγλία, Γερμανία, Βέλγιο, Πορτογαλία, Ισπανία, Ιταλία, Ελβετία, Αυστρία και Σλοβενία με τιμή 35.000 ευρώ.

Δείτε το video από την onboard camera: