Το Peugeot 308 ανανεώνεται και αποκτά περισσότερο εξοπλισμό και ψηφιακά όργανα με το τελευταίας γενιάς i-Cockpit.

Σε μια προσπάθεια ανανέωσης του Peugeot 308, η γαλλική φίρμα προχώρησε σε μερική αναβάθμιση της τρέχουσας γενιάς. Το μοντέλο που κυκλοφορεί σε αυτή του τη μορφή από το 2013, δέχθηκε πολύ μικρές επεμβάσεις και πλέον επαναλανσάρεται ως ΜΥ2020.

Σχεδιαστικά δεν υπάρχουν και τόσο ορατές αλλαγές, αφού το ανανεωμένο μοντέλο διατηρεί όλα τα γνώριμα χαρακτηριστικά του. Ωστόσο, προστέθηκε μια νέα μπλε απόχρωση στην παλέτα του, νέα σχέδια ζαντών αλουμινίου και ένα Black Pack με λεπτομέρειες σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα (προαιρετικά).

Peugeot 308

Η πιο ορατή αλλαγή βρίσκεται στην καμπίνα, όπου πλέον υιοθετείται η τελευταία γενιά του i-Cockpit της Peugeot. Αυτό αποτελείται από μια ευρεία οθόνη 10 ιντσών για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Ακόμη, το σύστημα multimedia ενσωματώνει πλέον συμβατότητα με Apple CarPlay και Android Auto. Το ανανεωμένο Peugeot 308 περιλαμβάνει και όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας της μάρκας. Τεχνολογίες όπως Adaptive Cruise Control, Visiopark με κάμερα οπισθοπορείας 180 μοιρών, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, ειδοποίηση κινδύνου σύγκρουσης, ενεργό σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας και άλλα.

Peugeot 308

Καμία αλλαγή δεν υπάρχει στη γκάμα των κινητήρων, με τους βενζινοκινητήρες 1.2 PureTech να συνεχίζουν στους 110 και 130 ίππων, με μηχανικό 6άρι ή αυτόματο 8άρι κιβώτιο ταχυτήτων. Σε πετρέλαιο ο 1.5 BlueHDi αποδίδει 100 και 130 ίππους σε δύο εκδόσεις με χειροκίνητο ή αυτόματο ΑΤ8 κιβώτιο αντίστοιχα. Στην κορυφή της γκάμας παραμένει το 308 GTi με κινητήρα 1.6 λτ. Turbo και ισχύ 263 ίππων.

Δείτε ακόμη:

Πώς το τιμόνι των Peugeot έφτασε να είναι τόσο μικρό;