Νέο Audi A4

Η Audi παρουσιάζει το ολοκαίνουριο A4 το οποίο αναμένεται μετά το καλοκαίρι. Εκ πρώτης φαίνεται σαν ένα facelift, ωστόσο μη γελιόμαστε καθώς κρύβει αρκετές αλλαγές και βελτιώσεις, συμπεριλαμβανομένου όπως βλέπουμε και ένα νέο κίτρινο χρώμα.

Το νέο Audi A4 είναι έως και 120kg ελαφρύτερο, 21% οικονομικότερο σε καύσιμο, ενώ θα εφοδιάζεται με 4-κύλινδρους και 6-κύλιδρους κινητήρες από 150 έως 272 ίππους. Το σημαντικότερο ωστόσο είναι ότι βασίζεται σε μια εντελώς νέα πλατφόρμα και συνδυάζεται με επαναεξελιγμένα χειροκίνητα και αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων, συμπεριλαμβανομένου ενός tiptronic 8 σχέσεων.
Σχεδιαστικά το Α4 δεν υπάρχει περίπτωση να το μπερδέψει κανείς στο δρόμο. Το πιο πιθανό μάλιστα είναι να μην αντιληφθεί καν ότι πρόκειται για κάτι νέο. Βασισμένο στις γνώριμες γραμμές, οι Γερμανοί πρακτικά διόρθωσαν το σχέδιο του μοντέλου ενσωματώνοντας μικρές πινελιές και στοιχεία που συναντούμε σε όλη την ανανεωμένη γκάμα Audi. Πιο δυναμική τραπεζοειδή μάσκα, νέα φώτα με όμορφα ενσωματωμένα LED ημέρας αλλά και νέα «νεύρα» κατά μήκος του αμαξώματος. Μαζί με ένα πιο φρέσκο πίσω μέρος, νέους προφυλακτήρες και νέα σχέδια ζαντών και η εικόνα έχει συμπληρωθεί. Για γαρνιτούρα η Audi προσθέτει μια νέα χρωματική παλέτα που περιλαμβάνει ένα νέο κίτρινο χρώμα και ένα μπλε ελεκτρίκ, μαζί βεβαίως με πιο κλασικά χρώματα.

Σαφώς ανανεωμένη και πιο σύγχρονη είναι η εικόνα στην καμπίνα, όπου μεταξύ άλλων υπάρχει και ο νέος πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων που γνωρίσαμε στο νέο Audi TT. Η ποιότητα είναι πέρα από κάθε αμφισβήτηση όπως και η εργονομία, ενώ οι λάτρεις της τεχνολογίας θα απολαύσουν τις νέες δυνατότητες του συστήματος MMI με υποστήριξη πλατφόρμων Apple CarPlay και Android Auto. Ακόμη το νέο A4 διατίθεται με ηλεκτρικό άνοιγμα χώρου αποσκευών ως στάνταρ, ενώ προαιρετικά θα υπάρχει και αισθητήρας για hands-free άνοιγμα.
Τα Audi A4 και A4 Avant θα λανσαριστούν με 7 κινητήρες, τρεις TFSI και τέσσερις TDI. Όλοι τους με αυξημένη ισχύ σε ένα φάσμα από 150 έως 272 ίππους αλλά και πιο οικολογικό χαρακτήρα. Οι εκπομπές CO2 είναι μάλιστα κάτω από 100 g/km στον 2.0 TDI ultra, ενώ η γκάμα θα διανθιστεί μελλοντικά και με μια έκδοση φυσικού αερίου g-tron.