Από ειδικό μοντέλο, σε μοντέλο παραγωγής! Το Audi R8 V10 RWD, με κίνηση στους πίσω τροχούς, είναι πλέον μοντέλο της κανονικής γκάμας. Υπό αυτό το πρίσμα, η εξωτερική του εμφάνιση έχει επανασχεδιαστεί προκειμένου να το καταστήσει ακόμα πιο εντυπωσιακό. Έχει τα ίδια χαρακτηριστικά με το R8 V10 quattro, με τον τοποθετημένος στο κέντρο V10 να αποδίδει 540 ίππους.

Στο δικίνητο μοντέλο, η μάσκα είναι πιο φαρδιά και πιο επίπεδη, ενώ οι εισαγωγές κάτω από το καπό παραπέμπουν στο θρυλικό Audi Sport quattro. Οι εισαγωγές αέρα, το εμπρός σπόιλερ και ειδικά οι πίσω γρίλιες εξαγωγής αέρα έχουν γίνει πιο φαρδιές. Ο διαχύτης έχει μετακινηθεί προς τα πάνω, ενώ στο χώρο του κινητήρα, το φίλτρο αέρα έχει καινούργιο κάλυμμα που είναι διαθέσιμο και σε ανθρακόνημα.

Οι πλευρικές εισαγωγές του R8 V10 RWD υποδηλώνουν τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του μοντέλου. Η πάνω είναι σε γυαλιστερό μαύρο mythos, ενώ η κάτω στο χρώμα του αμαξώματος. Η εμπρός εισαγωγή, τα ενθέματα στα μαρσπιέ και ο διαχύτης είναι στάνταρ σε γυαλιστερό μαύρο. Εναλλακτικά διατίθεται το πακέτο carbon και, για το Spyder, ένα διευρυμένο μαύρο πακέτο styling. Στη γκάμα των χρωμάτων προστέθηκε το γκρι Kemora, ενώ προαιρετικά οι κύκλοι και το λογότυπο της Audi μπορούν να είναι σε γυαλιστερό μαύρο. Στο εσωτερικό, οδηγός και συνοδηγός κάθονται σε σπορ καθίσματα επενδυμένα με δέρμα και Alcantara, ενώ ένα εντυπωσιακό λογότυπο “RWD” είναι τοποθετημένο μπροστά από το συνοδηγό.

Ο κινητήρας του Audi R8 RWD

Η καρδιά του Audi R8 V10 RWD χτυπά ακριβώς πίσω από την καμπίνα των επιβατών. Ο ατμοσφαιρικός V10 5.2 FSI αποδίδει 540 ίππους στις 6.500 σ.α.λ., μέγιστη ροπή 540 Nm. Η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου S tronic 7 σχέσεων και ενός μηχανικού μπλοκέ διαφορικού. Το R8 V10 RWD Coupé επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα είναι 320 χλμ./ώρα. Οι αντίστοιχες τιμές για το Spyder είναι 3,8 δευτερόλεπτα και 318 χλμ./ώρα.

Η πίσω κίνηση εξασφαλίζει δημιουργεί τις προϋποθέσεις για μια πιο απολαυστική οδική συμπεριφορά. Εάν ενεργοποιηθεί το πρόγραμμα sport σε συνδυασμό με το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας ESC καθώς και τις ρυθμίσεις και τον έλεγχο της ανάρτησης, είναι εφικτό ακόμα και το ελεγχόμενο drift. Το υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης εξασφαλίζει έντονη επαφή με το δρόμο. Το Audi R8 V10 RWD έχει στάνταρ μαύρες σφυρήλατες ζάντες 19 ιντσών με λάστιχα 245/35 μπροστά και ελαστικά 295/35 πίσω. Διαθέσιμοι είναι και τροχοί 20 ιντσών σε συνδυασμό με πιο σπορ ελαστικά.

Το Audi R8 V10 RWD θα είναι διαθέσιμο στις ευρωπαϊκές αγορές στις αρχές του 2020. Η βασική τιμή του Coupé στη Γερμανία θα είναι 144.000 ευρώ, ενώ το Spyder θα ξεκινά από τις 157.000 ευρώ.