Με πιο δυναμική εμφάνιση, νέα καθίσματα και νέες ρυθμίσεις το Audi RS 3 επανατοποθετείται στην κατηγορία των σπορ αυτοκινήτων. Παραμένει το ταχύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας στην πίστα του Nürburgring Nordschleife, με χρόνο 7:33.123.
Η Audi Sport ανακοίνωσε την αναβάθμιση του RS 3. Με εμφανείς αλλαγές στη σχεδίαση εμπρός και πίσω, με νέους τροχούς εμπνευσμένους από το μηχανοκίνητο αθλητισμό, αλλά και νέα RS σπορ καθίσματα, το μοντέλο συνεχίζει και διατίθεται σε δύο επιλογές αμαξώματος, hatchback και sedan. Αν και με την πρώτη ματιά οι διαφορές δείχνουν ελάχιστες, το ανανεωμένο RS 3 έχει νέας σχεδίασης εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, νέας σχεδίασης γρίλια και νέους, διπλούς (και λειτουργικούς) πλευρικούς αεραγωγούς. Τα matrix LED φώτα αν και διατηρούν το γνώριμο σχήμα, πλέον έχουν νέα εσωτερική σχεδίαση και τρία επιλέξιμα σχέδια για το μοτίβο των LED ημέρας. Μεταξύ τους και ένα μοτίβο με καρό αγωνιστική σημαία.
Νέα εσωτερική σχεδίαση έχουν και τα πίσω φώτα, ενώ επανασχεδιασμένος είναι ο πίσω διαχύτης με ενσωματωμένο έναν κάθετο ανακλαστήρα στο κέντρο και δύο επανασχεδιασμένες απολήξεις της εξάτμισης. Χρωματικά, το Audi RS 3 του 2024 διατηρεί τα δυναμικά εξωτερικά χρώματα Kyalami Green και Kemora Grey, ενώ νέα στη γκάμα είναι τα μεταλλικά Ascari Blue και Progressive Red. Για πρώτη φορά διατίθεται και το Daytona Grey σε ματ φινίρισμα.
Πιο σπορ εσωτερικό
Στην καμπίνα κυριαρχεί το μαύρο χρώμα, ενώ τα πάντα έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα τις επιδόσεις, την υψηλή ποιότητα και το μοναδικό στυλ. Νέο είναι το τιμόνι, με επίπεδο το κάτω αλλα και το πάνω τμήμα του, ενώ νέα είναι και τα καθίσματα με καλύτερη στήριξη του σώματος και κυψελωτό μοτίβο ραφών. Οι επενδύσεις περιλαμβάνουν δέρμα Nappa ή Dinamica επενδύσεις μικροίνων. ΜΙκροαλλαγές έχουν γίνει στην εργονομία, στις εσωτερικές θήκες καθώς και στις επενδύσεις του ταμπλό και πορτών.
5-κύλινδρο με 400 ίππους
Ο θρυλικός turbo βενζινοκινητήρας 2.5 TFSI συνεχίζει και διατηρεί στο ανανεωμένο RS 3 ισχύ 400 ίππων και 500Nm ροπής. Η τυπική επιτάχυνση 0-100 km/h γίνεται σε 3,8 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να φτάνει στα 250 km/h όπου και περιορίζεται με κόφτη. Πέρα από τις κορυφαίες επιδόσεις και πολλαπλές βραβεύσεις, ο συγκεκριμενος κινητήρας είναι ένας από τους πιο σπορ κινητήρες της Audi, λόγω του χαρακτηριστικού του ήχου, κάτι που προκύπτει από την σειρά ανάφλεξης 1-2-4-5-3. Η ρυθμική ανάφλεξη δίνει έναν ξεχωριστό χαρακτήρα που ενισχύεται στο μέγιστο από την εξάτμιση με βαλβίδα ελέγχου. Ο οδηγός μπορεί μαζί με τα διαθέσιμα προγράμματα οδήγησης να αλλάξει και τον ήχο.
Το Audi RS 3 είναι τετρακίνητο, με συνεχή κατανομή της ροπής ανάμεσα στον εμπρός και πίσω άξονα επηρεαζόμενη από τις συνθήκες και το στυλ οδήγησης. Ο οδηγός μέσα από το Audi drive select mode, μπορεί να επέμβει και χειροκίνητα στις ρυθμίσεις, επιλέγοντας το στυλ που του ταιριάζει. Υπάρχει ακόμη και επιλογή για drift, όπου το λογισμικό της τετρακίνησης επιτρέπει τη δημιουργία πλαγιολισθήσεων κατανέμοντας της ροπή κατά προτεραιότητα στον πίσω άξονα. Αν οι γρήγοροι χρόνοι σε μια πίστα είναι το ζητούμενο, το Performance mode ενεργοποιείται από ένα διακόπτη στο τιμόνι, αυτόν με την καρό σημαία! Υπάρχει και ένα δεύτερο μπουτόν στα δεξιά με το σήμα RS, όπου ο οδηγός μπορεί να προσθέσει το πρόγραμμα οδήγησης που επιθυμεί.
Το ανανεωμένο Audi RS 3 θα είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα μέσα στο φθινόπωρο και σε τιμές που δεν θα διαφοροποιούνται σημαντικά από την τρέχουσα γενιά του μοντέλου.