Η Audi ανανεώνει τα RS 5 Coupé και RS 5 Sportback με ακόμα πιο sport εξωτερικό design και ψηφιακές λειτουργίες. O Twin-turbo V6 κινητήρας αποδίδει 450ps και 600 Nm ροπής, ενώ το 0-100 km/h γίνεται σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα

Νέο look για τα Audi RS 5 Coupé και RS 5 Sportback. Οι νέες λεπτομέρειες καθιστούν τον εξωτερικό σχεδιασμό ακόμα πιο σύγχρονο και μοντέρνο. Για το χειρισμό, και τα δύο μοντέλα βασίζονται στη νέα τεχνολογία αφής MMI με μεγάλη κεντρική οθόνη. O twin-turbo V6 κινητήρας με ισχύ 450 PS και 600 Nm εξασφαλίζει εντυπωσιακές επιδόσεις.

Ανανεωμένο εξωτερικό design για τα Audi RS 5

Ο εξωτερικός σχεδιασμός των δύο RS 5 είναι αναγνωρίσιμος με την πρώτη ματιά. Το Singleframe έχει γίνει πλατύτερο και πιο επίπεδο. Ακολουθεί το σχεδιασμό των μεγάλων αδελφών του, RS 6 και RS 7. Οι οπές αερισμού πάνω από τη μάσκα θυμίζουν το κλασικό Audi Sport quattro του 1984, ενώ οι προαιρετικοί προβολείς LED matrix με το φως Audi laser διαθέτουν σκούρα περιγράμματα, που δίνουν μία ξεκάθαρα διαφορετική οπτική εντύπωση των δύο μοντέλων RS, σε σχέση με το βασικό μοντέλο A5. Οι μεγάλες, έντονα διαμορφωμένες είσοδοι αέρα έχουν πλέον ένα νέο, πενταγωνικό σχήμα.

Τόσο τα πλαϊνά μαρσπιέ όσο και ο διαχύτης πίσω, έχουν επίσης επανασχεδιαστεί. Τα διακοσμητικά πακέτα γυαλιστερού μαύρου, ματ αλουμινίου ή ανθρακί χρώματος προσδίδουν τόσο εμπρός και πίσω όσο και στο πλάι μία ακόμα πιο ξεχωριστή όψη. Το Coupé είναι εφοδιασμένο με οροφή ανθρακονημάτων με δομή CFRP, η οποία μειώνει το βάρος του οχήματος κατά περίπου τέσσερα κιλά.

Ξεχωριστό εσωτερικό

Οι οριζόντιες γραμμές και τα σκούρα χρώματα κυριαρχούν στο εσωτερικό των ανανεωμένων RS 5. Τα σπορ καθίσματα είναι καλυμμένα με Alcantara και δέρμα ως στάνταρ, ή εξαιρετικής ποιότητας δέρμα Nappa προαιρετικά. Το τιμόνι, ο μοχλός ταχυτήτων καθώς και τα μαξιλαράκια γονάτων, διαθέτουν καλύμματα Alcantara με κόκκινες ή γκρι ραφές αντίθεσης.

Το νέο μοντέλο λειτουργίας των δύο μοντέλων RS 5 επικεντρώνεται σε οθόνη αφής MMI 10,1 ιντσών. Η μεγάλη, ελεύθερη οθόνη με ακουστική ανάδραση είναι ελαφρώς κεκλιμένη προς τον οδηγό. Στο προαιρετικό Audi virtual cockpit plus (οθόνη 12,3 ιντσών), ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ πολλαπλών οθονών – μία από αυτές είναι ο σχεδιασμός απόδοσης ειδικά για RS την κλίμακα της πλευρικής ταχύτητας. Όταν ο οδηγός χρησιμοποιεί το κουμπί επιλογής στο τιμόνι ενός τιμονιού RS mode από τα δύο διαθέσιμα, εμφανίζεται μία οθόνη RS που πληροφορεί για διάφορες τιμές, όπως για παράδειγμα τα g επιτάχυνσης.

Με 450 ίππους

Ο βενζινοκινητήρας 2.9 TFSI twin-turbo V6, παράγει 450 ίππους και προσφέρει μια εκπληκτική ροπή 600 Nm από τις μόλις 1.900 rpm. Και τα δύο μοντέλα RS 5 κάνουν το 0-100 km/h σε 3,9 δευτερόλεπτα και φτάνουν μέγιστη ταχύτητα έως 280 km/h. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι οκτώ σχέσεων tiptronic και κατευθύνει την ισχύ του κινητήρα στη μόνιμη τετρακίνηση quattro. Ο οδηγός μπορεί να ελέγξει την αλλαγή ταχυτήτων μέσω των μεγαλύτερων paddles αλουμινίου πίσω από το τιμόνι. Το σύστημα κίνησης quattro παρέχει τα δύο μοντέλα RS 5 με την απαιτούμενη πρόσφυση, δυναμισμό και σταθερότητα, ανεξάρτητα από τον καιρό. Ο χειρισμός γίνεται ακόμα πιο σπορ με το προαιρετικό διαφορικό στον πίσω άξονα, το οποίο κατανέμει ενεργά τη ροπή μεταξύ των τροχών.

Ανάρτηση

Τα δύο Audi RS 5 είναι εξοπλισμένα ως στάνταρ με ανάρτηση RS sport και προαιρετικά με την RS sport plus με δυναμικό έλεγχο οδήγησης (DRC). Χρησιμοποιεί χαλύβδινα ελατήρια και ρυθμιζόμενους αποσβεστήρες τριών σταδίων. Εκτός από τα γνωστά modes comfort, auto και dynamic, το στάνταρ Audi drive select προσφέρει επίσης και δύο νέα modes. Τα RS1 και RS2. Αφού ο οδηγός έχει ρυθμίσει τα δύο νέα modes ώστε να ταιριάζουν στις προσωπικές του προτιμήσεις και τα αποθηκεύσει, μπορούν να ενεργοποιηθούν απευθείας μέσω του πλήκτρου “RS MODE” στο τιμόνι χωρίς να χρειάζεται να λειτουργήσει ξανά η απόκριση αφής MMI. Το σύστημα αποκτά πρόσβαση σε σημαντικές παραμέτρους που αφορούν στον κινητήρα, τη μετάδοση, την απόσβεση, το δυναμικό σύστημα διεύθυνσης, το σπορ διαφορικό και τον ήχο του κινητήρα.

Τα νέα μοντέλα RS 5 είναι εξοπλισμένα με τροχούς 19 ιντσών. Νέοι τροχοί 20 ιντσών είναι διαθέσιμοι κατόπιν παραγγελίας σε τρεις παραλλαγές, εκ των οποίων το ένα σετ είναι βαμμένο εξ ολοκλήρου σε γυαλιστερό μαύρο και το άλλο σε ματ χάλκινο. Στο στάνταρ σύστημα πέδησης, οι χαλύβδινοι δίσκοι έχουν δαγκάνες σε μαύρο ή κόκκινο χρώμα. Ως εναλλακτική λύση, η Audi προσφέρει κεραμικούς δίσκους φρένων από άνθρακα για τον εμπρόσθιο άξονα. Οι δαγκάνες τους είναι βαμμένες σε γκρι, κόκκινο ή μπλε χρώμα.

Τα νέα Audi RS 5 Coupé και RS 5 Sportback αναμένονται στην Ελλάδα μέσα στο 2020.