Η διαδικασία εξέλιξης στο στάδιο προ-παραγωγής για τη νέα BMW Σειρά 4 πραγματοποιήθηκε σε αγωνιστικές πίστες και εγκαταστάσεις δοκιμών.
Η νέα BMW Σειράς 4 Coupe βρίσκεται στα τελικά στάδια δοκιμών. Μετά από μία σειρά διεξοδικών test drives στο πλαίσιο της διαδικασίας εξέλιξης σε στάδιο προ-παραγωγής, η τελευταία εκδοχή του διθέσιου μοντέλου εισέρχεται τώρα στην τελική φάση δυναμικών δοκιμών. Μετά τις δοκιμές στη Σουηδία και στην πίστα του Nürburgring και μερικές ακόμα αγωνιστικές πίστες, τα πρωτότυπα επιστρέφουν στις ρίζες τους. Οι μηχανικοί θα βάλουν τις τελευταίες πινελιές στην τεχνολογία πλαισίου της νέας Σειράς 4 Coupe στους αυτοκινητόδρομους και τους επαρχιακούς δρόμους που περικλείουν το Κέντρο Έρευνας & Καινοτομίας του BMW Group στο Μόναχο.
Οι αναλογίες, οι αεροδυναμικές αρετές και η κατανομή βάρους στη νέα 4άρα, υποστηρίζουν μία ρύθμιση πλαισίου επικεντρωμένη στις δυναμικές επιδόσεις. Η άμεση σύγκριση με τη Σειρά 3 αναδεικνύει ξεκάθαρα το προφίλ του νέου μοντέλου. Η νέα Σειρά 4 είναι κατά 57 mm χαμηλότερη από το τετράθυρο αδελφάκι της με αποτέλεσμα το κέντρο βάρους της να βρίσκεται κατά 21 mm πιο κοντά στο δρόμο. Όλα αυτά συνδυάζονται με το αυξημένο αρνητικό κάμπερ στους εμπρός τροχούς και το φαρδύτερο κατά 23 mm πίσω μετατρόχιο, για αισθητή βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς του αυτοκινήτου. Το σπορ sedan ήδη είναι εξαιρετικά δυναμικό, αλλά η νέα BMW Σειρά 4 Coupe αυξάνει την ευελιξία και την πλευρική επιτάχυνση.
Η ομάδα εξέλιξης του μοντέλου υιοθέτησε μία ειδική τεχνολογία πλαισίου και έδρασης της ανάρτησης στο αμάξωμα. Η λύση αυτή απέδωσε καρπούς, ανεβάζοντας το νέο δίθυρο μοντέλο στην κορυφή της κατηγορίας του σε επίπεδο σπορ συμπεριφοράς και οδηγικής εμπειρίας. Ταυτόχρονα, με τη διάταξη εμπρός άξονα γονάτου ελατηρίου δύο συνδέσμων / πίσω άξονα πέντε συνδέσμων, οι αυξημένες επιδόσεις δεν υπονομεύουν την άνεση σε καθημερινές ή μακρινές διαδρομές. Αμορτισέρ με απόσβεση ανάλογη της διαδρομής τους – που έκαναν το ντεμπούτο τους στη νέα BMW Σειρά 3 Sedan και προσφέρουν συνεχώς μεταβαλλόμενο, προοδευτικό έλεγχο απόσβεσης ανάλογα με τη διαδρομή του ελατηρίου – έχουν βελτιωθεί με κριτήριο τη σπορ οδήγηση. Ειδικά κατασκευασμένες μπάρες θόλων εμπρός και ένα πρόσθετο πάνελ στο τροπέτο βελτιστοποιούν την ακρίβεια και απόκριση διεύθυνσης ενώ έχουν προστεθεί ενισχύσεις γύρω από τον πίσω άξονα, για αύξηση της ακαμψίας με σκοπό τη βελτιωμένη ευστάθεια σε ευθεία πορεία και πλευρική επιτάχυνση.
Η γκάμα του μοντέλου προδίδει και πάλι τη δέσμευση της νέας Σειράς 4 στις δυναμικές επιδόσεις. Στην αιχμή του δόρατος βρίσκεται η έκδοση M με τη μορφή τη νέας BMW M440i xDrive Coupe. Με έναν ισχυρό, εν σειρά εξακύλινδρο κινητήρα που αποδίδει μέγιστη ισχύ 374hp, θα διαθέτει επίσης ήπια υβριδική τεχνολογία 48V. Πέραν της βελτιωμένης απόδοσης, το πρωταρχικό πλεονέκτημα εδώ είναι η πιο δυναμική απόκριση όταν ο οδηγός πατά δυνατά το γκάζι. Οι επιπλέον 11hp που παράγονται από την ηλεκτρική υποβοήθηση υποστηρίζουν τις γρήγορες επιταχύνσεις από στάση και εν κινήσει.
Η κινητήρια ισχύς της M440i xDrive Coupe μεταφέρεται στο δρόμο μέσω ενός οκτατάχυτου κιβωτίου Steptronic Sport και του συστήματος τετρακίνησης. Το διαφορικό M Sport, τα φρένα M Sport και οι ζάντες Μ 18” με ελαστικά διαφορετικών διαστάσεων εμπρός/πίσω συμβάλλουν ομοίως στη δυναμική συμπεριφορά του μοντέλου.
Ο τελευταίος κύκλος δοκιμών στη Γερμανία θα επιτρέψει στους μηχανικούς να αξιοποιήσουν τα τελευταία ευρήματα στη φάση τελικών ρυθμίσεων. Στόχος εδώ είναι να διασφαλιστεί ότι οι επιδόσεις στις αγωνιστικές πίστες θα μεταφερθούν και σε κανονικές συνθήκες οδήγησης σε δημόσιους δρόμους.