Μετά από πολλές δοκιμές, διαρροές και κατασκοπευτικές φωτογραφίες, η στιγμή της αποκάλυψης έφτασε. Αυτή είναι η εντελώς νέα, κεντρομήχανη, Chevrolet Corvette C8 Stingray. Το supercar εξ Αμερικής που για πρώτη φορά στη μακρόχρονη ιστορία του έχει τον κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο και όχι εμπρός! Πρόκειται για μια άκρως επιθετική κίνηση των μηχανικών της Chevrolet, αφού πρακτικά έπρεπε να δημιουργήσουν την Corvette ξανά, σε λευκό χαρτί.

Έτσι, ο αναβαθμισμένος V8 κινητήρας των 6,2 λίτρων μεταφέρθηκε στη C8 πίσω από τις πλάτες των καθισμάτων, αλλάζοντας ριζικά την αρχιτεκτονική του αμερικάνικου μοντέλου. Σύμφωνα με τους υπεύθυνους εξέλιξης της Corvette, η προηγούμενη γενιά είχε φτάσει στο όριο της εξέλιξης της. Τώρα με την αλλαγή αυτή στη νέα γενιά θέτονται νέα υψηλότερα όρια εξέλιξης, επιτρέποντας στην Corvette να γίνει ταυτόχρονα πιο γρήγορη στην πίστα και κυρίως πιο ευκολοδήγητη. Σύμφωνα με τους ίδιους αυτή η γενιά είναι ταχύτερη, με καλύτερη συμπεριφορά και ακόμη πιο σπορ οδηγικά.

2020 Chevrolet Corvette

Corvette με 500 ίππους πίσω από τα καθίσματα

Κάτω από το γυάλινο καπό, σε κοινή θέα βρίσκεται ο V8 κινητήρας των 6,2 λίτρων, ο οποίος και είναι αναβαθμισμένος σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά. Σε συνδυασμό με το προαιρετικό πακέτο επιδόσεων Z51, αποδίδει 500 ίππους και 637 Nm ροπής. Ο κινητήρας συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, όπως άλλωστε συμβαίνει και με όλα τα αντίστοιχα σύγχρονα supercars. Σύμφωνα με την εταιρία, η επιτάχυνση 0-97 km/h (0-60 mph) γίνεται σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα.

Νέα γενιά, νέα διάταξη, ίδιο DNA

Παρά τις ριζικές αλλαγές, το νέο δάπεδο και γενικότερα τη νέα φιλοσοφία, η Corvette Stingray του 2020 παραμένει άμεσα αναγνωρίσημη. Και αυτό γιατί φέρει αντίστοιχες γραμμές με τη C7, παρά το ότι η καμπίνα μετατοπίστηκε αισθητά προς τα εμπρός. Ταυτόχρονα το νέο σχήμα τη φέρνει πιο κοντά σε άλλες “εξωτικές” κατασκευές και λογικό αν αναλογιστούμε ότι πλέον έχει την ίδια αρχιτεκτονική κατασκευής όπως π.χ. μια McLaren ή μια Ferrari.

Ωστόσο, η Corvette θα είναι κατά πολύ φθηνότερη από ιταλικά ή βρετανικά supercars, κάνοντας τη πραγματικά μια “ευκαιρία” για όσους θέλουν να αποκτήσουν το πρώτο τους κεντρομήχανο σπορ αυτοκίνητο. Ταυτόχρονα, η C8 Stingray είναι και από τα πιο πρακτικά μοντέλα του είδους, αφού έχει διπλό χώρο αποσκευών (εμπρός και πίσω) συνολικής χωρητικότητας 356 λίτρων. Πίσω μάλιστα μπορεί να τοποθετηθεί και το αφαιρούμενο πάνελ της οροφής, που μετατρέπει τη νέα Corvette σε έκδοση Targa.

Το εσωτερικό της νέας Corvette

Αυστηρά διθέσιο βεβαίως το εσωτερικό, με τα καθίσματα στη νέα Corvette να έχουν μετατοπιστεί αρκετά προς τα εμπρός. Οι σχεδιαστές της μάρκας υιοθέτησαν εντελώς νέες φόρμες σε σχέση με τις προηγούνενες γενιές. Και αν μη τι άλλο εδώ η εικόνα θυμίζει ακόμη πιο έντονα τα ακτιβότερα κεντρομήχανα μοντέλα της αγοράς. Ο οδηγός έχει στο οπτικό του πεδίο δύο οθόνες, μια σε ρόλο πίνακα οργάνων και μία για το σύστημα ψυχαγωγίας. Στο κέντρο, η κονσόλα χωρίζει την καμπίνα στα δύο, ενώ ενσωματώνει και πλήθος διακοπτών από όπου ο οδηγός ελέγχει τα πάντα στο αυτοκίνητο.

Τιμή ευκαιρίας

Η Chevrolet ανακοινώνει πως η νέα Corvette C8 Stingray θα κοστίζει λιγότερο από 60.000 δολάρια στις ΗΠΑ, γεγονός που αυτομάτως την καθιστά τη φθηνότερη επιλογή στην κατηγορία. Εντάξει, μπορεί να μη συγκρίνεται άμεσα με μια McLaren 570S ή μια Ferrari F8 Tributo, αφού είναι λιγότερο ισχυρή, αλλά για πολλούς είναι ένα πρώτης θέσης εισητήριο για τον υπέροχο κόσμο των κεντρομήχανων supercars που σίγουρα συνδυάζει και ένα “exotic” άρωμα. Και πάνω από όλα παραμένει μια γνήσια Corvette που ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο στη θρυλική ιστορία του μοντέλου.

Πώς σας φαίνετε λοιπόν η νέα γενιά; Προτιμάτε αυτή ή την προηγούμενη με τον κινητήρα εμπρός; Τα σχόλια είναι ανοιχτά για συζήτηση, ενώ αν δυσκολεύεστε να αποφασίσετε ρίξτε μια ματιά και στο online configurator του μοντέλου!