1 Ιουνίου 2010
H Citroen αποκάλυψε τη νέα γενιά C4 με μια σειρά από στοιχεία και φωτογραφίες. Το αυτοκίνητο δείχνει έτοιμο για το λανσάρισμα, ωστόσο η γαλλική φίρμα ανακοινώνει πως οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2011.
Νέα σχεδίαση, νέες διαστάσεις, νέο στυλ. Το νέο C4 έχει αυξημένο μήκος (συνολικά 4,33μ.), πλάτος & ύψος κατά 5, 2 και 3cm αντίστοιχα, ενώ υιοθετεί το νέο σχεδιαστικό DNA της μάρκας που γνωρίσαμε τόσο με το τελευταίο C5 όσο και με τα C3 και DS3. Φρέσκο από όποια γωνία και να το κοιτάξει κανείς, έρχεται να διεκδικήσει ένα μερίδιο στη μικρομεσαία κατηγορία, στην οποία επίσης κάνει πρεμιέρα αρχές του 2011 και το νέο Ford Focus. Εκτός από τις φωτογραφίες, η Citroen ανακοίνωσε πως το νέο μοντέλο έχει βελτιώσεις στην οδική συμπεριφορά, στους χειρισμούς, στην ηχομόνωση και φυσικά στους χώρους. Στο εσωτερικό η σχεδίαση θυμίζει λίγο C5, λίγο C3 και πολύ DS3, με το περίεργο τιμόνι του προηγούμενου C4 (με σταθερό κέντρο) να έχει δώσει τη θέση του σε ένα σαφώς πιο όμορφο.
Στις καινοτομίες του νέου μοντέλου συμπεριλαμβάνεται τα συστήματα EGS (Electronic Gearbox System), hill start assist, αυτόματο ηλεκτρικό χειρόφρενο, προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας, κατευθυνόμενοι προβολείς Xenon και ένα σύστημα εποπτείας “νεκρών” γωνιών που θα χρησιμοποιηθεί για πρώτη φορά σε αυτή την κατηγορία αυτοκινήτων. Το νέο C4 θα έχει ακόμη ένα σύστημα που η Citroen ονομάζει eTouch. Αυτό θα προσφέρει επικοινωνία σε κατάσταση ανάγκης αλλά και έναν τρόπο παρακολούθησης του τρόπου οδήγησης, προβάλλοντας στη συνέχεια σε μια ειδική οθόνη χρήσιμες συμβουλές για να μειωθεί η κατανάλωση. Μέσα από τις λειτουργίες του eTouch θα μπορεί ο οδηγός να εποπτεύει και διάφορες τεχνικές λεπτομέρειες του οχήματος όπως π.χ. διαστήματα service.
Λεπτομέρειες για τη γκάμα των κινητήρων βενζίνης δεν έγιναν ακόμη γνωστές, ωστόσο πολύ πιθανόν να χρησιμοποιηθούν οι γνώριμοι 1.600άρηδες με 120 και 156 ίππους σε ατμοσφαιρική και turbo εκδοχή αντίστοιχα. Αυτό που ανακοινώθηκε επισήμως είναι ο νέος micro-hybrid e-HDi κινητήρας πετρελαίου που θα συνδυάζεται με σύστημα Stop & Start τελευταίας γενιάς και θα συμβάλει στη μείωση των εκπομπών CO2 στα 109g/km αρχικά και στα 99g/km σε μελλοντικές εκδόσεις.