Η Citroën λανσάρει το ë-Jumpy Hydrogen που καίει υδρογόνο

Συνδυάζοντας μπαταρίες με κυψέλες υδρογόνου, το Citroën ë-Jumpy Hydrogen προσφέρει αυτονομία 400 χλμ, ενώ ανεφοδιάζεται με υδρογόνο σε 3 μόλις λεπτά.

Η Citroën συμπληρώνει τη γκάμα των ηλεκτρικών LCV με τεχνολογία υδρογόνου για να καλύψει τις ανάγκες των εταιρειών που οι δραστηριότητες τους απαιτούν ταξίδια άνω των 300 χιλιομέτρων ή απλά δεν έχουν τον απαιτούμενο χρόνο για να φορτίσουν το όχημά τους. Το ë-Jumpy Hydrogen, ένα ηλεκτρικό φορτηγό με κυψέλες υδρογόνου και μπαταρία, είναι το πρώτο Citroën που εκμεταλλεύεται αυτήν την τεχνολογία.

Είναι ιδιαίτερα σημαντικό το ότι χρησιμοποιεί αυτή τη νέα τεχνολογία, διατηρεί τον ωφέλιμο όγκο, τη χωρητικότητα και τη μεταφορική ικανότητά του. Το νέο μοντέλο έχει αυτονομία πάνω από 400 χιλιόμετρα με τις τρεις δεξαμενές υδρογόνου των 700 bar, από ανθρακόνημα, οι οποίες βρίσκονται δίπλα στην μπαταρία. Μάλιστα μπορούν να γεμίσουν σε μόλις τρία λεπτά!

Το ë-Jumpy Hydrogen διαθέτει και μια μπαταρία 10,5 kWhμ η οποία δίνει αυτονομία 50 χιλιομέτρων στο αυτοκίνητο και αναλαμβάνει την κίνηση όταν η δεξαμενή υδρογόνου είναι άδεια. Αυτές οι δύο πηγές ενέργειας συνδυάζονται για να τροφοδοτήσουν τον κινητήρα και το σύστημα κίνησης. Η μπαταρία ανακτά ενέργεια κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης, ενώ φορτίζεται αυτόματα χρησιμοποιώντας ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται από το υδρογόνο. Επιπρόσθετα, η φόρτιση της μπαταρίας μπορεί να γίνει με καλώδιο σε όλους τους σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων. Το μοντέλο είναι διαθέσιμο σε δύο μεγέθη, M (4,95 μέτρα) και XL (5,30 μέτρα), ενώ οι πρώτες παραδόσεις έχουν προγραμματιστεί για την επόμενη εβδομάδα.