Αυτή είναι η νέα V8 μπερλινέτα από το Μαρανέλο. Ο αντικαταστάτης της 488 GTB ονομάζεται F8 Tributo και κινείται με τον ισχυρότερο V8 κινητήρα που φόρεσε ποτέ μια Ferrari. Ο turbo κινητήρας των 3,9 λίτρων αποδίδει 720 ίππους στις 8.000 σ.α.λ και 770 Nm ροπής στις 3.250 σ.α.λ. Και αν αυτά τα νούμερα σας φαίνονται κάπως… γνωστά, είναι γιατί είναι ίδια με την κορυφαία 488 Pista, την αγριεμένη εκδοχή της 488 GTB.

Η καλύτερη V8 Ferrari

Έτσι, η νέα F8 Tributo έχει αντίστοιχες επιδόσεις με την Pista, φτάνοντας τα 100 km/h από στάση σε 2,9 δευτερόλεπτα, ενώ κάνει το 0-200 km/h σε 7,8 δευτερόλεπτα. Η τελική της ταχύτητα είναι 340 km/h, επίσης ίδια με την 488 Pista. Η F8 Tributo ζυγίζει 1.330 κιλά, 40 λιγότερα από την 488 GTB. Αντίστοιχα με 50 επιπλέον ίππους, δικαία χαρακτηρίζεται ως η ισχυρότερη μπερλινέτα που έγινε ποτέ στο Μαρανέλο. Σχεδιαστικά, η Tributo έχει αλλάξει αρκετά σε σχέση με την 488 GTB, ενώ έχει υιοθετήσει και στοιχεία που είδαμε για πρώτη φορά στην 488 Pista. Ανάμεσα σε αυτά και ο αεραγωγός S-Duct εμπρός που λειτουργεί σαν ένα αεροδυναμικό κανάλι, παρέχοντας downforce στο εμπρός τμήμα. Συνολικά η αεροδυναμική έχει βελτιωθεί κατά 10%, ενώ στη νέα Ferrari υιοθετείται η νέα έκδοση (6.1) του συστήματος Side Slip Angle Control και του Ferrari Dynamic Enhancer (FDE+).

Ferrari F8 Tributo

Τόσο γνώριμη, μα τόσο νέα

Σχεδιαστικά, η νέα Ferrari έχει καινούριους προβολείς εμπρός σε οριζόντια διάταξη, αφήνοντας έτσι χώρο για εισαγωγές που κατευθύνουν αέρα στα μεγαλύτερα φρένα. Πίσω, το διάφανο κάλυμμα του κινητήρα παραπέμπει ελαφρώς στη θρυλική F40, ενώ τα τετραπλά πίσω φώτα θυμίζουν επίσης μοντέλα του παρελθόντος. Η Ferrari αναφέρει πως το μοντέλο λειτουργεί ως “γέφυρα” ανάμεσα στην παλιά και στη νέα σχεδιαστική γλώσσα.

Στο εσωτερικό τα πράγματα έχουν αναβαθμιστεί επίσης, ξεκινώντας από το νέο και μικρότερο σε διάμετρο τιμόνι. Αυτό έχει μερικούς έξτρα διακόπτες, ανάμεσα στους οποίους και μπουτόν για τη λειτουργία του συστήματος hands-free. Νέοι είναι και οι αεραγωγοί, πλέον κυκλικοί, μαζί και με ένα νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων στο οπτικό πεδίο του οδηγού. Στην πλευρά του συνοδηγού τέλος, υπάρχει μια μεγάλη οθόνη αφής 8.25 ιντσών.

Η παγκόσμια πρεμιέρα της νέας Ferrari F8 Tributo γίνεται αυτές τις ημέρες στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης.