Ποτέ δεν είναι κακή στιγμή να μιλήσουμε για μια καινούρια Ferrari. Ακόμη κι αν αυτή είναι η “μικρή”, ανοιχτή Portofino, που πλέον γίνεται Portofino M.
Η Ferrari Portofino M βάζει ένα ακόμη γράμμα στην ονομασία της (M όπως Modificata) και μαζί 20 ακόμη ίππους κάτω από το καπό της. Πλέον με 620 ίππους, η “μικρή” Ferrari αποκτά ακόμη καλύτερες επιδόσεις, νέες τεχνολογίες αλλά και μικρές σχεδιαστικές αναβαθμίσεις.
Η Portofino είναι ένα πολυτελές GT και όχι ένα supercar με την έννοια που μας έχει συνηθίσει η μάρκα. Μπορεί να έχει κάτω από το καπό της τον γνωστό και πολυβραβευμένο κινητήρα των 3,8 lt, ωστόσο έχει και όλη τη χλιδή για ξέγνοιαστε βόλτες στο Μονακό, στη Γαλλική Ριβιέρα αλλά και στην μακρινή Καλιφόρνια. Συνεπώς και οι όποιες αλλαγές έγιναν στα μηχανικά της μέρη, απλά θα περάσουν απαρατήρητες για το μεγαλύτερο ποσοστό των υποψήφιων αγοραστών της, αφού δύσκολα θα μπουν για χρόνους σε κάποια πίστα.
Ακόμη κι έτσι όμως, η Portofino M, όπως προδιαθέτει και ο τίτλος “Modificata”, δέχθηκε τροποποιήσεις. Τόσο στον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, όσο και στο κιβώτιο ταχυτήτων. Με απόδοση πλέον στους 620 ίππους, η Μ έχει χαμηλότερες εκπομπές ρύπων σύμφωνα με τα πρότυπα Euro 6d και αλλαγές στους εκκεντροφόρους αλλά και στη λειτουργία του turbo. Ωστόσο, σημαντικότερη βελτίωση αποτελεί η υιοθέτηση ενός νέου 8-τάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων, αντικαθιστώντας το προηγούμενο 7άρι. Πάντα μιλάμε για αυτόματο.
Η Portofino M ενσωματώνει ακόμη μια σειρά συστημάτων και βοηθημάτων από τις μεγάλες της αδελφές, όπως τα Side Slip Control, E-Diff, F1-TCS, SCM-E και Ferrari Dynamic Enhancer. Όλα αυτά παρέχουν καλύτερο έλεγχο στις στροφές, ευκολία χειρισμού και γενικότερα σε κάνουν να νιώθεις “οδηγάρα” στο τιμόνι της, ακόμη κι αν την αγόρασες επειδή απλά έπιασες το τζόκερ.