Η Ford λανσάρει το Focus EcoBoost Hybrid με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης 48-volt, που βελτιώνει την κατανάλωση και ενισχύει τις επιδόσεις.

Παραμένοντας απόλυτα προσηλωμένη στην υπόσχεση της να προσφέρει τουλάχιστον μία εξηλεκτρισμένη έκδοση για κάθε νέο ή ανανεωμένο μοντέλο, η Ford αναβαθμίζει το Focus με την προσθήκη της έκδοσης EcoBoost Hybrid.

Η ήπια υβριδική τεχνολογία των 48-volt επιτρέπει στο Focus 1.0L EcoBoost Hybrid να αποδίδει ισχύ 155 ίππων εκπέμποντας μόλις 93 g/km CO2 σύμφωνα με τον κύκλο NEDC, σε συνδυασμό με βελτιωμένη οικονομία καυσίμου κατά 17% σε σύγκριση με την αντίστοιχη απερχόμενη έκδοση με τον βενζινοκινητήρα 1.5L EcoBoost των 150 ίππων και 6άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.

Ford Focus EcoBoost Hybrid

Εκτός από το εξηλεκτρισμένο σύστημα κίνησης, το αναβαθμισμένο Focus απέκτησε και νέο πίνακα οργάνων LCD 12,3 ιντσών τεχνολογίας “true colour”. Μαζί προστέθηκε και το μόντεμ FordPass Connect ως στάνταρ, παρέχοντας μια νέα εμπειρία διασύνδεσης. Η νέα έκδοση Focus Connected προσφέρει στο βασικό της εξοπλισμό στοιχεία όπως η βάση ασύρματης φόρτισης κινητού τηλεφώνου, καθώς και σύστημα πλοήγησης μέσου του SYNC 3, το οποίο διαθέτει δυνατότητα φωνητικών εντολών και μία οθόνη αφής 8 ιντσών.

Η οικογένεια Focus συνεχίζει να περιλαμβάνει τις εκδόσεις Titanium, Active, ST-Line και Vignale, με το EcoBoost Hybrid σύνολο να διατίθεται σε όλη τη γκάμα του μοντέλου. Τα Focus ST-Line και Focus Active προσφέρονται τώρα με πρόσθετο στάνταρ εξοπλισμό, που περιλαμβάνει Dual Zone Electronic Automatic Temperature Control, μεσαίο καθρέπτη με λειτουργία αυτόματης σκίασης, υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρα βροχής και σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί. Στιλιστικές βελτιώσεις περιλαμβάνουν μία στάνταρ, μεγαλύτερη λειτουργική αεροτομή οροφής για τα μοντέλα Focus ST-Line X και στάνταρ μαύρη επένδυση οροφής για το Focus Active X.

Υψηλή απόδοση, περιορισμένη κατανάλωση

Η κινητήρας 1.0L EcoBoost Hybrid στην έκδοση των 155 ίππων διαθέτει όχι μόνο υπερδιπλάσια ειδική ισχύ (ιπποδύναμη ανά λίτρο χωρητικότητας) συγκριτικά με τον 2λιτρο βενζινοκινητήρα των 145 ίππων που ήταν διαθέσιμος στο Focus μόλις πριν από 10 χρόνια, αλλά και βελτιωμένη κατά 45% κατανάλωση καυσίμου. Διαθέσιμη θα είναι και μια έκδοση 125 ίππων με το σύστημα EcoBoost Hybrid, όπως άλλωστε συμβαίνει και στο Ford Puma (δείτε video της δοκιμής του Puma εδώ).

Σε κάθε περίπτωση, οι αγοραστές εξακολουθούν να έχουν τη δυνατότητα επιλογής της πετρελαιοκίνητης έκδοσης 1.5L EcoBlue, σε εκδόσεις με 95 και 120 ίππους, σε συνδυασμό με το γνωστό 6άρι μηχανικό ή 8άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Δείτε πώς λειτουργεί το σύστημα mHybrid