Η νέα Ford Mustang Mach 1 έρχεται στην Ευρώπη και κουβαλάει 460 ίππους μαζί με ένα «μπουκέτο» επεμβάσεων που αναβαθμίζουν τις ικανότητες της σε πίστα και σε δρόμο!
Η Ford ανακοίνωσε ότι η περιορισμένης παραγωγής Mustang Mach 1 θα είναι διαθέσιμη για πρώτη φορά στην Ευρώπη. Ανάμεσα στα highlights του μοντέλου περιλαμβάνονται το 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο TREMEC, το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, το βελτιωμένο σε απόκριση σύστημα διεύθυνσης, η ανάρτηση MagneRide και η βελτιωμένη κατά 22% κάθετα παραγόμενη δύναμη.
Για να γιορτάσει την πρεμιέρα της Mustang Mach 1, η Ford δημιούργησε μια διαδραστική εμπειρία. Την πρώτη του είδους σε παγκόσμιο επίπεδο. Οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν το χρώμα της Mach 1 και τις γωνίες της κάμερας που οι ίδιοι επιθυμούν για να δημιουργήσουν ένα μοναδικό, σύντομο βίντεο το οποίο μπορούν να μοιραστούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η εφαρμογή προσφέρει επίσης στους χρήστες μια εμπειρία επαυξημένης πραγματικότητας, επιτρέποντάς τους να «τοποθετήσουν» μία ψηφιακή Mustang Mach 1 σε πραγματικό περιβάλλον.
Δείτε την εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας εδώ: https://fordmustangmach1ar.com
5-λιτρη Mustang Mach 1 με 460 ίππους
Η Mustang Mach 1 χρησιμοποιεί μια έκδοση του 5λιτρου, αλουμινένιου V8 βενζινοκινητήρα με απόδοση 460 ίππων. Ο κινητήρας ωστόσο έχει τροποποιηθεί προσφέροντας βελτιωμένη απόδοση. Με φιλτροχωάνη ανοιχτού τύπου, πολλαπλή εξαγωγής και πεταλούδα 87 mm από την Mustang Shelby GT350, αυξάνεται η ελεύθερη ροή αέρα στον κινητήρα. Η βελτιωμένη αναπνοή του V8 λειτουργεί σε συνδυασμό με το αναβαθμισμένο λογισμικό διαχείρισης του κινητήρα και έναν συνδυασμό έμμεσου και άμεσου ψεκασμού χαμηλής και υψηλής πίεσης του καυσίμου αντίστοιχα για καλύτερη ευστροφία. Η κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου ξεκινά στις 7.500 σ.α.λ., με τη μέγιστη ισχύς να αποδίδεται στις 7.500 σ.α.λ και τη ροπή των 529 Nm στις 4.600 σ.α.λ.
Ένα βοηθητικό ψυγείο λαδιού, προέρχεται επίσης από τη Shelby GT350, συνεργάζεται με ένα νέο φίλτρο εξασφαλίζοντας τη βέλτιστη ροή του λαδιού. Το σύστημα εξαγωγής Active Valve Performance της νέας Mach 1 διαθέτει τετραπλές απολήξεις με διάμετρο 4,5 ιντσών ενισχύοντας ακόμα περισσότερο τον μοναδικό ήχο του V8 κινητήρα της Ford.
Στο σύστημα μετάδοσης στη Mustang Mach 1 χρησιμοποιεί χειροκίνητο 6-τάχυτο κιβώτιο TREMEC 3160 με δύο δίσκους, για καλύτερη διαχείριση σε αυξημένο φορτίο. Το κιβώτιο συνδυάζεται με σύστημα rev-matching, γεγονός που μεγιστοποιεί την απόδοση και τον «fun-to-drive» χαρακτήρα του μοντέλου στη σπορ οδήγηση. Προαιρετικά διατίθεται και το 10άρι αυτόματο κιβώτιο της Ford. Τόσο η χειροκίνητη όσο και η αυτόματη έκδοση διαθέτουν ένα πρόσθετο σύστημα ψύξης του πίσω άξονα που υποστηρίζει τον οδηγό στη σπορ οδήγηση στην πίστα. Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που βελτιώνει την πρόσφυση τόσο στην ευθεία όσο και στις εξόδους των στροφών.
Εξωτερικές επεμβάσεις
Η Mustang Mach 1 διαθέτει μια σειρά αεροδυναμικών αλλαγών που πέρα από τα οφέλη στην απόδοση αποτίουν φόρο τιμής στο σχεδιασμό των Mustang προηγούμενων γενιών. Το ειδικά διαμορφωμένο εμπρός μέρος περιλαμβάνει μια νέα άνω γρίλια δύο τμημάτων, νέο splitter και κάτω γρίλια, καθώς και διαφορετικές πλευρικές. Όλα μαζί σε συνδυασμό συμβάλλουν στη βελτίωση της ψύξη και της αεροδυναμικής απόδοσης του οχήματος.
Η Mustang Mach 1 παράγει περισσότερη κάθετη δύναμη κατά 22% από την Mustang GT. Κι αυτό γιατί αφενός έχει τον ίδιο διαχύτη πίσω με τη Mustang Shelby GT500, αφετέρου χάρη στη μακρύτερη ποδιά κάτω από τον κινητήρα, η οποία διαθέτει ειδικά πτερύγια που κατευθύνουν τη ροή του αέρα στα φρένα του αυτοκινήτου. Το εμπρός splitter έχε σχεδιαστεί ώστε να παράγεται αυξημένη κάθετη δύναμη για ακόμη καλύτερη πρόσφυση στην πίστα, ενώ την ίδια στιγμή η μονή πίσω αεροτομή έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τις αεροδυναμικές απαιτήσεις του εμπρός μέρους για τέλεια ισορροπία ανάμεσα στους δύο άξονες.
Η ρυθμιζόμενη ανάρτηση MagneRide ανταποκρίνεται στις μεταβαλλόμενες οδικές συνθήκες και έχει διαφορετικό καλιμπράρισμα με πιο σκληρά εμπρός ελατήρια και αντιστρεπτικές δοκούς. Επιπρόσθετα, η νέα ρύθμιση του τιμονιού EPAS, σε συνδυασμό με τα υποπλαίσια και τους βραχίονες της ανάρτησης προέρχονται από τις Mustang Shelby GT350 και GT500. Η Mustang Mach 1 πατά σε αλουμινένιες ζάντες 19 ιντσών και ελαστικά Michelin Pilot Sport 4.