To Ford Puma ST Powershift κινείται με την ισχυρότερη έκδοση του 1000άρη EcoBoost κινητήρα, αποδίδοντας 170 ίππους και σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο 7 ταχυτήτων.

Πόσο αποδοτικό μπορεί να είναι ένα 1000αρι SUV; Η Ford Performance έχει το λόγο, δημιουργώντας το Puma ST Powershift με 170 ίππους. Ναι, 1000άρι, με τον πολυβραβευμένο κινητήρα EcoBoost στην ισχυρότερη του εκδοχή μέχρι σήμερα! Είναι όμως άξιο του ονόματος ST; Μπορεί σε επιδόσεις να μην έχει την ικανότητα να συγκριθεί με τον 1.5λτ EcoBoost των 200 ίππων, ωστόσο με σιγουριά έχουμε το πιο fun to drive Puma με αυτόματο κιβώτιο (άλλωστε το 1.5 STείναι χειροκίνητο).

Ο αναβαθμισμένος κινητήρας με τη χρήση ήπιας υβριδικής τεχνολογίας 48V αποδίδει μέγιστη ροπή 248 Nm. Σε συνδυασμό με το 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Ford Powershift προσφέρει δυναμική οδηγική εμπειρία που ενισχύεται με τα χειριστήρια αλλαγών στο τιμόνι. Το Puma ST Powershift ενσωματώνει ταυτόχρονα τα υφιστάμενα χαρακτηριστικά πλαισίου του Puma ST 1.5lt, μαζί με τις ειδικές ρυθμίσεις του ημιάκαμπτου άξονα και των αντιστρεπτικών δοκών, όσο και των πατενταρισμένων ελατηρίων ανακατανομής πλευρικών φορτίων.

Ford Puma ST PowershiftΕπίσης το Puma ST Powershift επωφελείται από την ίδια τεχνολογία ενεργών βαλβίδων εξαγωγής που συναντάμε στο Puma ST με στόχο την αυξημένη απόδοση, ενώ διαθέτει μία χαρακτηριστική για μοντέλα ST ηχητική χροιά κινητήρα κατά την επιτάχυνση. Ελεγχόμενη από τα επιλέξιμα Drive Modes, η ενεργή βαλβίδα εξαγωγής παραμένει κλειστή στις λειτουργίες Normal και Eco για εκλεπτυσμένη απόδοση στην καθημερινότητα, αλλά ανοίγει στην Sport για να εντείνει τον σπορ ήχο. Στο κομμάτι των επιδόσεων, η επιτάχυνση 0-100 km/h γίνεται σε 7,4 δευτερόλεπτα, ενώ σύμφωνα με το εργοστάσιο η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι στα 6,3 l/100 km και εκπομπές CO2 στα 144 g/km.

Η βελτιωμένη απόδοση του συστήματος πέδησης παρέχεται από εμπρός δίσκους 325 mm – 17% μεγαλύτεροι σε διάμετρο συγκριτικά με τη στάνταρ έκδοση του Puma. Η υποβοήθηση του συστήματος πέδησης του νέου Puma ST είναι ρυθμισμένη με τέτοιο τρόπο ώστε να προσφέρει τη βέλτιστη αίσθηση και πληροφόρηση στη σπορ οδήγηση, ενώ και η βελτιστοποιημένη ανάκτηση ενέργειας του συστήματος κίνησης υποστηρίζει επίσης το αυξημένο φρένο κινητήρα.

Γνήσια ST σχεδίαση

Στο σχεδιαστικό μέρος, το splitter της Ford Performance βρίσκεται στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα του Puma ST Powershift, αυξάνοντας πέρα από τη δυναμική εμφάνιση και την  κάθετη αεροδυναμική πίεση του εμπρός τμήματος κατά περίπου 80% σε σχέση με το βασικό Puma. Αντίστοιχα οφέλη δίνει και η μεγάλη πίσω αεροτομή οροφής αλλά και ο χαρακτηριστικός πίσω διαχύτης. Παρόν στο αυτόματο μοντέλο δίνει και το αποκλειστικό για μοντέλα ST εξωτερικό χρώμα Azura Blue, ως μία από τις έξι συνολικά επιλογές. Οι τροχοί είναι διαμέτρου 19 ιντσών και εδώ.

Στο εσωτερικό στάνταρ είναι τα σπορ καθίσματα της Ford Performance, ενώ ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ακόμη βάση ασύρματης φόρτισης, θερμαινόμενο παρμπρίζ, εμπρός και πίσω αισθητήρες στάθμευσης, αισθητήρα βροχής, μόντεμ FordPass Connect και  σύστημα ψυχαγωγίας SYNC 3 της Ford συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto.

To Ford Puma ST Powershift διατίθεται στην Ελλάδα σε τιμές από 38.290 ευρώ, κοστίζοντας 2.600 ευρώ λιγότερα από το Puma ST με τον 1500άρη Turbo των 200 ίππων.

Δες τη δοκιμή του Ford Puma ST