Το δημοφιλέστερο pick-up της Ευρώπης, το Ford Ranger, εξηλεκτρίζεται στη νέα έκδοση Plug-In Hybrid, χωρίς συμβιβασμούς στις ικανότητες του εντός κι εκτός δρόμου.
Η Ford ανοίγει νέα μονοπάτια για τα plug-in υβριδικά pick-up οχήματα με το ολοκαίνουργιο Ranger PHEV. Το νέο μοντέλο στη γκάμα του Ford Ranger προσφέρει τις κορυφαίες ικανότητες της δημοφιλής οικογένειας Ranger όσον αφορά τη ρυμούλκηση, το ωφέλιμο φορτίο και την απόδοση εκτός δρόμου, σε συνδυασμό με τη δυνατότητα αμιγούς ηλεκτροκίνησης, ενισχύοντας.
Με ροπή που φτάνει τα 690 Nm (περισσότερη από οποιουδήποτε άλλο Ranger παραγωγής) και αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία περίπου 45 km, η νέα έκδοση εισάγει και το Pro Power Onboard. Μια νέα τεχνολογία που εξασφαλίζει τη δυνατότητα οι οδηγοί να τροφοδοτούν με ηλεκτρική ενέργεια εργαλεία απευθείας από την ενσωματωμένη μπαταρία, αντί να χρειάζονται γεννήτρια.
Αγροτικό και plug-in γίνεται;
Η Ford Pro τολμά και μας λέει ότι γίνεται! Το νέο σύστημα κίνησης PHEV στο Ranger, συνδυάζει τον βενζινοκινητήρα EcoBoost των 2,3 λίτρων και το 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο με έναν ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 75 kW και μια μπαταρία με ωφέλιμη χωρητικότητα 11,8 kWh. Η ροπή των 690 Nm είναι η υψηλότερη από οποιουδήποτε άλλου Ranger παραγωγής και χάρη στη μέγιστη απόδοση των 279 ίππων, η έκδοση PHEV παράγει περισσότερη ισχύ από ένα πετρελαιοκίνητο Ranger 3.0L V6.
Το νέο Modular Hybrid Transmission ενσωματώνει τον ηλεκτροκινητήρα του Ranger PHEV στο περίβλημα του κιβωτίου προκειμένου να εξασφαλιστεί απρόσκοπτα η υβριδική λειτουργία του συστήματος. Η φόρτιση της μπαταρίας διαρκεί λιγότερο από τέσσερις ώρες με τη χρήση μονοφασικού φορτιστή 16 amp, εξασφαλίζοντας στοχευμένη αυτονομία άνω των 45 km σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία.
Αναφορικά με τις δυνατότητες του μοντέλο, το Ranger PHEV προσφέρει την ίδια υψηλή απόδοση στην εργασία που έχει χαρίσει στα πετρελαιοκίνητα και βενζινοκίνητα Ranger στρατιές αφοσιωμένων οπαδών σε όλο τον κόσμο. Το μοντέλο παραμένει με ωφέλιμο φορτίο έως και 1 τόνο, ικανότητα ρυμούλκισης έως και 3.500 kg και βεβαίως διατηρεί τις εκτός δρόμου ικανότητες με σύστημα τετρακίνησης e-4WD, dual-range κιβώτιο(κοντές/μακριές σχέσεις) και μπλοκέ πίσω διαφορικό. Η μπαταρία υψηλής τάσης είναι τοποθετημένη ανάμεσα σε ειδικά σχεδιασμένες ράγες του πλαισίου.
Ο ηλεκτροκινητήρας επιτρέπει στο Ranger PHEV να λειτουργεί ηλεκτρικά και οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν πότε και πώς θα χρησιμοποιούν την ισχύ της μπαταρίας μέσα από τα προγράμματα λειτουργίας Auto EV, EV Now, EV Later και EV Charge.
Ανάμεσα σε άλλες αλλαγές, το Ranger PHEV έχει νέες ρυθμίσεις στην ανάρτηση, δυνατότητα προγραμματισμού χρόνου φόρτισης αλλά και δυνατότητα τροφοδοσίας εργαλείων και εξοπλισμού υψηλής απόδοσης σε εργοτάξια ή κάμπινγκ, χωρίς τη χρήση γεννήτριας. Το σύστημα προσφέρει στάνταρ ισχύ φόρτισης 2,3 kW, αλλά οι οδηγοί μπορούν επίσης να επιλέξουν την έκδοση των 6,9 kW που διαθέτει δύο παροχές 15 amp στο χώρο αποσκευών, με 3,45 kW διαθέσιμα για κάθε μια από αυτές.
Εκτός από τις εκδόσεις Wildtrak και XLT, η το Ford Ranger PHEV θα είναι διαθέσιμο και στην αποκλειστική έκδοση λανσαρίσματος Stormtrak. Το μοντέλο θα κατασκευάζεται στο Silverton της Νότιας Αφρικής και οι πρώτες παραδόσεις αναμένονται από την άνοιξη του 2025.