Geneva 2017: Η McLaren 720S ρουφάει τα βλέμματα

Τέλος η αναμονή, τέλος οι μισές φωτογραφίες, τέλος ο ανταγωνισμός! Η McLaren 720S αποκαλύφθηκε στο σαλόνι της Γενεύης και έρχεται με 720 ίππους για να φέρει το πάνω κάτω στην κατηγορία.

Πρόκειται για τον διάδοχο της 650S, η οποία και ήταν ένα θαύμα τεχνολογίας από μόνη της. Τώρα με τη νέα 720S, η McLaren ανακατεύει την τράπουλα και ρίχνει το γάντι στον ανταγωνισμό. Η δεύτερη γενιά αυτοκινήτων της βρετανικής φίρμας υιοθετεί και έναν νέο κινητήρα, αυξημένης χωρητικότητας στα 4,0 λίτρα. Με δύο turbo ο V8 αποδίδει 720 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 770 Nm ροπής στις 5.500 σ.α.λ., τιμές αν μη τι άλλο αστρονομικές. Η μετάδοση γίνεται μέσω 7-τάχυτου κιβωτίου με paddles και οι επιδόσεις βάζουν τη νέα McLaren στην ελίτ των supercars. Σημειώστε 2,9 δευτερόλεπτα για την επιτάχυνση 0-100 km/h και 7,8 δευτερόλεπτα για το 0-200 km/h. Τα 300 km/h από στάση έρχονται σε 21,4 δευτερόλεπτα και το 400άρι απαιτεί 10,3 δευτερόλεπτα!

McLaren 720S

Κατασκευαστικά η 720S είναι εντυπωσιακή. Και κυρίως είναι βελτιωμένη σε όλους τους τομείς σε σύγκριση με την 650S που αντικαθιστά. Το εντελώς νέο αμάξωμα που η McLaren ονομάζει Monocage II είναι εξολοκλήρου από carbon και είναι σχεδιασμένο ώστε να παρέχει εξαιρετική ακαμψία, ιδιαίτερα χαμηλό βάρος και βελτιωμένους χώρους. Η αεροδυναμική έχει επίσης αποτελέσει μια πολύ δυνατή πρόκληση για τους σχεδιαστές, καθώς στην 720S δεν υπάρχουν καθόλου πλευρικοί αεραγωγοί ψύξης του κινητήρα. Αντιθέτως υπάρχουν ανοίγματα γύρω από τις μπροστινές κολόνες που δημιουργούν ειδικά αεροδυναμικά κανάλια για να κατευθύνουν τον αέρα πίσω χωρίς να δυσκολεύουν τη ροή και κατά συνέπεια την αεροδυναμική απόδοση.

Ακόμη, αεραγωγοί κάτω από τα εμπρός φώτα διοχετεύουν στον αέρα πίσω από τους εμπρός τροχούς για την ψύξη των φρένων, ενώ κυρίαρχο ρόλο στο πίσω μέρος έχει η ηλεκτρικά πτυσσόμενη αεροτομή που ανεβοκατεβαίνει αναλόγως με τις ανάγκες, ενώ λειτουργεί και σαν “αερόφρενο”, όπως άλλωστε και στην 650S.

McLaren 720S

Όπως κάθε άλλη McLaren μέχρι σήμερα, έτσι και η 720S κάνει χρήση πολύπλοκης τεχνολογίας στη διαμόρφωση μιας μεταβλητής οδικής συμπεριφοράς. Αυτό σημαίνει πως υπάρχουν διάφορες επιλογές, από τη ρύθμιση των ηλεκτρονικών βοηθημάτων πρόσφυσης και το λεγόμενο Variable Drift Control, στη διαχείριση των αμορτισέρ και στο Proactive Chassis II, έως βεβαίως τα 3 διαθέσιμα προγράμματα λειτουργίας Comfort, Sport και Track.
Τέλος, στην καμπίνα της McLaren 720S κυριαρχεί απέριττη σχεδίαση και ένας πτυσσόμενος πίνακας οργάνων που δίνει αυτό το κάτι παραπάνω στη συνολική hi-tech εικόνα. Όσο για τις παραγγελίες, αυτές έχουν ανοίξει εδώ και μερικές εβδομάδες –δεδομένου ότι προηγήθηκε και μια πριβέ παρουσίαση σε εκλεκτούς πελάτες– με τιμές που αναμένεται να είναι υψηλότερες από αυτές της 650S.
McLaren 720S

McLaren 720S