Πρόκειται για τον διάδοχο της 650S, η οποία και ήταν ένα θαύμα τεχνολογίας από μόνη της. Τώρα με τη νέα 720S, η McLaren ανακατεύει την τράπουλα και ρίχνει το γάντι στον ανταγωνισμό. Η δεύτερη γενιά αυτοκινήτων της βρετανικής φίρμας υιοθετεί και έναν νέο κινητήρα, αυξημένης χωρητικότητας στα 4,0 λίτρα. Με δύο turbo ο V8 αποδίδει 720 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 770 Nm ροπής στις 5.500 σ.α.λ., τιμές αν μη τι άλλο αστρονομικές. Η μετάδοση γίνεται μέσω 7-τάχυτου κιβωτίου με paddles και οι επιδόσεις βάζουν τη νέα McLaren στην ελίτ των supercars. Σημειώστε 2,9 δευτερόλεπτα για την επιτάχυνση 0-100 km/h και 7,8 δευτερόλεπτα για το 0-200 km/h. Τα 300 km/h από στάση έρχονται σε 21,4 δευτερόλεπτα και το 400άρι απαιτεί 10,3 δευτερόλεπτα!
McLaren 720S |
Κατασκευαστικά η 720S είναι εντυπωσιακή. Και κυρίως είναι βελτιωμένη σε όλους τους τομείς σε σύγκριση με την 650S που αντικαθιστά. Το εντελώς νέο αμάξωμα που η McLaren ονομάζει Monocage II είναι εξολοκλήρου από carbon και είναι σχεδιασμένο ώστε να παρέχει εξαιρετική ακαμψία, ιδιαίτερα χαμηλό βάρος και βελτιωμένους χώρους. Η αεροδυναμική έχει επίσης αποτελέσει μια πολύ δυνατή πρόκληση για τους σχεδιαστές, καθώς στην 720S δεν υπάρχουν καθόλου πλευρικοί αεραγωγοί ψύξης του κινητήρα. Αντιθέτως υπάρχουν ανοίγματα γύρω από τις μπροστινές κολόνες που δημιουργούν ειδικά αεροδυναμικά κανάλια για να κατευθύνουν τον αέρα πίσω χωρίς να δυσκολεύουν τη ροή και κατά συνέπεια την αεροδυναμική απόδοση.
Ακόμη, αεραγωγοί κάτω από τα εμπρός φώτα διοχετεύουν στον αέρα πίσω από τους εμπρός τροχούς για την ψύξη των φρένων, ενώ κυρίαρχο ρόλο στο πίσω μέρος έχει η ηλεκτρικά πτυσσόμενη αεροτομή που ανεβοκατεβαίνει αναλόγως με τις ανάγκες, ενώ λειτουργεί και σαν “αερόφρενο”, όπως άλλωστε και στην 650S.
McLaren 720S |
McLaren 720S |