Οι αλλαγές στο εσωτερικό έχουν να κάνουν κυρίως με το… μέγεθος! Έτσι στο κέντρο του ταμπλό τοποθετείται μια μεγαλύτερη οθόνη σε κάθε έκδοση, με την πλουσιότερη να αποκτά μια οθόνη 9,2 ιντσών με μπουτόν αφής, φωνητικές εντολές και αναγνώριση χειρονομιών όπου π.χ. κουνώντας δεξιά ή αριστερά το χέρι μας θα μπορούμε να κάνουμε ζάπινγκ στους ραδιοφωνικούς σταθμούς! Οι απλές εκδόσεις αποκτούν και αυτές έγχρωμες οθόνες αφής με διάμετρο 6,5” αντί για μονόχρωμες 5” που ισχύει σήμερα.
Πλήρως ψηφιοποιημένος πίνακας οργάνων και μια τεράστια οθόνη αφής στο ταμπλό του ανανεωμένου Golf. |
Η προσθήκη του Active Info Display του Volkswagen Passat δε θα λέγαμε ότι αποτελεί έκπληξη στο αναβαθμισμένο Golf. Αυτό θα διατίθεται προαιρετικά και αντικαθιστά τον γνώριμο πίνακα οργάνων με μία πλήρως ψηφιακή οθόνη 12,3” (ανάλυσης 1.440×540 pixels) στην οποία απεικονίζονται με εξαιρετική ευκρίνεια πολλαπλές πληροφορίες και μάλιστα θα μπορούν να τροποποιούνται από τον οδηγό. Έτσι προκύπτουν οι επιλογές Classic, Consumption & Range, Efficiency, Performance & Driver Assistance και Navigation. Στη Navigation μάλιστα το ταχύμετρο και το στροφόμετρο ελαχιστοποιούνται και αφήνουν όλο το διαθέσιμο χώρο για την απεικόνιση του χάρτη και της διαδρομής. Το Active Info Display μπορεί ακόμη να προβάλει φωτογραφίες επαφών από το συγχρονισμένο smartphone ή εξώφυλλα από άλμπουμ μουσικής.
Αναβαθμισμένα είναι και τα συστήματα υποστήριξης στο 2017 Volkswagen Golf με την προσθήκη όλων των τελευταίων τεχνολογιών του ομίλου. Ξεχωρίζει ωστόσο το Traffic Jam Assist που σε συνδυασμό με το κιβώτιο DSG μπορεί να δώσει το feeling ενός ημιαυτόνομου οχήματος, αφού θα έχει τη δυνατότητα να κινεί αυτομάτως το Golf σε όλο αυτό το βαρετό ξεκίνα-σταμάτα ενός μποτιλιαρίσματος, αφήνοντας τον οδηγό πιο χαλαρό.
Το σημαντικότερο όλων το αφήσαμε όμως για το τέλος και δεν είναι άλλο από την προσθήκη του νέου 1.5 TSI κινητήρα βενζίνης. Πρόκειται για ένα εντελώς νέο 4κύλινδρο σύνολο με σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων και turbo μεταβλητής γεωμετρίας, που θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις. Στην έκδοση 1.5 TSI Evo με 150 ίππους και 250 Nm ροπής (μέση κατανάλωση 4,9 l/100 km και 110 g/km CO2) και στην 1.5 TSI Evo BlueMotion με 130 ίππους και 200 Nm (μέση κατανάλωση 4,6 l/100 km και 104 g/km CO2). Αυτό όμως που κάνει την έκδοση BlueMotion να ξεχωρίζει είναι η δυνατότητα να “κόβει” εντελώς τον κινητήρα όταν ο οδηγός αφήνει το πεντάλ του γκαζιού π.χ. σε μια κατηφόρα. Τέτοιου είδους ολική απενεργοποίηση κινητήρα πρόσφεραν έως σήμερα μόνο αυτοκίνητα υβριδικής τεχνολογίας.
Το ανανεωμένο και ισχυρότερο Volkswagen Golf GTI. |
Οι οθόνες στο Golf GTI προβάλλουν πιο “πολεμικές” ενδείξεις. |
Όσον αφορά, στις υπόλοιπες εκδόσεις, το ανανεωμένο Volkswagen Golf GTI αποκτά μια ευπρόσδεκτη αύξηση ισχύος, αγγίζοντας πλέον τους 230 ίππους στη στάνταρ έκδοση και τους 245 ίππους στην Performance. Διαθέσιμο είναι και ένα εντελώς νέο 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG, το οποίο αντικαθιστά όλες τις εκδόσεις με το 6άρι DSG.
Το ανανεωμένο Volkswagen Golf θα είναι διαθέσιμο στη χώρα μας καλώς εχόντων με την αρχή του νέου έτους.
Η ανανεωμένη γκάμα του Volkswagen Golf. |
Στάνταρ πίσω φώτα LED σε όλες τις εκδόσεις του |
Το ανανεωμένο Volkswagen Golf GTE. |