Πρώτες φωτο του τελικού Honda Civic Type R

Οι πρώτες επίσημες εικόνες του τελικού Honda Civic Type R είναι γεγονός, μαζί με λίγες τεχνικές λεπτομέρειες. Το μοντέλο θα αποκαλυφθεί στην έκθεση της Γενεύης στη μορφή παραγωγής και αν μη τι άλλο είναι πολλά υποσχόμενο, συμπεριλαμβανομένου ενός ρεκόρ γύρου στα FWD στο Nürburgring.

Η Honda επιβεβαιώνει την ύπαρξη ενός 2-λιτρου direct-injection VTEC Turbo κινητήρα, του οποίου την ισχύ μας κρύβει προς το παρόν. Όπως μπορούμε να διακρίνουμε στην πρώτη εικόνα του πίνακα οργάνων το όριο περιστροφής θα είναι οι 7000rpm, οπότε πιθανότατα ξεχνάμε τα φρεναρίσματα με γκάζι προκειμένου να μείνουν οι στροφές ψηλά, στα όρια του VTEC. Θα χάσει όμως κάτι από τον γνώριμο χαρακτήρα του;
Από την άλλη βεβαίως θα έχουμε ένα εξαιρετικά ικανό αεροδυναμικό πακέτο, συμπεριλαμβανομένου μιας μεγάλης και ξεχωριστής σχεδιαστικά πίσω αεροτομής που θα παράγει το απαραίτητο downforce. Αν θα είναι όπως αυτή του πρωτότυπου δεν το γνωρίζουμε για την ώρα, ωστόσο αν τελικά η Honda μεταφέρει αυτή τη μορφή θα μιλάμε στα σίγουρα για ένα όμορφο και ταυτόχρονα extreme αποτέλεσμα. Και βεβαίως είναι η ανακοινώσιμη τελική ταχύτητα των 270 km/h (η οποία υπόκειται σε έγκριση τύπου) και σβήνει τον ανταγωνισμό από το χάρτη (SEAT Leon Cupra 250 km/h και RenaultSport Megane Trophy-R 253km/h), προσεγγίζοντας τελικές μιας άλλης κατηγορίας.
Η τελική ίσως είναι τελικά και το μεγάλο “όπλο” στο να πετύχει έναν χρόνο-ρεκόρ γύρω από το Nordschleife (ανάμεσα στα αυτοκίνητα με κίνηση μόνο εμπρός), κάτι το οποίο άλλωστε οι ιθύνοντες της ιαπωνικής φίρμας έχουν υποσχεθεί εδώ και καιρό. Θα πρέπει δηλαδή να πετύχουν κάτι καλύτερο από το 7:54.36. Τα νόμιμα semi-slicks ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 χρησιμοποιήθηκαν από τη SEAT και τη Renault στο Nürburgring Nordschleife, οπότε ίσως θα πρέπει να περιμένουμε και μια ανάλογη γόμα στο Type R (στη φωτογραφία το ελαστικό έχει σβηστά διακριτικά ωστόσο διακρίνεται ένα μικρό “Continental”), αυτό που επιβεβαιώνεται όμως είναι τα φρένα της Brembo με 4-πίστονες δαγκάνες και διάτρητους δίσκους 350mm εμπρός.
Χωρίς αμφιβολία πάντως, θα έχουμε να κάνουμε με ένα ικανότατο αυτοκίνητο που επιστρέφει για να διεκδικήσει μια θέση στην κορυφαία τριάδα της κατηγορίας αλλά και να χτυπήσει ευθέως πιο premium προτάσεις όπως το Audi S3 και η Mercedes-Benz A45 AMG. Υπομονή μέχρι τις αρχές Μαρτίου…