Τα επίσημα αποκαλυπτήρια του νέου Honda NSX (στις ΗΠΑ λανσάρεται ως Acura NSX) έγιναν στα πλαίσια της έκθεσης αυτοκινήτου στο Detroit, 25 χρόνια μετά το πρώτο, αυθεντικό NSX. Το γενικό σχήμα και ύφος του νέου NSX μας είναι γνωστό εδώ και καιρό, ωστόσο αυτό το κόκκινο αυτοκίνητο που παρουσιάζεται στο αμερικάνικο σαλόνι είναι το τελικό μοντέλο παραγωγής. Οι παραγγελίες θα ξεκινήσουν μέσα στο καλοκαίρι και οι πρώτες παραδόσεις υπολογίζονται για το τελευταίο τρίμηνο του 2015.
Μαζί με την έκδοση παραγωγής ανακοινώθηκαν και κάποια χαρακτηριστικά. Ο κινητήρας του είναι twin-turbo DOHC V6 και συνεργάζεται με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT) 9 ταχυτήτων αλλά και με τρία ηλεκτρικά μοτέρ που συνθέτουν το Sport Hybrid system. Η Acura κάνει λόγο και για ένα ιδιαίτερα στιβαρό και ελαφρύ αμάξωμα, με υλικά και μεθόδους που χρησιμοποιούνται για πρώτη φορά στην κατασκευή αυτοκινήτων. Η όλη εξέλιξη και ο σχεδιασμός του νέου NSX γίνεται στο κέντρο της εταιρίας, στο Ohio των ΗΠΑ.
Σχεδιαστικά το NSX προσφέρει μια όψη που δικαίως το χαρακτηρίζει ως ένα supercar. Χαμηλό και φαρδύ με ένα επιθετικό εμπρός μέρος και πίσω φώτα που θυμίζουν αυτά του original NSX. Δυο μεγάλες εισαγωγές αέρα βρίσκονται στα πλευρά του αμαξώματος για τη παροχή ψύξης στον κεντρικά τοποθετημένο κινητήρα αλλά και τη ροή εσωτερικά προς το πίσω τμήμα για τη δημιουργία downforce. Κάθε στοιχείο στην εμφάνιση του NSX είναι μελετημένο αεροδυναμικά, ενώ πολλές δοκιμές σε σήραγγα οδήγησαν σε μια σειρά από αλλαγές στο αρχικό concept ώστε να δημιουργηθεί το σημερινό τελικό σχέδιο.
Το εσωτερικό του νέου NSX είναι βεβαίως επικεντρωμένο στον οδηγό του, ενώ ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μια δυναμική οθόνη TFT. Η σχεδίαση είναι απέριττη και με χαρακτηριστικά εμπνευσμένα από τις σπορ μοτοσικλέτες, ενώ υπάρχει έντονη χρήση αλουμινίου και δέρματος. Το υβριδικό σύστημα κίνησης της νέας γενιάς NSX είναι σχεδιασμένο ώστε να προσφέρει μια δυναμική εμπειρία μαζί με εξαιρετικές επιδόσεις. Ο υψηλών επιδόσεων θερμικός κινητήρας (επιδόσεις που ωστόσο δεν έγιναν ακόμη γνωστές) συνεργάζεται με τεχνολογίες hybrid electric-drive ενσωματώνοντας μια τεράστια εμπειρία σε συστήματα dynamic torque-vectoring όπως η τετρακίνηση Super-Handling All-Wheel Drive (SH-AWD). Το in-house εξελιγμένο κιβώτιο DCT 9 σχέσεων προσφέρει άμεσες αλλαγές και rev-matching κατεβάσματα, ενώ το πίσω direct-drive ηλεκτρικό μοτέρ (τοποθετημένο μεταξύ κινητήρα και συστήματος μετάδοσης) υποστηρίζει την επιτάχυνση, το φρενάρισμα αλλά και τις επιδόσεις του κιβωτίου ταχυτήτων. Οι εμπρός τροχοί του NSX κινούνται από δυο ηλεκτροκινητήρες υψηλής απόδοσης οι οποίοι αλληλοεπιδρούν για δυναμικό torque vectoring με τεράστια οφέλη σε οδική συμπεριφορά, επιτάχυνση αλλά και φρενάρισμα. Όλα τα παραπάνω συστήματα βεβαίως έχουν περάσει μια σειρά από εξαντλητικά τεστ σε μερικές από τις πιο απαιτητικές πίστες του πλανήτη, συμπεριλαμβανομένου του διάσημου Nurburgring. Στο τελευταίο μάλιστα υπήρξαν και κάποια απρόοπτα, τα οποία φαίνεται να ξεπεράστηκαν.
Ανάμεσα σε άλλες τεχνικές λεπτομέρειες, ξεχωρίζουν τα ισχυρά φρένα με 6-πίστονες δαγκάνες εμπρός και 4-πίστονες πίσω, οι carbon-ceramic δίσκοι και τα φαρδιά ελαστικά ContiSportContact διαστάσεων 245/35Z R19 εμπρός και 295/30Z R20 πίσω. Το σύστημα μετάδοσης του NSX προσφέρει τέσσερις επιλογές οδήγησης: Quiet, Sport, Sport+ και Track. Το σύστημα ρυθμίζει την απόκριση του τιμονιού, των αναρτήσεων, την απόδοση του υβριδικού συστήματος, ακόμη και το επίπεδο του ήχου που παράγεται. Βεβαίως στην επιλογή Track αποκαλύπτονται όλες οι δυνατότητες και οι μέγιστες επιδόσεις του NSX.
Διαβάστε ακόμη:
Η Porsche 911 GT3 RS εθεάθη πολύ πριν αποκαλυφθεί!
Lamborghini Aventador LP 700-4 Pirelli Edition