Όταν έχεις να κάνεις με την top-spec έκδοση ενός μικρομεσαίου, τότε ο ενθουσιασμός είναι δεδομένος, ακόμη και αν αυτό είναι τόσο διακριτικό στο μάτι όσο το Nissan Pulsar 1.6 DiG-T με τους 190 ίππους. Γιατί αν το κοιτάξει ο μη υποψιασμένος δύσκολα θα καταλάβει ότι αυτό, το κατά τα άλλα αθώο, μικρομεσαίο κρύβει έναν αποδοτικό 1.600άρη κάτω από το εμπρός καπό. Οι ζάντες 18 ιντσών με τα μεγαλύτερα φρένα πίσω τους και η χρωμιωμένη απόληξη της εξάτμισης είναι μάλλον τα μοναδικά στοιχεία που κάνουν την έκδοση να ξεχωρίζει από το απλό Pulsar 1.5 diesel που οδηγήσαμε παλαιότερα.
Η ερώτηση λοιπόν είναι απλή και ξεκάθαρη: είναι αυτό ένα hot hatch; Οι αριθμοί λένε πως ναι. Ο 4-κύλινδρος κινητήρας βενζίνης χωρητικότητας 1,6 lt με turbo (DiG-T τον ονομάζει η Nissan), είναι ένας από τους πιο προηγμένους στην κατηγορία. Διαθέτει σύστημα άμεσου ψεκασμού και αποδίδει ισχύ 190 ίππων στις 5.600 σ.α.λ. με 240 Nm διαθέσιμα από τις 1.600 σ.α.λ σταθερά ως τις 5.200 σ.α.λ. Η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω 6-τάχυτου μηχανικού κιβωτίου, ενώ δεν υπάρχει μπλοκέ διαφορικό, μηχανικό ή ηλεκτρονικό. Δεν είναι άλλωστε αυτή η φιλοσοφία του μοντέλου, ασχέτως αν είναι αρκετά ικανό στο 0-100 km/h, εκεί στα 7,7 δευτερόλεπτα.
Ο 1600άρης turbo με άμεσο ψεκασμό αποδίδει ισχύ 190 ίππων. |
Το Nissan Pulsar DiG-T είναι τόσο διακριτικό που δύσκολα θα το αντιληφθεί κανείς στο δρόμο. |
Το στιβαρό πλαίσιο και οι πιο σκληρές αναρτήσεις δεν είναι αρκετά για να το χαρακτηρίσουν ως ho-hatch. |
[next]
Για το τέλος βεβαίως αφήσαμε την τιμή, η οποία διαμορφώνεται στις 22.000 ευρώ για την υπερπλήρη έκδοση Acenta Con. Τιμή αρκετά καλή αν βάλουμε το Pulsar DiG-T δίπλα σε ανταγωνιστικές προτάσεις όπως τα Ford Focus 1.5 Sport 180hp (25.220 ευρώ), Kia pro_cee’d GT 204hp (26.350 ευρώ) ή Peugeot 308 GT 205hp (32.000 ευρώ). Ωστόσο, αν κοιτάξουμε προς diesel μεριά, το SEAT Leon 2.0 TDI FR με 184 ίππους είναι μια επίσης διακριτική σε εμφάνιση έκδοση που με 21.100 ευρώ αποτελεί μια πιο ολοκληρωμένη και ποιοτική επιλογή…
Στο εσωτερικό του γρήγορου Nissan Pulsar υπάρχουν πεντάλ αλουμινίου και δερμάτινη επένδυση τιμονιού. |
Φωτογραφίες: Βαγγέλης Παμπούκης | www.automoto.com.gr