Το Volkswagen Golf GTI Clubsport S εκθρονίζει το Type-R στο Ring

Το Honda Civic Type-R μπορεί να πήρε τον τίτλο του ταχύτερου FWD στο Nürburgring από το Megane R.S., ωστόσο το Ιαπωνικό hot-hatch νικήθηκε πανηγυρικά από το νέο Volkswagen Golf GTI Clubsport S, την “ειδική” ελαφρωμένη και πανίσχυρη έκδοση του GTI που φορά πλέον το στέμμα και κάθεται στον πολυπόθητο θρόνο!
Το ταχύτερο μπροσθιοκίνητο στο Nurburgring είναι το Volkswagen Golf GTI Clubsport S.
Αυτό το διαφορετικό Game of Thrones καλά κρατεί και οι βασιλιάδες πέφτουν σαν τις μύγες. Οι Γερμανοί εκθρονίζουν το Ιαπωνικό όπλο από το δικό τους Nürburgring Nordschleife και στρογγυλοκάθονται στο θρόνο με το άκρως πολεμικό και περιορισμένης παραγωγής GTI Clubsport S. Το αυτοκίνητο θα αποκαλυφθεί επισήμως στο φεστιβάλ του Wörthersee, ως μέρος του εορτασμού για τα 40 χρόνια του Golf GTI.
Στο ζουμί της υπόθεσης, το GTI Clubsport S έγραψε χρόνο γύρου στο 7:49.21, χρόνος που θα μπορούσε κάλλιστα να ανήκει σε ένα προηγούμενης γενιάς supercar (και δεδομένου ότι η Lamborghini Murcielago έχει γράψει 7:50.00 σύμφωνα με το nurburgringlaptimes.com). Η επίδοση του Golf είναι κατά 1,4 δευτ. καλύτερη από το σκληροπυρηνικό Honda Civic Type-R, το οποίο μένει δεύτερο με 7:50:63, ενώ το Renault Megane R.S. 275 Trophy-R (7:54:36) βλέπει την κορυφή πλέον από πολύ μακριά και βάζω στοίχημα ότι οι Γάλλοι ετοιμάζουν ένα δυναμικό come back με τη επόμενη γενιά Megane RenaultSport.
Δείτε το video από το γύρο που πέτυχε η Volkswagen (αλήθεια δε μπορούσαν να βάλουν την κάμερα να κοιτάζει λίγο πιο κάτω;).
Το “ειδικό” Volkswagen Golf GTI Clubsport S κάνει ένα βήμα παραπέρα στην εξέλιξη του ήδη κορυφαίου GTI Clubsport. Αποκλειστικά σε τρίθυρο αμάξωμα και με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων η έκδοση “S” δεν έχει πίσω καθίσματα και κεντρική κονσόλα, έχει πιο light ηχομόνωση, μικρότερη μπαταρία και νέα τμήματα από αλουμίνιο σε φρένα και ανάρτηση, χάνοντας έτσι 30kg στο σύνολό του. Και ως ένας γνήσιος διεκδικητής ταχύτερου γύρου, φορά τα νόμιμα semi-slicks Michelin Sport Cup 2 σε ζάντες 19 ιντσών. Ο 2-λιτρος κινητήρας του Audi TTS αποδίδει 310 ίππους και 380Nm, ενώ δεν έχει δεχθεί άλλες βελτιώσεις στην έκδοση Clubsport S.
Όπως αντιλαμβανόμαστε πρόκειται λοιπόν για ένα αρκετά “ειδικό” αυτοκίνητο που θα απολαύσουν 400 μόλις πελάτες σε όλη την Ευρώπη. Μπορεί να μην είναι αυτό που λέμε “μαζικής παραγωγής”, αλλά δεν παύει να είναι ένα αυτοκίνητο που θα πάρει πινακίδες κυκλοφορίας, έστω και αν η χρήση του προορίζεται κυρίως για τις πίστες. Ο νέος FWD βασιλιάς του ‘Ring λοιπόν είναι εδώ! Αυτό που μένει τώρα να δούμε είναι και για πόσο θα μείνει…
Το 7:49.21 στο Nurburgring είναι ένας πολύ σοβαρός χρόνος!

Και για του λόγου το αληθές…

Την κορυφαία επίδοση πέτυχε ο οδηγός αγώνων Benny Leuchter.

Το Golf GTI Clubsport S δεν έχει πίσω καθίσματα και πατά σε ειδική γόμα της Michelin.

Σχεδιαστικά, αυτό είναι το πιο άγριο Volkswagen Golf GTI παραγωγής που θα δούμε.