Προλάβετε! Αυτή είναι η περιορισμένης παραγωγής έκδοση του hot hatch της Hyundai. Το i30 N Project C είναι στην πράξη μια ελαφρύτερη, χαμηλότερη και πιο επιθετική έκδοση του i30 N Performance, το αυτοκίνητο με το καλύτερο value for money στην κατηγορία των «καυτών» hatchback. Το Project C ενισχύει την εμπειρία του i30 N με την «ελαφρότητα» του και το ακόμη πιο επιθετικό του set up, για τους πιο απαιτητικούς οδηγούς. Είναι 50 κιλά ελαφρύτερο, 6 χλστ. Χαμηλότερο και διαθέτει εξωτερικές και εσωτερικές πινελιές που ενθουσιάζουν και τους πιο αδιάφορους.

Project C, όπως λέμε Carbon

Οι προδιαγραφές του i30 N Project C περιλαμβάνουν αρκετά επιμέρους τμήματα ενισχυμένα με ανθρακονήματα (CFRP). Το εμπρός splitter, ο διαχύτης αέρα στο πίσω μέρος, το καπό και το μαρσπιέ με την σήμανση Ν είναι όλα κατασκευασμένα από CFRP, καθιστώντας το μοντέλο αρκετά πιο ελαφρύ. Επίσης υπάρχουν μια σειρά από μικρές αεροδυναμικές βελτιώσεις στο Project C, που συμβάλλουν επίσης σε μια πιο γρήγορη και σταθερή οδήγηση.

Χρησιμοποιώντας CFRP, το καπό του i30 N Project Cείναι ελαφρύτερο κατά 7,2 κιλά και τα δύο πλαϊνά σπόϊλερ κατά 499 γραμμάρια το καθένα. Tο εμπρός splitter είναι πιο βαρύ κατά 240 γραμμάρια, ο νέος σχεδίασης πίσω διαχύτης είναι ελαφρύτερος κατά 386 γραμμάρια και τα καθίσματα της Sabelt από carbon είναι ελαφρύτερα 7,5 κιλά το καθένα. Τα καθίσματα προσφέρουν επίσης στον οδηγό και τον συνοδηγό άριστη πλευρική στήριξη και στήριξη των ώμων σε μια βελτιωμένη θέση με γνώμονα τις οδηγικές επιδόσεις. Οι 19 ιντσών σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου της OZ συμμετέχουν σημαντικά στη μείωση του βάρους, όντας συνολικά 22 κιλά ελαφρύτερες.

Hyundai i30 N Project C

Η ισχύς παραμένει στα 275 ps, όπως και στο i30 N Performance, με τη ροπή στα 378 Nm. Ωστόσο, το μειωμένο βάρος ενίσχυσε την αμεσότητα του i30 N Project C. Το αυτοκίνητο είναι κατά 6 χιλιοστά πιο κοντά στο δρόμο και το κέντρου βάρους 8,8 χιλιοστά χαμηλότερα, χάρη στην τοποθέτηση πιο χαμηλών και σφιχτών ελατηρίων και αμορτισέρ. Παράλληλα, οι αρθρώσεις στους πίσω τροχούς είναι κατασκευασμένες από αλουμίνιο αντί ατσάλι και εξασφαλίζουν μείωση του βάρους κατά 4,66 κιλά. Επιπρόσθετα, όλοι οι τρόποι οδήγησης έχουν επαναπρογραμματισθεί ειδικά για το Project C και οι δύο τρόποι οδήγησης Sport και N δίνουν στους οδηγούς μεγαλύτερη άμεση απόκριση και ακόμη πιο fun-to-drive αυτοκίνητο.

Ακόμη πιο σπορ εσωτερικό

Το εσωτερικό του i30 N Project C διαθέτει επένδυση Alcantara στο τιμόνι, στο χειρόφρενο και στο μοχλό ταχυτήτων. Ο επιλογέας ταχυτήτων είναι από αλουμίνιο που μοιάζει με έμβολο κινητήρα και συνδυάζει τη λειτουργικότητα με την σχεδίαση. Σχεδιαστικά ξεχωρίζουν οι σκούρες πορτοκαλί ζώνες ασφαλείας που συνδυάζονται με τις ραφές των καθισμάτων της Sabelt. Μια αριθμημένη πλακέτα xx/600 στην επένδυση του ταμπλό μπροστά από τον συνοδηγό, πιστοποιεί τη μοναδικότητα της έκδοσης.

Εξωτερικά, ο σχεδιασμός κυριαρχείται από το σκούρο ματ γκρί χρώμα, με όλα τα τμήματα CFRP να παρουσιάζουν την πολυπόθητη πλέξη των ανθρακονημάτων σε υψηλή στιλπνότητα.

Γιατί ειδικά το γράμμα «C»;

Αρχικά συμβολίζει την “Area C” υψηλών επιδόσεων στην πίστα του Namyang της Hyundai, όπου αποτελεί τη γενέτειρα του Ν. Στη συνέχεια, το Project C διαθέτει επιμέρους τμήματα ενισχυμένα με ανθρακονήματα (Carbon fibre – CFRP) που αποτελεί την πρώτη εφαρμογή της Hyundai. Και τέλος συμβολίζει το μειωμένο κέντρο βάρους (Center of gravity), ώστε οι πελάτες να γνωρίζουν ότι το μοντέλο εστιάζει στην απόδοση χωρίς να θυσιάζει τη δυναμική. Αυτά τα τρία «C» συνδυάζονται για να δημιουργήσουν αυτή τη νέα έκδοση υψηλών επιδόσεων.

Το Hyundai i30 N Project C θα διαθέσει αυστηρά σε 600 οχήματα και η διάθεσή τους θα ξεκινήσει σε επιλεγμένες αγορές στην Ευρώπη αργότερα μέσα στο έτος.

Hyundai i30 N Project C

Δείτε ακόμη: