Το Hyundai i30 N ανανεώνεται σχεδιαστικά και ταυτόχρονα αποκτά μια έκδοση με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Oh yes!
Από το λανσάρισμα του κιόλας, το Hyundai i30 N εδραιώθηκε στην κατηγορία των hot-hatch αποτελώντας όχι μόνο μια τίμια επιλογή για το είδος, αλλά και ένα πολύ ικανό μοντέλο όσον αφορά στις επιδόσεις του. Με δύο εκδόσεις στους 250 ή 275 ίππους, το i30 N τόλμησε και τα έβαλε απευθείας με καταξιωμένα μοντέλα όπως τα Focus ST, Megane RS, Leon Cupra και Golf GTI. Και αυτό από μόνο του είναι μια μεγάλη επιτυχία, στο πρώτο μόλις βήμα της Hyundai σε αυτή την κατηγορία.
Πλέον, με την αναβάθμιση του απλού i30, ήρθε η ώρα και για το “καυτό” Ν να ενσωματώσει αντίστοιχες αλλαγές. Έτσι, η εικόνα του μοντέλου αποκτά τα νέας σχεδίασης τριγωνικά φώτα με τα σχήματος “V” LED ημέρας, αλλά και μια εντελώς νέα μάσκα εμπρός. Η έκδοση i30 N ωστόσο, απέκτησε και νέας σχεδίασης προφυλακτήρες, μεγαλύτερους αεραγωγούς (και κάποιους ψεύτικους αεραγωγούς πίσω), νέο διαχύτη αλλά και μεγαλύτερες εξατμίσεις.
Στη λίστα του εξοπλισμού βρίσκει κανείς και νέες 19άρες σφυρήλατες ζάντες (στην έκδοση Performance). Ωστόσο, η Hyundai τονίζει πως δεν είναι μόνο αυτά που φαίνονται. Η νέα γενιά φέρει αλλαγές που την κάνουν ελαφρύτερη από το τρέχον i30 N, με εμφανείς βελτιώσεις ως προς τα οδηγικά του χαρακτηριστικά.
Νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη
Αν και για την ώρα δεν υπάρχουν φωτογραφίες από το εσωτερικό του ανανεωμένου Hyundai i30 N, η μεγαλύτερη αλλαγή στην καμπίνα αφορά στο κιβώτιο ταχυτήτων. Κι αυτό γιατί πλέον το μοντέλο αποκτά το ίδιο 8άρι κιβώτιο DCT που προσφάτως προστέθηκε και στο Veloster N. Η κίνηση βεβαίως μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς, ενώ ως στάνταρ το μοντέλο θα εξοπλίζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.
Ο 2-λιτρος turbo κινητήρας αναμένεται να είναι ο ίδιος, καθώς η Hyundai δεν ανακοίνωσε τεχνικά χαρακτηριστικά. Έτσι θα έχουμε τη βασική έκδοση με 250 ίππους και την i30 N Performance με 275 και όλα τα υπόλοιπα καλούδια που ήδη γνωρίζουμε από το σημερινό μοντέλο.