Η Hyundai αποκάλυψε το INSTER, ένα νέο ηλεκτρικό όχημα της μικρής κατηγορίας, με αυτονομία έως 355 km και μια ενδιαφέρουσα σχεδίαση.

Η τολμηρή σχεδίαση του INSTER συνδυάζει μια φουτουριστική όψη με ένα ευρύχωρο εσωτερικό σε ένα μικρό αμάξωμα. Βασισμένο στη σχεδιαστική κληρονομιά του βενζινοκίνητου CASPER (κυκλοφόρησε μόνο στην Κορέα), η στιλιστική εξέλιξη του INSTER στηρίζεται σε ένα εκτεταμένο αμάξωμα και μεταξόνιο για να προσφέρει μεγαλύτερο εσωτερικό χώρο και στιβαρή παρουσία στο δρόμο.

Με διευρυμένες διαστάσεις, το INSTER τοποθετείται ακριβώς ανάμεσα στα παραδοσιακά αυτοκίνητα πόλης της κατηγορίας Α και τα μεγαλύτερα μοντέλα της κατηγορίας Β προσφέροντας την ευελιξία και την ευκολία χρήσης που αναζητούν οι αγοραστές. Σε σύγκριση με μεγαλύτερα μοντέλα της παραπάνω κατηγορίας, οι συμπαγείς διαστάσεις του INSTER το καθιστούν ιδανικό για οδήγηση στην πόλη και ενισχύουν την άνεση κατά το παρκάρισμα.

Η προσωπικότητα του μοντέλου αναδεικνύεται με την υπογραφή των φώτων ημέρας LED, τα φλας με τα γραφικά pixels, το πίσω φως και τους προφυλακτήρες. Οι αγοραστές μπορούν να διαφοροποιήσουν περαιτέρω την εμφάνιση του αυτοκινήτου με προβολείς LED και ένα δίχρωμο εξωτερικό με μαύρη οροφή για αντίθεση. Θα προσφέρονται ζάντες 15 ή 17 ιντσών ανάλογα με τις προδιαγραφές του εξοπλισμού.

Εσωτερική ευελιξία

Στο εσωτερικό υπάρχουν προηγμένες τεχνολογίες και άνεση, χάρη σε ένα μοντέρνο ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, μια οθόνη αφής infotainment με πλοήγηση 10,25 ιντσών και μια βάση ασύρματης φόρτισης που αποτελεί μέρος μιας συμπαγούς κεντρικής κονσόλας. Το θέμα των pixels επαναλαμβάνεται στο εσωτερικό, με τα γραφικά στο τιμόνι του INSTER να ενισχύουν ακόμη περισσότερο την εικόνα υψηλής τεχνολογίας του αυτοκινήτου. Η εσωτερική σχεδίαση διαθέτει επίσης προσαρμόσιμες επιλογές επένδυσης της πόρτας για τους πελάτες που επιθυμούν να εξατομικεύσουν περαιτέρω το όχημά τους.

Όλα τα καθίσματα μπορούν να αναδιπλωθούν – συμπεριλαμβανομένου του καθίσματος του οδηγού – για ακόμη μεγαλύτερη ευελιξία. Τα καθίσματα της δεύτερης σειράς αναδιπλώνονται σε ποσοστό 50/50 και είναι συρόμενα και ανακλινόμενα. Τόσο στο εξωτερικό όσο και το εσωτερικό χρησιμοποιούνται βιώσιμα υλικά. Το εξωτερικό του INSTER διαθέτει μαύρη γυαλιστερή ανακυκλωμένη βαφή, η οποία αντικαθιστά τη μαύρη χρωστική ουσία που χρησιμοποιείται παραδοσιακά στη μαύρη βαφή με ένα χρώμα από ανακυκλωμένα απόβλητα ελαστικά. Στο εσωτερικό χρησιμοποιούνται ανακυκλωμένα υλικά πολυαιθυλενίου (PET) από μπουκάλια και βιο-πολυπροπυλενίου που εξάγεται από ζαχαροκάλαμο.

Δυνατότητα γρήγορης φόρτισης

Το INSTER υπερέχει για την ταχύτητα φόρτισης DC και τη μέγιστη αυτονομία του. Εξοπλισμένο με μπαταρία 42 kWh στη βασική του έκδοση, το μοντέλο διατίθεται παράλληλα και με μπαταρία 49 kWh. Και οι δύο εκδόσεις τροφοδοτούνται με κινητήρα που αποδίδει 97ps (71,1 kW) στη βασική του έκδοση και 115ps (84,5 kW) στην έκδοση με τη μεγαλύτερη μπαταρία. Και οι δύο εκδόσεις προσφέρουν ροπή 147 Nm.

Με αυτονομία 355 km (WLTP) με μία φόρτιση, το INSTER επαναπροσδιορίζει ότι είναι δυνατό από ένα μικρό αστικό ηλεκτρικό όχημα, παρέχοντας εντυπωσιακή ευελιξία με εκτιμώμενη κατανάλωση ενέργειας 15,3 kWh/100 km ( WLTP). Όταν χρησιμοποιείται σταθμός φόρτισης υψηλής ισχύος DC 120 kW, το INSTER μπορεί να φορτίσει από 10% έως 80% σε περίπου 30 λεπτά. Επίσης το μοντέλο είναι εξοπλισμένο με φορτιστή 11 kW στο βασικό εξοπλισμό, αλλά και λειτουργία Vehicle-to-Load (V2L) παρέχει ισχύ για εξωτερικές συσκευές (110V/220V).

Το INSTER θα κυκλοφορήσει στην αγορά της Κορέας αυτό το καλοκαίρι και αργότερα θα ακολουθήσει το λανσάρισμά του στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Ασία-Ειρηνικό. Μια πρόσθετη έκδοση, που θα ονομάζεται INSTER CROSS θα ενταχθεί στην γκάμα στο μέλλον, με διαφοροποιημένη εξωτερική σχεδίαση.