Βήματα στο μέλλον κάνει η Hyundai με την αποκάλυψη του Ioniq, ενός υβριδικού μοντέλου επόμενης γενιάς που βάζει για τα καλά του Κορεάτες στο παιχνίδι της κατηγορίας.
Το Hyundai Ioniq δημιουργήθηκε έχοντας τη δυναμική οδηγική συμπεριφορά στον πυρήνα του, με την τοποθέτηση των μπαταριών χαμηλά και προς τα εμπρός ώστε να επιτευχθεί χαμηλό κέντρο βάρους και εξαιρετική σταθερότητα στις στροφές. Ταυτόχρονα, η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων με διπλό κάτω βραχίονα, φανερώνει ότι το μοντέλο είναι ικανό για μια εξαιρετική συμπεριφορά στο δρόμο.
Η γκάμα του Ioniq θα περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις: μια αμιγώς ηλεκτρική, μια plug-in υβριδική και μια κλασική υβριδική, με την τελευταία να είναι και η πρώτη που θα κυκλοφορήσει στην αγορά. Αυτή θα εφοδιάζεται με έναν κινητήρα 1,6lt Kappa GDi σε συνδυασμό με τον μόνιμο μαγνητικό ηλεκτροκινητήρα, προσφέροντας μέγιστη ισχύ 105 ίππων και 43,5 ίππων για θερμικό κινητήρα και ηλεκτρικό μοτέρ αντίστοιχα. Η μπαταρία λιθίου ιόντων πολυμερούς παρέχει σύμφωνα με τη Hyundai εξαιρετική απόδοση φόρτισης και αποφόρτισης, βελτιστοποιώντας την παρεχόμενη ισχύ από το υψηλής τάσης μοτέρ και επιτρέποντας την ταχεία αναγέννηση. Ο έλεγχος διανομής ηλεκτρικής ενέργειας πραγματοποιείται από ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT) αποκλειστικά σχεδιασμένο για την υβριδική κίνηση. Τέλος, η εταιρία ανακοινώνει πως το Ioniq προσφέρει ελαχιστοποιημένες απώλειες κατά τη μετάδοση, παρέχοντας 95,7% της ισχύος στους τροχούς και ταυτόχρονα γρήγορη απόκριση, υψηλή επιτάχυνση και ομαλές αλλαγές ταχυτήτων, πάντα με τα πλεονεκτήματα και την οικονομία της υβριδικής τεχνολογίας.