Η Hyundai SEVEN, το μεγάλο e-SUV της IONIQ

Η Hyundai αποκάλυψε το SEVEN, το νέο πρωτότυπο μεγάλο ηλεκτρικό SUV όχημα που ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο για τη αποκλειστικά ηλεκτρική μάρκα IONIQ.

Το IONIQ SEVEN είναι μια σαφής ένδειξη της δέσμευσης της Hyundai για μηδενικές εκπομπές ρύπων έως το 2045. Το πρωτότυπο βασίζεται στην πλατφόρμα E-GMP, γεγονός που επιτρέπει τη διαμόρφωση ενός μακριού μεταξονίου που θα καλύψει τις ανάγκες σε χώρους για ένα μεγάλο SUV. Το SEVEN έχει αεροδυναμικά καθαρή σιλουέτα που αποκλίνει από ένα τυπικό SUV. Το χαμηλό, μπροστινό άκρο του καπό, μια ενιαία, βελτιωμένη γραμμή οροφής και το επιμήκη μεταξόνιο επικοινωνούν ένα σαφές διάλειμμα από τα παραδοσιακά μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Την ισχυρή οδική παρουσία του αυτοκινήτου ενισχύουν οι τροχοί με ενσωματωμένα πτερύγια ενεργού αέρα, τα οποία αναπτύσσονται ή ανασύρονται ανάλογα με τις απαιτήσεις ψύξης πέδησης ή χαμηλής οπισθέλκουσας. Ακόμη και τη νύχτα, το SEVEN αναγνωρίζεται εύκολα από τα χαρακτηριστικά παραμετρικά φωτιστικά σώματα pixels της IONIQ. Αυτά συνδυάζουν το ψηφιακό με το αναλογικό στυλ, υπενθυμίζοντας ότι οι σχεδιαστές της εταιρείας εξέτασαν κάθε σχεδιαστική πτυχή του SEVEN.

Με φιλόξενο σαλόνι

Η προτεραιότητα του εσωτερικού σχεδιασμού του SEVEN έγκειται στην καινοτομία του χώρου που προσφέρει μεγαλύτερη ελευθερία από ποτέ. Το μεταξόνιο του SEVEN φτάνει τα 3,2 μέτρα. Επίσης, το επίπεδο δάπεδο επιτρέπει τη δημιουργία εναλλακτικών λύσεων στις παραδοσιακές διατάξεις καθισμάτων, δημιουργώντας μια πιο άνετη εσωτερική διάταξη. Οι Pillarless Coach Doors προσφέρουν μια μεγάλη είσοδο με μια εντελώς νέα διάσταση χώρου. Η βελτιωμένη γραμμή οροφής, το μακρύ μεταξόνιο και το επίπεδο δάπεδο που εκτείνεται μέχρι την τρίτη σειρά ανοίγουν νέες ευκαιρίες για ένα premium σαλόνι.

Το SEVEN ενσωματώνει επίσης το μελλοντικό όραμα της Hyundai για αυτόνομη μετακίνηση. Το κάθισμα του οδηγού διαθέτει ένα αναδιπλούμενο μοχλό ελέγχου που κρύβεται όταν δεν χρησιμοποιείται. Χωρίς την ανάγκη του συνηθισμένου εξοπλισμού του οδηγού, το εξαιρετικά λεπτό cockpit και οι ενσωματωμένες οθόνες δημιουργούν μια εμπειρία που παραπέμπει σε σαλόνι. Η διάταξη των καθισμάτων είναι αντίθετη με τα παραδοσιακά SUV διαθέτοντας περιστρεφόμενες πολυθρόνες και ένα κυρτό πάγκο. Διάταξη που μπορεί να προσαρμοστεί ανάλογα με τον οδηγό ή τις αυτόνομες λειτουργίες οδήγησης.

Φιλικό προς το περιβάλλον

Η Hyundai έχει επικεντρωθεί στην ανάπτυξη οχημάτων διασφαλίζοντας πάντα μια ασφαλή και καθαρή ταξιδιωτική εμπειρία. Το SEVEN χρησιμοποιεί πολλά φιλικά προς το περιβάλλον υλικά, ενώ προσφέρει κορυφαία χαρακτηριστικά υγιεινής, όπως σύστημα ροής αέρα Hygiene και αποστείρωση UVC. Η εταιρία εφάρμοσε βιοβαφή στο εξωτερικό του SEVEN και ανακυκλωμένα και ανανεώσιμα υλικά σε όλο το εσωτερικό. Ο γύψος, οι ξύλινες επιφάνειες και η μοκέτα από bamboo, η βιολογική ρητίνη και το εσωτερικό χρώμα βασίζονται σε ανανεώσιμες πηγές που μπορούν να μειώσουν τη ρύπανση από τη διαδικασία παραγωγής. Η εκτεταμένη χρήση χαλκού και υφασμάτων ειδικής επεξεργασίας με αποδεδειγμένα αντιβακτηριδιακά χαρακτηριστικά διασφαλίζουν ότι όλες οι επιφάνειες μέσα στο SEVEN παραμένουν καθαρές ανά πάσα στιγμή.

Το Hygiene Airflow System εμπνέεται από την εξελιγμένη διαχείριση ροής αέρα των επιβατών των αεροσκαφών. Στην κατακόρυφη λειτουργία του, ο αέρας εισέρχεται μέσω εισαγωγών στις ράγες οροφής από τις οποίες ο αέρας ταξιδεύει από πάνω προς τα κάτω και εξάγεται μέσω του εξωτερικού αεραγωγού πίσω από τους πίσω τροχούς. Στην οριζόντια λειτουργία του, ο αέρας ρέει από το λεπτό ταμπλό προς τους πίσω αεραγωγούς. Η αποστείρωση UVC ενεργοποιείται μόλις οι επιβάτες κατέβουν από το όχημα. Παράλληλα ο μοχλός ελέγχου, το ντουλάπι αποθήκευσης και τα ηχεία εμφανίζονται και στη συνέχεια τα ενσωματωμένα απολυμαντικά φώτα UVC βοηθούν στον καθαρισμό από βακτήρια και ιούς του ζωτικού χώρου.

Στόχος αυτονομίας άνω των 485 χλμ

Το SEVEN θα είναι σε θέση να παρέχει εξαιρετική αυτονομία και δυνατότητες εξαιρετικά γρήγορης φόρτισης. Σε πραγματικές συνθήκες με φορτιστή 350 kW, το SEVEN θα φορτίζει από 10% έως 80% σε περίπου 20 λεπτά. Επίσης σχεδιαστεί για να επιτυγχάνει στόχο αυτονομίας άνω των 485 χιλιομέτρων. Προς το παρόν το SEVEN αποτελεί ένα πρωτότυπο όχημα και οι προδιαγραφές πιθανώς να διαφέρουν στην τελική έκδοση παραγωγής.