Το νέο Hyundai Tucson και με ήπιο υβριδικό κινητήρα diesel

Το νέο Hyundai Tucson είναι το πρώτο μοντέλο της εταιρείας με ήπιο υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, το οποίο υποστηρίζεται από έναν 48 V ηλεκτροκινητήρα. Η τεχνολογία αυτή θα είναι μελλοντικά διαθέσιμη με νέους πετρελαιοκινητήρες Smart Stream 1,6 λίτρων.

Hyundai Tucson

Το νέο Hyundai Tucson είναι το πρώτο μοντέλο της γκάμας της εταιρείας που θα εφοδιαστεί με έναν ήπιο υβριδικό κινητήρα. Η παραγωγή του νέου compact SUV ξεκινάει το καλοκαίρι που διανύουμε και θα κυκλοφορήσει άμεσα στην ευρωπαϊκή αγορά. Επιπρόσθετα της αναβαθμισμένης γκάμας κινητήρων, όλοι οι κινητήρες του Tuscon πληρούν τα νέα πρότυπα εκπομπών ρύπων Euro 6d Temp. Το νέο Hyundai Tucson προσφέρει επίσης ανανεωμένη σχεδίαση. Μαζί κι ένα ευρύτερο φάσμα προηγμένων τεχνολογιών και χαρακτηριστικών ευκολίας για να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία του μοντέλου σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Hyundai Tucson

Εξοικονόμηση καυσίμου με μέγιστη οδηγική απόλαυση

Για πρώτη φορά ένα Hyundai, το νέο Tucson, εφοδιάζεται με ένα 48V ήπιο υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, το οποίο διατίθεται σε συνδυασμό με τον 2.0 λίτρων Diesel κινητήρα. Η τεχνολογία του σχεδιάστηκε για ηλεκτροκίνηση. Περιλαμβάνει μια μπαταρία λιθίου-ιόντων 48-volt 0,44 kW/h, μία Mild Hybrid Starter Generator (MHSG), έναν μετατροπέα LDC (DC /DC χαμηλής τάσης) και ένα inverter. Η MHSG υποστηρίζει τον κινητήρα με ισχύ έως και 12 kW, μειώνοντας έτσι την κατανάλωση καυσίμου. Το σύστημα μεταβαίνει αυτόματα από τη λειτουργία «κινητήρα» στη λειτουργία «γεννήτριας». Η MHSG βοηθάει τον κινητήρα αποφορτίζοντας την μπαταρία και μειώνοντας το φορτίο του κινητήρα με μικρή επιτάχυνση ή παρέχοντας πρόσθετη ροπή στρέψης στον κινητήρα σε συνθήκες υψηλής επιτάχυνσης. Κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης και της πέδησης, η ενέργεια ανακτάται για να επαναφορτιστεί η μπαταρία. Με αυτό τον τρόπο, το σύστημα βελτιώνει σημαντικά την οικονομία καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων CO2 του κινητήρα.

Με αυτή την τεχνολογία, η Hyundai στοχεύει στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων CO2 έως και 7% σε συνδυασμό με το χειροκίνητο κιβώτιο με μετατροπή σε NEDC. Ο κινητήρας Diesel 2.0lt είναι ο πιο ισχυρός στη γκάμα του νέου Tucson και αποδίδει 186 ίππους. Διατίθεται με τετρακίνηση και μπορεί να συνδυαστεί με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Προαιρετικά υπάρχει και το νέο αυτόματο 8-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων. Την άνοιξη του 2019, η 48V υβριδική τεχνολογία θα είναι διαθέσιμη στο νέο Hyundai Tucson με νέο πετρελαιοκινητήρα 1,6 λίτρων.

Δείτε ακόμη:

Συνεργασία Hyundai και Audi στην τεχνολογία κυψελών καυσίμου