Με διακριτικές αλλά ουσιαστικές αλλαγές η Lamborghini αναβαθμίζει τη Huracan δίνοντας της φρεσκάδα αλλά και έξτρα επιδόσεις. Πλέον το ιταλικό supercar αποκτά τον όρο Evo στην ονομασία και όχι άδικα αφού πρακτικά αποτελεί μια εξέλιξη της γνώριμης “μικρής” Lambo. Σχεδιαστικά οι αλλαγές επικεντρώνονται στον επανασχεδιασμό του εμπρός και πίσω μέρους, στις νέες εισαγωγές αέρα και γενικότερα στη βελτιωμένη αεροδυναμική. Νέος είναι ο πίσω διάχυτης, το δάπεδο είναι ακόμη πιο επίπεδο, ενώ οι εξατμίσεις είναι πλέον τοποθετημένες ψηλότερα όπως συμβαίνει στη Ηuracan Performante. Τη φρέσκια εικόνα συμπληρώνουν οι νέας σχεδίασης ζάντες 20 ιντσών.

Lamborghini Huracan Evo

Στο εσωτερικό η σημαντικότερη προσθήκη είναι μια οθόνη 8,4 ιντσών στο ταμπλό, η οποία ενσωματώνει σχεδόν όλες τις λειτουργίες, καταργώντας έτσι αρκετούς διακόπτες. Ταυτόχρονα, η Huracan Evo αποκτά και ένα σύστημα τηλεμετρίας που μπορεί να παρέχει πληροφορίες όπως ταχύτητα, πλευρικές επιταχύνσεις και άλλα χρήσιμα δεδομένα σε μία πίστα. Βέβαια, η σημαντικότερη αλλαγή βρίσκεται κάτω από το πίσω καπό και δεν είναι άλλη από τον βελτιωμένο κινητήρα. Ο γνώριμος V10 των 5,2 λίτρων πλέον αποδίδει ισχύ 640 ίππων και 600 Nm ροπής. Είναι ικανός να εκτοξεύσει τη Huracan Evo στα 100 km/h από στάση σε μόλις 2,9 δευτερόλεπτα, ενώ το 0-200 km/h είναι υπόθεση μόλις 9 δευτερολέπτων. Η τελική ταχύτητα είναι 325 km/h.

Για πρώτη φορά συναντούμε ένα νέο σύστημα που η Lamborghini ονομάζει LDVI (Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata), το οποίο ελέγχει την συμπεριφορά του αυτοκινήτου παρακολουθώντας δεδομένα από μια σειρά αισθητήρων. Σε πραγματικό χρόνο το σύστημα προσαρμόζει το αυτοκίνητο, έτσι ώστε να ανταποκρίνεται καλύτερα στις οδηγικές συνθήκες. Τέλος, η νέα Huravan Evo υιοθετεί σύστημα τετραδιεύθυνσης αλλά και torque vectoring που βελτιώνουν σημαντικά την κατευθυντικότητα στις υψηλές ταχύτητες αλλά και την ευελιξία σε στενούς δρόμους.