Η τελευταία προσθήκη στη γκάμα της Lotus αποτελεί ταυτόχρονα και το ισχυρότερο μοντέλο που κατασκεύασε ποτέ η βρετανική μάρκα. Η νέα Evora 400 είναι η “κακή” έκδοση της 2+2 θέσεων premium Lotus και διάολε… είναι εντυπωσιακή!
Ελαφρύτερη και ισχυρότερη όσο ποτέ η Lotus Evora 400 αποδίδει -όπως προδίδει και η ονομασία της- 400 ίππους από τον βελτιωμένο υπερτροφοδοτούμενο V6 κινητήρα των 3,5 lt. Ισχύς κατά 55ps αυξημένη από την ήδη γρήγορη Evora S που υποστηρίζεται από ροπή 410 Nm. Και βεβαίως όπως ορίζει ο “κανόνας” στο Heatahel, η νέα Lotus εκτός από ισχυρότερη είναι και ελαφρύτερη, με τους μηχανικούς να αφαιρούν και να τροποποιούν προσεκτικά διάφορα εξαρτήματα εξοικονομώντας συνολικά 22 kg. Αριθμός αρκετά αξιόλογος, αν αναλογιστούμε πως η Evora ήταν ήδη αρκετά ελαφριά! Φυσικά, η Evora 400 έχει και πολλές ακόμη τροποποιήσεις, όπως π.χ. στα ηλεκτρονικά της, στη ρύθμιση της ανάρτησης, στα φρένα και το κιβώτιο ταχυτήτων. Μαζί και ένα νέο μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης αλλά και ένα ολοκαίνουριο αεροδυναμικό πακέτο που συμπληρώνουν το αχτύπητο σύνολο.
Αποτέλεσμα όλων των παραπάνω, εκτός από μια πιο εντυπωσιακή όψη, είναι βεβαίως οι καλύτερες επιδόσεις. Η Lotus δηλώνει επισήμως 4,2 δευτερόλεπτα για την επιτάχυνση 0-100 km/h και τελική ταχύτητα 300 km/h, ενώ ο χρόνος γύρου στην πίστα δοκιμών της Lotus στο Norfolk είναι μειωμένος κατά 6 δευτερόλεπτα σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο.
Μπορεί τα μεγάλα σχέδια της Lotus που ανακοινώθηκαν πριν μερικά χρόνια να μην υλοποιήθηκαν τελικά και η μάρκα να παραμένει με κάποια σταθερά μοντέλα που ανανεώνει κάθε φορά και από λίγο, αλλά αν είναι να συνεχίσει με αυτό το ύφος… ευχαριστούμε το Θεό που τα πράγματα ήρθαν έτσι και έχουμε σήμερα αυτοκίνητα όπως η Evora 400, η Elise S Cup και βεβαίως η Exige S που ξεκινά τη διάθεσή της και με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.