Το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Mazda αποκαλύφθηκε στο Tokyo Motor Show. Το Mazda MX-30 είναι σχεδιασμένο για αυτούς που δεν θέλουν να θυσιάσουν την οδηγική απόλαυση όταν αγοράζουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Με πόρτες χωρίς κολώνες, οικολογικά υλικά και μπαταρία αυτονομίας 200km, το Mazda MX-30 σηματοδοτεί ένα επιπλέον θετικό βήμα στην μείωση των εκπομπών καυσαερίων, μετά την πρόσφατη άφιξη του καινοτόμου κινητήρα SKYACTIV-X.
Στο Mazda MX-30, η μπαταρία χωρητικότητας 35,5kWh είναι ενσωματωμένη στη δομή του αμαξώματος, η οποία ενισχύει την αίσθηση στιβαρότητας αλλά και άμεσης απόκρισης στον τρόπο οδήγησης. Επιπλέον, δεδομένης της σημασίας της ακουστικής για την αντίληψη της ροπή και της ταχύτητας από τον οδηγό, οι μηχανικοί της Mazda έχουν δημιουργήσει ένα ηλεκτρονικό ηχοσύστημα μέσα στο MX-30, το οποίο συγχρονίζεται με τη ροπή του ηλεκτροκινητήρα σε ηχητική συχνότητα και πίεση. Αυτό οδηγεί σε μικρότερη διακύμανση της ταχύτητας του οχήματος με αποτέλεσμα πολύ σταθερή οδήγηση. Το μοναδικό σύστημα επίτευξης σταθερότητας G-vectoring Control (GVC) της Mazda έχει εξελιχθεί και χρησιμοποιεί τα πλεονεκτήματα του ηλεκτρικού κινητήρα (ηλεκτροκίνητη G-vectoring Plus).
Ξεχωριστός σχεδιασμός KODO
Με το Mazda MX-30, επιβεβαιώνεται η εστίαση στην σχεδιαστική φιλοσοφία του “less is more” τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Οι αντικριστές πόρτες προσδίδουν ένα ξεχωριστό χαρακτηριστικό και κομψό σχεδιασμό, ενώ παράλληλα προσφέρουν στους επιβάτες ευκολότερη πρόσβαση τόσο στα μπροστινά όσο και στα πίσω καθίσματα. Στο εσωτερικό υπάρχουν φιλικά προς το περιβάλλον υλικά αντί για δέρμα, ως μια εναλλακτική οικολογική πρόταση, όπως το φυσικό υλικό του φελλού στην «αιωρούμενη» κεντρική κονσόλα.
Το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο στην αγορά της Ευρώπης το δεύτερο εξάμηνο του 2020.