Αν ψάχνετε ένα υπεραυτοκίνητο για να πηγαίνετε από το Μονακό στο εξοχικό σας στη λίμνη Como της Ιταλίας ή για σκι στις Ελβετικές Άλπεις, τότε ίσως θα πρέπει να βάλετε τη νέα McLaren GT στη λίστα των επιλογών σας! Ναι, σε κάθε περίπτωση είναι ένα supercar αλλά ίσως το πιο “ταξιδιάρικο” από όλα! Κάτω από το πίσω καπό βρίσκεται ο γνώριμος V8  κινητήρας της McLaren, στα 4.0 λίτρα με διπλά turbo και απόδοση 620 ίππους. Η ροπή αγγίζει τα 630 Nm στις 3.000 σ.α.λ., ενώ το σύνολο συνεργάζεται με 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Σε απόλυτα νούμερα επιδόσεων, η McLaren GT κάνει το 0-100 km/h σε 3,2 δευτερόλεπτα και το 0-200 km/h σε 9,0 δευτ. Η τελική αγγίζει τα 326 km/h. Οπότε αργή δε τη λες σε καμία περίπτωση.

McLaren GT

Αυτό που κάνει τη GT ξεχωριστή είναι το γεγονός ότι κατασκευάστηκε ως ένα grand tourismo μοντέλο. Ή καλύτερα ως ένα super grand tourismo, αφού έχει και τις επιδόσεις αλλά και την άνεση για να καλύψει μεγάλες αποστάσεις. Αυτό σημαίνει πως είναι πιο άνετη, πιο πρακτική και πιο ευρύχωρη από κάθε άλλη McLaren. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί μάλιστα στην ηχομόνωση και τον πλούσιο εξοπλισμό. Αυτός περιλαμβάνει πολλά περισσότερα από όσα έχουν οι super sport αδελφές της. Έτσι λοιπόν οι τυχεροί ιδιοκτήτες θα έχουν στη διάθεσή τους άνετα καθίσματα, θερμαινόμενα και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα, κρυφό φωτισμό και δύο χορταστικές οθόνες στο ταμπλό. Μάλιστα η μία ενσωματώνει και ένα προηγμένο σύστημα πλοήγησης.

Ωστόσο, το δυνατό χαρτί της McLaren GT είναι… ο χώρος αποσκευών. Αυτό είναι το πιο ευρύχωρο supercar στην αγορά, αφού παρέχει συνδυαστικά χώρο φόρτωσης 570 λίτρων, εκ των οποίων τα 150 λίτρα βρίσκονται κάτω από το εμπρός καπό. Ταυτόχρονα μπορεί να χωρέσει και δυο σετ πέδιλων για σκι, στην περίπτωση που πάρετε το δρόμο για τα χιονοδρομικά κέντρα της Ευρώπης, και όχι μόνο!

Κατά τα άλλα, η νέα McLaren GT δεν αποτελεί κάποιο αντικαταστάτη στη γκάμα της μάρκας. Πρακτικά αποτελεί μια νέα προσθήκη για αυτούς που αναζητούν κάτι το διαφορετικό. Κατασκευαστικά βεβαίως βασίζεται στο ανθρακονημάτινο σασί της 720S, ενώ έχει πιο μαλακές βάσεις κινητήρα, για λιγότερους κραδασμούς, πιο άνετη και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση αλλά και πιο “δρομίσια” ελαστικά Pirelli P Zero.