Η ολοκαίνουρια Mercedes-Benz SLC σηματοδοτεί την επανατοποθέτηση της μάρκας στην κατηγορία που πρακτικά η ίδια ίδρυσε πριν σχεδόν 20 χρόνια.
Η SLC αποτελεί τον αντικαταστάτη της θρυλικής SLK -η οποία και πούλησε περίπου 670.000 αυτοκίνητα- και πλέον βρίσκεται πιο κοντά στην τεχνολογικά της τελευταίας C-Class (διαβάστε τη δοκιμή της C 180). Με μια ευρεία γκάμα εκδόσεων από τη SLC 180 έως και την κορυφαία Mercedes-AMG SLC 43, το νέο coupe-cabriolet της μάρκας θα λανσαριστεί το Μάρτιο του 2016. Ξεκινώντας από χαμηλά, η βασική SLC 180 θα εφοδιάζεται με τον 1.600άρη Turbo των 156 ίππων και ακολουθεί η SLC 200 με 184 ίππους. Αυτές οι δύο εκδόσεις θα εφοδιάζονται με στάνταρ 6άρι μηχανικό κιβώτιο. Οι πιο απαιτητικοί βεβαίως θα έχουν να επιλέξουν ανάμεσα στη SLC 300 των 245 ίππων και την κορυφαία SLC 43 AMG των 367 ίππων. Μάλιστα η τελευταία θα εφοδιάζεται από έναν 3-λιτρο V6 biturbo κινητήρα με στάνταρ αυτόματο 9άρι κιβώτιο και θα μπορεί να κάνει το 0-100 km/h σε 4,7 δευτερόλεπτα. Διαθέσιμη θα είναι και μια έκδοση diesel, η SLC 250d η οποία -όπως και η SLC 300- θα διαθέτει ως στάνταρ το “DYNAMIC SELECT” (θα διατίθεται ως έξτρα και στις μικρότερες εκδόσεις) που προσφέρει προεπιλεγμένα προγράμματα οδήγησης: Comfort, Sport, Sport+, Eco και Individual.
Αυτό που χαρακτηρίζει βεβαίως τη Mercedes-Benz SLC -όπως και τις SLK- είναι η σκληρή και ηλεκτρικά αναδιπλούμενη οροφή της. Μπορεί να ανοιγοκλείνει σε ταχύτητες έως 40 km/h, ενώ στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται πολλά στοιχεία που βρίσκουμε και στη νέα S-Class Convertible συμπεριλαμβανομένου των θερμαινόμενων καθισμάτων και του γνώριμου “Αεροσκόλ” (AIRSCARF) που φυσά ζεστό αέρα στο λαιμό των επιβατών. Μεγαλύτερη εντύπωση όμως προκαλεί η “μαγική” γυάλινη οροφή (MAGIC SKY CONTROL), η οποία σκουραίνει κόβοντας φως και αδιάκριτα βλέμματα με το πάτημα ενός μπουτόν. Από το εσωτερικό δε θα μπορούσε να λείπει βεβαίως το νέο σύστημα infotainment της μάρκας που γνωρίσαμε και στη νέα C-Class, με οθόνη 7 ιντσών ενσωματωμένη στην κονσόλα.
Τέλος, αξίζει να σταθούμε λίγο περισσότερο στην κορυφαία Mercedes-AMG SLC 43, η οποία αντικαθιστά την SLK 55 AMG. Ο κινητήρας της είναι ο ίδιος με την C450 AMG Sport, μόνο που στην περίπτωση της SLC έχει να κινήσει ένα μικρότερο και ελαφρύτερο αμάξωμα. Η ισχύς των 367 ίππων είναι διαθέσιμη μεταξύ 5500-6000 σ.α.λ. και τα 520 Nm από 2000 έως 4200 σ.α.λ. Η Mercedes-Benz ανακοινώνει μέση κατανάλωση το μάλλον απίθανο 7,8 lt/100km, ωστόσο αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι τα 4,7 δευτερόλεπτα για το 0-100 και τα 250 km/h της τελικής ταχύτητας (ηλεκτρονικά περιορισμένη). Εκτός από το κιβώτιο 9G-TRONIC, η SLC 43 έχει ως στάνταρ και το DYNAMIC SELECT, ενώ η ανάρτησή της έχει διαφορετικό και πιο σκληρό set-up ώστε να προσφέρει και την ανάλογη σπορ συμπεριφορά. Σχεδιαστικά η έκδοση AMG έχει διαφορετική σχεδίαση εμπρός και πίσω με πιο επιθετικούς προφυλακτήρες και μάσκα, νέα εξάτμιση, 18άρες πιο ελαφριές ζάντες και βεβαίως πιο σπορ εσωτερικό με διαφορετικό τιμόνι και επενδύσεις σε δέρμα nappa. Η Mercedes-AMG SLC 43 θα είναι και αυτή διαθέσιμη από την άνοιξη του 2016.