Μια νέα Porsche είναι πάντα υπέροχη είδηση! Πόσο μάλλον όταν έχουμε να κάνουμε με μια 911 GT3. Ω ναι, η νέα γενιά είναι έτοιμη! Σχεδόν…

Η επόμενη Porsche 911 GT3 μπαίνει στην τελική ευθεία πριν τα επίσημα αποκαλυπτήρια της, τα οποία θα γίνουν στις αρχές του 2021. Η νέα hardcore 911 (τουλάχιστον για την ώρα, αφού θα έρθει και η GT3 RS κάποια στιγμή), έχει μια σειρά από σημαντικές βελτιώσεις, σε όλους τους τομείς.

Πέρα από την εντελώς νέα σχεδίαση, τα φαρδύτερα φτερά και τη μεγάλη πίσω αεροτομή, η 911 GT3 έχει όλη τη συνταγή για να αποτελέσει σήμερα την απόλυτη 911, όχι τόσο στο κομμάτι των αριθμών, αλλά στις επιδόσεις της μέσα σε μία πίστα. Σημαντικές προσπάθειες έχουν γίνει στο κομμάτι του βάρους, με τη νέα γενιά να έχει ακόμη πιο λεπτά κρύσταλλα και εμπρός καπό από ανθρακονήματα. Τα πίσω καθίσματα της 911 έχουν αφαιρεθεί στη GT3, ενώ το αυτοκίνητο είναι γδυμένο και από ηχομονωτικά υλικά ενισχύοντας το πιο “αγωνιστικό” ακουστικό αποτέλεσμα.

Porsche 911 GT3Τεράστια άλματα έχουν γίνει στο κομμάτι της αεροδυναμικής, με τη νέα 911 GT3 να παράγει έως και 50% αυξημένο downforce σε σύγκριση με το μοντέλο που αντικαθιστά. Εδώ βεβαίως σημαντικό ρόλο παίζει η μεγάλη πίσω αεροτομή, που θυμίζει έντονα τη σχεδίαση αυτής σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο. Φανταστείτε πόσο μεγαλύτερη θα είναι η αεροτομή της 911 GT3 RS! Σημαντικές αλλαγές βεβαίως έχουν γίνει και στο εμπρός μέρος, με το νέο προφυλακτήρα αλλά και τα “επιθετικά” ανοίγματα στη μάσκα.

Ατμοσφαιρική με 550 ίππους

Η ουσία βεβαίως βρίσκεται κάτω από το πίσω καπό, όπου παραμένει ένας 4-λιτρος ατμοσφαιρικός boxer κινητήρας, 6 κυλίνδρων. Αποδίδει περίπου 550 ίππους (τα επίσημα στοιχεία δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη), ενώ το όριο περιστροφής αναμένεται να είναι κοντά στις 9.000 σ.α.λ. Η μετάδοση θα γίνεται ως στάνταρ μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη PDK, ενώ υπάρχει πιθανότητα να δούμε τη GT3 και χειροκίνητη. Μάλιστα, οι άνθρωποι της Porsche έδωσαν ιδιαίτερη έμφαση στην εξέλιξη του κινητήρα, ώστε αυτός να πληροί τις νέες προδιαγραφές ρύπων και θορύβου.

Porsche 911 GT3Στο κομμάτι της ανάρτησης, αυτή είναι πιο σφιχτή κατά 25% σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά, ενώ σημαντικότατη είναι η υιοθέτηση μιας νέας εμπρός ανάρτησης με αλουμινένια διπλά ψαλίδια. Ακριβώς όπως συμβαίνει στα αγωνιστικά αυτοκίνητα. Κατά τα άλλα παραμένει το σύστημα τετραδιεύθυνσης της Porsche που γνωρίσαμε στην προηγούμενη γενιά.

Αν και θα περιμένουμε μερικές εβδομάδες μέχρι να δούμε το αυτοκίνητο σε πλήρη αποκάλυψη, φήμες το θέλουν να είναι ιδιαίτερα ικανό εντός πίστας. Μάλιστα φημολογείται ότι θα μπορέσει να γράψει χρόνο κάτω των 7 λεπτών στην πίστα του Nurburgring. Θυμίζουμε πως η προηγούμενη, κορυφαία 911 GT3 RS έγραψε στην “πράσινη κόλαση” το εκπληκτικό 6:56.40. Πόσο κοντά λέτε να έρθει η νέα “απλή” GT3; Γιατί θα έρθει και η RS…