Επετειακό Nissan GT-R 50th Anniversary Edition

Με αφορμή τα 50 χρόνια ιστορίας αγώνων του GT-R, η Nissan τελειοποιεί το απόλυτο μηχάνημα οδηγικών επιδόσεων σε μια ειδική έκδοση 50th Anniversary.

Nissan GT-R 50th Anniversary Edition

Λίγα οχήματα στον κόσμο μπορούν να αναγνωριστούν αμέσως, με μόλις τρία γράμματα. Όμως, για τους απανταχού λάτρεις των αυτοκινήτων, το “GT-R” έχει γίνει συνώνυμο του ενθουσιασμού, των υψηλών επιδόσεων και της απαράμιλλης βελτίωσης. Πραγματοποιώντας το ντεμπούτο του στο φετινό διεθνές σαλόνι αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης, το Nissan GT-R 50th Anniversary Edition πηγαίνει το θρυλικό μοντέλο σε ένα επίπεδο που σίγουρα ήταν αδιανόητο όταν παρουσιάστηκε για πρώτη φορά, πριν από 50 χρόνια.

Για να γιορτάσουν τον μισό αιώνα του GT-R, οι μηχανικοί της Nissan υπερέβαλαν εαυτόν για να βρουν αναξιοποίητες δυνατότητες περαιτέρω απόδοσης, φροντίζοντας παράλληλα το αυτοκίνητο να είναι το ίδιο απολαυστικό για τον οδηγό, σε οποιοδήποτε επίπεδο.

Nissan GT-R 50th Anniversary Edition

Το Nissan GT-R της επετειακής έκδοσης

Το αυτοκίνητο της ειδικής έκδοσης θα προσφέρεται σε χρωματικούς συνδυασμούς, οι οποίοι θα αντιπροσωπεύουν τα κατορθώματα του GT-R στο Ιαπωνικό GP, εκεί δηλαδή όπου το μοντέλο έμελε να κυριαρχήσει. Για αυτό, το χρώμα Bayside (Wangan) Blue έρχεται στο προσκήνιο (από την εποχή που ήταν διαθέσιμο με το μοντέλο “R34”), σε συνδυασμό με λευκές ρίγες. Οι μπλε ενθέσεις στις ακτίνες των ζαντών είναι από τις πινελιές που κάνουν ξεχωριστό αυτό το GT-R. Την παλέτα των χρωματικών συνδυασμών του GT-R 50th Anniversary Edition συμπληρώνει το λευκό της πέρλας με τις κόκκινες ρίγες και το ασημί με τις αντίστοιχες λευκές. Στο εσωτερικό υπάρχει γκρίζο χρώμα σε επενδύσεις καθισμάτων, τιμονιού και μοχλού ταχυτήτων, ενώ τα αλεξήλια είναι από Alcantara.

Κάτω από το καπό, παραμένει ο γνώριμος V6 twin turbo κινητήρας. Ενώ πολλοί πίστευαν ότι η βελτίωση και η απόδοση, με τους 565 ίππους, έχει φτάσει στο απόγειό της, οι Takumi που συναρμολογούν στο χέρι αυτό το “διαμάντι”, έκρυβαν μερικούς άσσους στα μανίκια τους. Έτσι, η επετειακή έκδοση έχει νέους υπερσυμπιεστέςπου αυξάνουν την απόκριση του κινητήρα σε χαμηλές στροφές, ενώ συνολικά αυξάνουν την απόδοση κατά 5%. Ακόμη, οι πολλαπλές εξαγωγής, εμπνευσμένες από την τεχνολογία των αγωνιστικών αυτοκινήτων, έχουν βελτιστοποιηθεί για ακόμα πιο δυναμικό συντονισμό του μηχανικού συνόλου.

Το GT-R διαθέτει αναθεωρημένο κιβώτιο 6 ταχυτήτων με διπλό συμπλέκτη, με εκλεπτυσμένο “R mode”, φτιαγμένο τόσο για κανονική όσο και για αγωνιστική οδήγηση. Διαθέτει πιο επιθετικά downshifts για την καλύτερη πρόβλεψη γρήγορων εξόδων από στροφή, με την επιλογή της σχέσης να λαμβάνει χώρα κατά τη διάρκεια της εμπλοκής του ABS. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη μειωμένη υποστροφή και μια πιο διαισθητική οδηγική εμπειρία. Ο προσαρμοστικός έλεγχος αλλαγής ταχυτήτων προγραμματίζεται ώστε να ταιριάζει στο στυλ οδήγησης του κάθε οδηγού, καθιστώντας δυνατή την οδήγηση τόσο στον δρόμο, όσο και στην πίστα.

Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση έχει ρυθμιστεί ώστε να παρέχει καλύτερη σταθερότητα στις στροφές και πιο ομαλή οδήγηση. Το σύστημα διεύθυνσης είναι πιο γραμμικό και ακριβές από ποτέ, απαιτώντας ελάχιστες διορθώσεις σε ταχύτητες έως και 300 km/h. Τα φρένα είναι ενισχυμένα με αυξημένη απόκριση ακόμα και όταν ασκηθεί μικρότερη πίεση στο πεντάλ, με αποτέλεσμα την καλύτερη ακινητοποίηση του οχήματος και την ενίσχυση της αυτοπεποίθησης του οδηγού.