Το Nissan Z Proto μας δείχνει ξεκάθαρα ότι η μάρκα ετοιμάζει το 400Z, το sportscar που θα αποτελέσει την 7η γενιά της θρυλικής σειράς Ζ. Ένα μοντέλο που θα τοποθετηθεί απέναντι στη νέα Toyota Supra, ακριβώς όπως έγινε και στα 90’s.

Η Nissan με το Z Proto μας δείχνει ότι παραμένει πιστή στην “oldschool” φιλοσοφία. Κι αυτό γιατί έφτιαξε ένα αυτοκίνητο με γνήσιο σπορ στυλ, δύο καθίσματα και βεβαίως 3 πεντάλ. Ναι, το 400Ζ θα είναι manual και μάλιστα με έναν παραδοσιακό Twin-Turbo V6 κινητήρα βενζίνης! Προαιρετικά θα υπάρχει και αυτόματη έκδοση, όταν έρθει η ώρα τουλάχιστον για την έκδοση παραγωγής.

Όπως φαίνεται και στις πρώτες επίσημες φωτογραφίες, το Z Proto είναι αισθητά επηρεασμένο και εμπνευσμένο από το αρχικό 240Z. Ξεχειλίζει από ρετρό πινελιές και παραμένει ταυτόχρονα σύγχρονο και ποθητό στο μάτι. Πέρα από τη σχεδίαση των εμπρός φώτων, που παραπέμπουν ευθέως στο 240Ζ, τα πίσω φώτα συνδέουν κι αυτά τη σχεδίαση της ουράς με ένα θρυλικό μοντέλο. Το 300ZX (Z32) και το μαύρο πάνελ με τις οριζόντιες φωτεινές γραμμές! Και αυτό στα δικά μας μάτια δείχνει τέλειο, δένοντας ακόμη πιο γερά το επόμενο 400Ζ με την ιστορία του! Γενικότερα η όλη σχεδίαση στο πρωτότυπο δε θυμίζει σε τίποτα το 370Ζ, το οποίο και αντικαθιστά. Ακόμη και το κίτρινο χρώμα πέρλας είναι εμπνευσμένο από την πρώτη γενιά Z, αλλά και το 300ZX.

Nissan Z Proto

Στο εσωτερικό του Nissan Z Proto

Καθαρόαιμη σπορ είναι η εικόνα και στο εσωτερικό. Το πρωτότυπο έχει ψηφιακό πίνακα οργάνων στις 12,3 ίντσες, αλλά και τρία αναλογικά όργανα που προεξέχουν επάνω στο ταμπλό. Η όλη εικόνα δείχνει αρκετά μοντέρνα, με μεγάλη οθόνη για το infotainment και μια φαρδιά κονσόλα στραμμένη προς τη μεριά του οδηγού.

Ύμνος στο αυθεντικό Ζ

Το αυθεντικό Z δημιουργήθηκε για να φέρει τη χαρά και τον ενθουσιασμό ενός σπορ αυτοκινήτου, σε όσο το δυνατόν περισσότερους οδηγούς. Σε κάθε περίπτωση το Z Proto διαθέτει ισχυρές επιδόσεις. Κάτω από το μεγάλο καπό υπάρχει ένας ενισχυμένος V6 κινητήρας διπλού turbo, που συνδυάζεται με ένα εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Καθώς πρόκειται για πρωτότυπο μοντέλο, οι εργασίες για τον συγχρονισμό της ισχύος του βρίσκονται τώρα στην φάση της εξέλιξης, εμπνευσμένες από την χάρη και τον έλεγχο που ορίζει το λογότυπο Z, εδώ και 50 χρόνια.

Πάντως δεν είναι απίθανο να δούμε τον V6 να αποδίδει περί τους 400 ίππους, κάνοντας έτσι την επόμενη γενιά το ισχυρότερο Ζ έως σήμερα. Ελπίζουμε πάντως να είναι και το πιο συναρπαστικό!