Η δημιουργία one-off μοντέλων δεν είναι κάτι ασυνήθιστο για τη Ferrari και η νέα P80/C αποδεικνύει αυτό ακριβώς. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο πίστας, βασιζόμενο στην αγωνιστική 488 GT3. Αυτό σημαίνει πως δε μπορεί να βγάλει πινακίδες για το δρόμο, ενώ δεν έχει καν προβολείς για να οδηγηθεί τη νύχτα. Εμπνευσμένη από αγωνιστικά πρωτότυπα του παρελθόντο, η P80/C είναι σαφέστατα πολύ πιο όμορφη από την αγωνιστική 488 GT3. Έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο και κατά συνέπεια περισσότερη «δημιουργική ελευθερία», εμπλουτισμένη με μπόλικο carbon fibre, αφού πρακτικά δεν υπόκειται σε αγωνιστικούς κανονισμούς. Εμπρός λοιπόν, η P80/C έχει ένα τεράστιο ανθρακονημάτινο splitter και έναν ευμεγέθη διαχύτη πίσω. Εντελώς νέο είναι και το δάπεδο προς βελτίωση της αεροδυναμικής, ενώ πίσω εκτός από την τεράστια αεροτομή, όλη η εικόνα είναι σχεδιασμένη από την αρχή. Υπάρχουν λοιπόν νέα φτερά που θυμίζουν αρχιτεκτονική της Formula 1 αλλά και μια δεύτερη αεροτομή, κάτω από τη μεγάλη αεροτομή.

Εμπρός, τα φώτα απουσιάζουν εντελώς και στη θέση τους υπάρχουν αεραγωγοί, ενώ πίσω φώτα υπάρχουν αν και είναι καλά καμουφλαρισμένα στις γωνίες του αμαξώματος. Εντύπωση προκαλεί ότι οι ζάντες είναι μόλις 18 ιντσών (σε ελαστικά σλικ βεβαίως), για καλύτερες επιδόσεις εντός πίστας. Τέλος, κάτω από το καπό συνεχίζει να βρίσκεται ο V8 της 488 GT3, ωστόσο χωρίς να έχουν ανακοινωθεί λεπτομέρειες ως προς τις βελτιώσεις και τις επιδόσεις του.