Νέο Opel Corsa OPC

Το νέο Opel Corsa OPC αποκαλύφθηκε και όπως όλα δείχνουν είναι καλύτερο σε όλους τους τομείς αφού υιοθετεί νέα χαρακτηριστικά σε συνδυασμό με δοκιμασμένες λύσεις από το προηγούμενο και ειδικά εξελιγμένο Nürburgring Edition, συμπεριλαμβανομένου του μπλοκέ διαφορικού και ενός πιο αποδοτικού κινητήρα που αγγίζει τους 207 ίππους.

Εκτός από το ειδικό μπλε χρώμα, αποκλειστικά διαθέσιμο στο Corsa OPC, το κορυφαίο μίνι της Opel έχει μια ξεχωριστή εξωτερική σχεδίαση που υπογραμμίζεται από μεγάλες εισαγωγές αέρα συμπεριλαμβανομένου για πρώτη φορά ενός ανοίγματος στο εμπρός μέρος του καπό. Μπορεί οι ιδιαίτερα αεροδυναμικοί καθρέπτες του προηγούμενου Corsa OPC να απουσιάζουν στη νέα γενιά, ωστόσο παραμένουν τα πλευρικά μαρσπιέ, οι δυο επιλογές για αεροτομή οροφής (μια μικρή και μια μεγαλύτερη) και φυσικά ο πίσω διαχύτης. Η εξάτμιση είναι της Remus και έχει διπλή απόληξη, ακολουθώντας τη φιλοσοφία του προηγούμενου Corsa OPC Nürburgring Edition, ενώ εσωτερικά ξεχωρίζουν τα Recaro μπάκετ καθίσματα αλλά και το σύστημα infotainment IntelliLink που συναντούμε σε όλα τα νέα Corsa.
Κάτω από το καπό το σύνολο των 1,6 lt αποδίδει 207 ίππους και 245 Nm μεταξύ 1.900 και 5.800 rpm, φτάνοντας τα 280 Nm σε overboost. Οι μηχανικοί του OPC έδωσαν μεγάλη σημασία στη δημιουργία ενός μεγάλου φάσματος για τη ροπή, ώστε το αυτοκίνητο να είναι πιο άμεσο και ανταποκρίσιμο στις χαμηλές ταχύτητες κίνησης, κάτι στο οποίο δυσκολευόταν το προηγούμενο μοντέλο και κυρίως το Nürburgring Edition που απέδιδε τη ροπή του από τις 2.250 rpm. Το νέο OPC είναι βεβαίως μπροσθιοκίνητο και χρησιμοποιεί 6-άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Η Opel ανακοινώνει ότι το νέο Corsa OPC κάνει το 0-100 km/h σε 6,8 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα φτάνει στα 230 km/h, τη στιγμή που η μέση κατανάλωση του είναι 7,5 lt/100km και οι ρύποι στα 174 g/km CO2.
Η ανάρτηση του καυτού Corsa έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Koni και περιλαμβάνει αμορτισέρ με τεχνολογία FSD (Frequency Selective Damping) που προσαρμόζονται στον τρόπο οδήγησης και στην ποιότητα του δρόμου. Σε σχέση με τα απλά Corsa, το OPC κάθεται 10 mm χαμηλότερα, ενώ διαθέσιμα είναι τα συστήματα ESP και TC που εκτός του ότι απενεργοποιούνται τελείως έχουν και μια σπορ ρύθμιση με μερική επεμβατικότητα.
Γι’ αυτούς που ζητούν το κάτι παραπάνω, η Opel θα προσφέρει το “Performance Package”, ένα πακέτο που θα διατίθεται ως έξτρα και θα περιλαμβάνει όλα εκείνα τα στοιχεία που γνωρίσαμε στο προηγούμενο Corsa OPC Nürburgring Edition: μηχανικό μπλοκέ διαφορικό της Drexler, ζάντες ελαφρού κράματος 18 ιντσών, ελαστικά υπερυψηλών επιδόσεων από τη Michelin και ακόμη πιο σπορ set-up μαζί με φρένα της Brembo εμπρός και δίσκους 330 mm.

Η πρεμιέρα του νέου Opel Corsa θα γίνει στην έκθεση της Γενεύης στις 3 Μαρτίου.

Διαβάστε ακόμη: