Opel Insignia GSi με 260 ίππους και τετρακίνηση

Η Opel αποκαλύπτει στο σαλόνι αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το νέο Insignia GSi, ένα σπορ ‘εργαλείο’ για όσους αναζητούν κάτι ξεχωριστό. Μπορεί να μην είναι ένα μοντέλο OPC, ωστόσο το Insignia GSi είναι ένα μοντέλο υψηλών επιδόσεων, με στάνταρ πλαίσιο FlexRide και δυναμικό σετάρισμα που προσαρμόζεται στο οδηγικό στυλ και τις επικρατούσες οδικές συνθήκες.

Κάτω από το καπό του Opel Insignia GSi βρίσκονται δύο επιλογές κινητήρα: ο 2-λιτρος BiTurbo diesel με 210 ίππους και 480 Nm στις 1.500 rpm και ο 2-λιτρος Direct Injection Turbo βενζίνης  με 260 ίππους. Σύμφωνα με την Opel, το νέο Insignia GSi είναι ταχύτερο στην πίστα Nürburgring Nordschleife από το ισχυρότερο Insignia OPC της προηγούμενης γενιάς. Ένας από τους λόγους είναι ότι το GSi είναι κατά 160 kg ελαφρύτερο από ένα παρεμφερές Insignia OPC 2.8 V6 Turbo.

Το GSi πατάει σε ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4 S, ενώ διαθέτει σύστημα τετρακίνησης με αυτόματη κατανομή ροπής και ένα νέο 8άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων που λειτουργεί και μέσω shift-paddles.

Τέλος, σχεδιαστικά το Opel Insignia GSi διαθέτει πιο δυναμικής σχεδίασης προφυλακτήρες, με μεγάλους χρωμιωμένους αεραγωγούς εμπρός και αεροτομή πίσω για την απαραίτητη αεροδυναμική πίεση. Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα σπορ, δερμάτινα καθίσματα με πιστοποίηση AGR (ειδικά σχεδιασμένα για το GSi), το δερμάτινο σπορ τιμόνι και τα αλουμινένια πεντάλ.
Στο εσωτερικό του Opel Insignia GSi υπάρχουν νέα σπορ καθίσματα.

 

Το κορυφαίο -προς το παρόν- Opel Insignia διατίθεται σε δύο εκδόσεις αμαξώματος.
Διπλές απολήξεις και 20άρες ζάντες για το αγριεμένο Opel Insignia GSi.