Η ραγδαία αναπτυσσόμενη αγορά των μεσαίων van αποκτά ένα νέο μέλος, την τρίτη γενιά του Opel Vivaro. Από το 2001, το Vivaro έχει χτίσει μία ισχυρή φήμη ως όχημα μεταφορών ή “γραφείο σε τροχούς” με την παραγωγή να αγγίζει το ένα εκατομμύριο μονάδες περίπου. Με διαστάσεις προσαρμοσμένες σε διάφορες ανάγκες, και πολυάριθμες καινοτόμες τεχνολογίες, το νέο Vivaro μπορεί να κάνει οποιαδήποτε δουλειά καλύτερα από ποτέ.
Η νέα γενιά Vivaro βασίζεται σε μία καινούργια πλατφόρμα και θα είναι διαθέσιμο από τα τέλη του καλοκαιριού. Προσφέρει μία πλούσια γκάμα εκδόσεων προσαρμοσμένη στις ανάγκες των πελατών: Cargo panel van, crew cab για έως 6 επιβάτες, platform chassis και όχημα μεταφοράς προσωπικού Combi. Για πρώτη φορά θα είναι διαθέσιμο σε τρία μήκη αντί δύο (4,60 m, 4,95m και 5,30m). Με μέγιστη χωρητικότητα χώρου φόρτωσης 6,6 κ.μ., το νέο Vivaro έχει ωφέλιμο φορτίο έως 1.400kg, 200kg περισσότερα του προκατόχου του. Το ίδιο ισχύει και για τα φορτία ρυμούλκησης: το μέγιστο φορτίο τρέιλερ των 2.500kg είναι κατά μισό τόνο υψηλότερο από πριν. Μόνο τα ύψος είναι μέτριο, στις περισσότερες εκδόσεις περίπου 1.90m.
Διαθέσιμο θα είναι και το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης IntelliGrip, το οποίο θα παρέχει σταθερότητα και ασφάλεια σε κάθε είδους ολισθηρές επιφάνειες (λάσπη, άμμο ή χιόνι). Η Opel θα προσφέρει επίσης το νέο Vivaro με σύστημα τετρακίνησης της Dangel, όταν αρχίσουν οι παραγγελίες. Πρόσβαση στο χώρο φόρτωσης προσφέρει η φαρδιά πίσω πόρτα και οι συρόμενες πλαϊνές πόρτες που για πρώτη φορά στο Vivaro ανοίγουν αυτόματα με μία κίνηση του ποδιού μπροστά από τους αισθητήρες στο εξωτερικό του αυτοκινήτου.
Στο εσωτερικό του νέου Opel Vivaro, οδηγοί και επιβάτες βιώνουν την αίσθηση επιβατικού αυτοκινήτου. Διαθέσιμα θα είναι συστήματα όπως Head up display, κάμερα οπισθοπορείας, σύστημα αναγνώρισης επικείμενης σύγκρουσης, αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης και cruise control.
Το Vivaro και ηλεκτρικό!
Με το νέο Vivaro, η Opel συνεχίζει να εφαρμόζει το στρατηγικό σχέδιο PACE! επενδύοντας σε αναπτυσσόμενες κατηγορίες της αγοράς. Ήδη το 2020, η γκάμα θα αποκτήσει μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Αυτό σημαίνει ότι η Opel θα ξεκινήσει τον εξηλεκτρισμό των LCV μοντέλων της και το Vivaro θα κινείται όχι μόνο σε περιφερειακές οδούς, αλλά θα μπορεί να καλύπτει και το πολυσυζητημένο “τελευταίο χιλιόμετρο” στο κέντρο των πόλεων.
Η απήχηση του νέου Vivaro δεν βασίζεται μόνο στις μεταφορικές του ικανότητες και στις τεχνολογίες τύπου επιβατικού αυτοκινήτου. Εκτός από τους προηγμένους κινητήρες, τα κιβώτια ταχυτήτων (όπως το οκτατάχυτο κιβώτιο), συμβάλλουν στην οικονομία και την άνεση.