Αποκαλύφθηκαν τα ανανεωμένα Peugeot 3008 και 5008, τα οποία έρχονται με φρέσκια σχεδίαση, περισσότερη τεχνολογία και νέα επίπεδα εξοπλισμού.
Ήταν γνωστό εδώ και καιρό ότι οι Γάλλοι ετοιμάζουν φρέσκια επίθεση στα SUV μοντέλα και πλέον επιβεβαιώνεται με την αποκάλυψη του ανανεωμένο Peugeot 3008. Εκ πρώτης το ανανεωμένο μοντέλο υιοθετεί στοιχεία που είδαμε στο 2008 και δεδομένου της επιτυχίας που σημείωσε το μικρό B-SUV θα ήταν λάθος να ακολουθηθεί κάποιος άλλος δρόμος. Έτσι πλέον το 3008 απέκτησε μια νέα γρίλια χωρίς πλαίσιο, καινούρια φώτα επιθετικής σχεδίασης και βεβαίως φώτα ημέρας LED που εκτείνονται μέσα στη σχεδίαση του προφυλακτήρα εμπρός, θυμίζοντας του κυνόδοντες του λιονταριού! Κάτι που άλλωστε συναντούμε τόσο στο Peugeot 2008, όσο και στα 208 και 508.
Οι προβολείς είναι τεχνολογίας LED σε όλες τις εκδόσεις του μοντέλου, ενώ στα επίπεδα GT και GT Premium υπάρχουν full LED φώτα. Ακόμη, το ανανεωμένο Peugeot 3008 έχει και ένα νέο σύστημα με “Fog Mode”, αντικαθιστώντας έτσι τους προβολείς ομίχλης. Αυτό υιοθετείται στα επίπεδα εξοπλισμού με τους full LED προβολείς, οι οποίοι αλλάζουν αυτόματα τη φωτεινότητα τους προκειμένου να παρέχουν καλύτερη διασπορά της δέσμης όταν ανιχνευθεί ομίχλη.
Περιορισμένης έκτασης είναι οι αλλαγές στο πίσω μέρος, όπου τα πίσω φώτα LED έχουν αποκτήσει τεχνολογία full LED. Συνεχίζουν να έχουν το γνώριμο σχήμα “νυχιάς λιονταριού”. Το ανανεωμένο 3008 θα διατίθεται ακόμη σε δύο νέα χρωματικές αποχρώσεις, τα Celebes Blue και Vertigo Blue. Ως επιλογή, οι υποψήφιοι αγοραστές θα έχουν και ένα νέο “Black Pack” που θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων μαύρη εμπρός γρίλια, μαύρο γυαλιστερό τριμ στις προεκτάσεις των φτερών και μαύρη οροφή με επίσης μαύρες ράγες. Συνδυάζεται με μαύρες ζάντες 19 ιντσών.
Αναβαθμισμένο εσωτερικό
Σημαντικότερη προσθήκη στην καμπίνα αποτελεί το αναβαθμισμένο Peugeot i-Cockpit που περιλαμβάνει μια νέα ψηφιακή οθόνη 12,3 ιντσών σε ρόλο πίνακα οργάνων και μια οθόνη πολυμέσων 10 ιντσών σε όλες τις εκδόσεις. Βεβαίως το τιμόνι παραμένει μικρό και συμπαγές όπως και στο τρέχον μοντέλο, ωστόσο ανανεωμένοι είναι και οι διακόπτες τύπου πιάνο στην κονσόλα για τις βασικότερες συντομεύσεις των διάφορων συστημάτων.
Ανάμεσα στις νέες τεχνολογίες, συμπεριλαμβάνεται και ένα σύστημα Night Vision, που παρέχει πληροφορίες κατά τη νυχτερινή οδήγηση. Αυτό χρησιμοποιεί τεχνολογία υπερύρθρων και ανιχνεύει πεζούς ή ζώα στο δρόμο, ακόμη και 200 μέτρα μακριά από τη δέσμη των προβολέων τη νύχτα.
Οι κινητήρες του νέου Peugeot 3008
Το ανανεωμένο 3008 έρχεται με μια πλήρη γκάμα μηχανικών συνόλων και οι αγοραστές θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε βενζίνη, πετρέλαιο αλλά και δύο Plug-in Hybrid εκδόσεις. Η έκδοση HYBRID4 300 e-EAT8 εξοπλίζεται με έναν κινητήρα βενζίνης PureTech ισχύος 200 ίππων και δύο ηλεκτρικά μοτέρ, αποδίδοντας έτσι συνδυαστικά 300 ίππους. Οι εκπομπές CO2 είναι στα μόλις 29g/km, ενώ το αυτοκίνητο θα μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για έως και 58 χλμ απόσταση. Αυτή είναι επίσης η μοναδική εκδοχή στη γκάμα που έχει και σύστημα τετρακίνησης.
Πιο κάτω στη γκάμα βρίσκεται η επίσης υβριδική έκδοση HYBRID 225 e-EAT8. Συνδυάζει έναν κινητήρα βενζίνης 180hp με ένα ηλεκτρομοτέρ 110hp (80kW), αποδίδοντας συνδυαστικά 225hp. Οι εκπομπές CΟ2 είναι στα 30g/km, ενώ επίσης διατίθεται πλήρως ηλεκτρική κίνηση για 55 χλμ. Και οι δύο εκδόσεις συνδυάζονται με αυτόματο 8άρι κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ η μπαταρία του συστήματος έχει χωρητικότητα 13.2kWh. Για τη φόρτιση της μπορεί να χρησιμοποιηθεί ταχυφορτιστής ή και μία τυπική οικιακή μπρίζα. Μια νορμάλ πλήρης φόρτιση διαρκεί 4 ώρες, ενώ σε Wall Box απαιτείται 1 ώρα και 45 λεπτά.
Σε βενζίνη, η γκάμα περιλαμβάνει τα γνώριμα σύνολα PureTech 1,2 και 1.6 λίτρων, σε εκδόσεις 130 και 180 ίππων. Η μοναδική επιλογή σε diesel χρησιμοποιεί τον 1.5 BlueHDi 130, αποκλειστικά με 8άρι αυτόματο κιβώτιο.
Ανανεωμένο Peugeot 5008
Στο ίδιο μοτίβο κινείται και η ανανέωση του μεγαλύτερου 5008, το οποίο ακολουθεί ακριβώς την ίδια σχεδιαστική εικόνα με το 3008. Ωστόσο, ο μεγάλος αδελφός γα πρώτη φορά υιοθετεί νέα συστήματα και τεχνολογίες, όπως το Night Vision. Αυτό λειτουργεί όπως και στο νέο 3008 και ανιχνεύει πεζούς ή ζώα στο δρόμο. Το νέο 5008 εξοπλίζεται ακόμη με Adaptive Cruise Control και Stop & Go στις εκδόσεις με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Αυτό σημαίνει πως μπορεί να κινείται αυτόνομα στο σταμάτα-ξεκίνα ενός μποτιλιαρίσματος, ενώ σε συνεργασία με το Lane Position Assist παραμένει στην ίδια λωρίδα κυκλοφορίας.
Η γκάμα κινητήρων στο 5008 αποτελείται από τρεις επιλογές βενζίνης (1.2 PureTech 130 S&S 6-speed manual, 1.2 PureTech 130 S&S 8-speed automatic, 1.6 PureTech 180 8-speed automatic) και τρεις πετρελαίου (1.5 BlueHDi 130 S&S 6-speed manual, 1.5 BlueHDi 130 S&S 8-speed automatic, 2.0L BlueHDi 180 S&S 8-speed automatic).