Η Peugeot επιτίθεται και στη μεσαία κατηγορία των hatchback. Το νέο Peugeot 308 ακολουθεί τη δυναμική ταυτότητα της μάρκας και με το καλημέρα διεκδικεί τον τίτλο του ομορφότερου hatch!

Το Peugeot 308 είναι το πρώτο μοντέλο με το νέο έμβλημα της μάρκας, ενώ η συνολική βελτίωση της αρχιτεκτονικής αντικατοπτρίζεται στους εσωτερικούς χώρους και τονίζει το δυναμισμό και την προσωπικότητά του νέου μοντέλου. Προφανώς και οι Γάλλοι επέλεξαν να συνεχίσουν με τη νέα τους ταυτότητα με τα επιθετικά σχήματα, τις φωτιζόμενες «νυχιές» που κατεβαίνουν βαθιά στον προφυλακτήρα και τη μεγάλη μάσκα. Τα μυώδη φτερά, το φουσκωμένο καπό αλλά και το εξαιρετικά καλαίσθητο πίσω μέρος συμπληρώνουν τη συνολική εικόνα.

Peugeot 308Και βεβαίως είναι το περιβόητο i-Cockpit στην καμπίνα, με νέα στοιχεία και πιο μοντέρνο ύφος. Στο νέο 308 μάλιστα έχει βελτιωθεί η εργονομία, η ποιότητα του σχεδιασμού και το σύστημα infotainment, το PEUGEOT i-Connect. Το τιμόνι περιλαμβάνει πλέον αισθητήρες (οι οποίοι έχουν τη δυνατότητα να αναγνωρίζουν το πιάσιμο της στεφάνης από τον οδηγό), καθώς και χειριστήρια ηχοσυστήματος, πολυμέσων, τηλεφώνου και συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης. Παραμένει ψηλά και είναι ορατός πάνω από τη στεφάνη του τιμονιού. Αποτελείται από μία ψηφιακή οθόνη 10 ιντσών, ενώ είναι τρισδιάστατος στις εκδόσεις GT και GT Plus. Όσο για τους χώρους, το πορτμπαγκάζ είναι στα 412 λίτρα και ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από το δάπεδο 28 λίτρα. Με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα η μέγιστη χωρητικότητα φτάνει τα 1.323 λίτρα.

Σε βενζίνη, πετρέλαιο αλλά και Hybrid

Πιστό στη φιλοσοφία της «δύναμης της επιλογής», το νέο Peugeot 308 διατίθεται με κινητήρες Hybrid αλλά και εσωτερικής καύσεως βενζίνης και πετρελαίου. Αιχμή του δόρατος αποτελούν δύο plug-in υβριδικές επιλογές, όπου ένας αποδοτικός θερμικός κινητήρας βενζίνης συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα ισχύος 81 kW και μπαταρία ιόντων λιθίου 12,4 kWh. Έτσι το 308 HYBRID 180 e-EAT8 αποδίδει συνδυαστικά 180 ίππους (150 από τον θερμικό κινητήρα), εκπέμπει μόλις 25g C0₂ ανά χιλιόμετρο και παρέχει έως 70 χλμ ηλεκτρικής αυτονομίας.

Το ισχυρότερο HYBRID 225 e-EAT8 αποδίδει 225 συνδυαστικούς ίππους (180 από τον βενζινοκινητήρα), έχει εκπομπές CO2 στα 26g/km kai έχει ηλεκτρική αυτονομία έως 71 χλμ, πάντα βάσει του πρωτοκόλλου δοκιμών WLTP. Και οι δυο εκδόσεις Hybrid μπορούν να φορτίσουν εξωτερικά σε οικιακή πρίζα ή σε Wallbox (7,4 kW), με την πλήρη φόρτιση να απαιτεί σε μια τέτοια περίπτωση 1 ώρα και 55 λεπτά. Σε μία συμβατική οικιακή πρίζα (3,7 kW, 8 Α) η πλήρης φόρτιση γίνεται σε περίπου 7 ώρες.

Peugeot 308Το νέο 308 διατίθεται και με κινητήρες εσωτερικής καύσεως, βενζίνης και πετρελαίου, όλοι σύμφωνοι με τις τελευταίες προδιαγραφές της Euro 6. Έτσι σε βενζίνη έχουμε τους γνώριμους 3-κύλινδρους 1.2 PureTech με 110 ή 130 ίππους, ενώ σε diesel τον 4κύλινδρο 1.5 BlueHDI με 130 ίππους. Ένα αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ8 με μετατροπέα ροπής, είναι διαθέσιμο προαιρετικά τόσο στο diesel όσο και στον PureTech των 130 ίππων.

Συστήματα υποστήριξης του οδηγού

Το μοντέλο εξοπλίζεται με όλα τα τελευταίας γενιάς συστήματα υποβοήθησης οδήγησης. Στοιχεία όπως Adaptive Cruise control με λειτουργία Stop and Go (στο αυτόματο κιβώτιο EAT8), ενεργή υποβοήθηση διατήρησης του αυτοκινήτου στη λωρίδα κυκλοφορίας, σύστημα ελέγχου τυφλής γωνίας εκτεταμένης εμβέλειας, σύστημα ελέγχου οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας, αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης με αναγνώριση πεζών και ποδηλάτων ημέρα και νύχτα, ενεργό σύστημα ανίχνευσης έλλειψης προσοχής οδηγού και εκτεταμένη αναγνώριση οδικής σήμανσης (stop, μονόδρομος, απαγόρευση προσπεράσματος, κλπ.).

Διαθέσιμα είναι και στοιχεία που κάνουν τη ζωή με το αυτοκίνητο πιο ευχάριστη, όπως η υψηλής ευκρίνειας κάμερα οπισθοπορείας με ενσωματωμένο σύστημα πλύσης, η υποβοήθηση στάθμευσης με σάρωση 360° από 4 κάμερες (εμπρός, πίσω και πλευρικά), το σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί ‘Proximity’ και εκκίνηση hands-free, το πλήρες ξεπάγωμα του παρμπρίζ και η θερμαινόμενη στεφάνη του τιμονιού.

Peugeot 308Οι τιμές του νέου Peugeot 308

Τα επίπεδα εξοπλισμού είναι συνολικά πέντε: Active Plus, Allure, Allure Plus, GT και GT Plus. Διαθέσιμες είναι και οι station wagon εκδόσεις σε επίπεδα εξοπλισμού Active Plus και Allure Plus. Σε κάθε περίπτωση ο βασικός εξοπλισμός του 308 περιλαμβάνει στοιχεία όπως:

  • Αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης με νυχτερινή λειτουργία
  • Προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης
  • Προειδοποίηση και διόρθωση ακούσιας απόκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας
  • Ενεργό σύστημα ανίχνευσης έλλειψης προσοχής οδηγού
  • Εκτεταμένη αναγνώριση οδικής σήμανσης
  • Cruise control και Speed Limiter με Intelligent Speed Adapter
  • Φώτα ημέρας LED (δόντι λιονταριού)
  • Αυτόματους προβολείς LED
  • Πίσω φώτα LED
  • Αυτόματη λειτουργία υαλοκαθαριστήρων
  • 6 αερόσακους
  • Σύστημα multimedia με οθόνη αφής 10’’, 4 ηχεία και 2 tweeter
  • Apple CarPlay/Android Auto
  • 2 θύρες USB Type C
  • Ψηφιακό πίνακα οργάνων 10’’
  • Αυτόματος διζωνικός κλιματισμός
  • Αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω
  • Μπουτόν εκκίνησης κινητήρα
  • Ηλεκτρικό χειρόφρενο
  • Επιλέξιμα προφίλ οδήγησης (Normal, Eco, Sport)
  • Δερμάτινο τιμόνι με χειριστήρια

Η τιμολογιακή του τοποθέτηση το καθιστά άκρως ανταγωνιστικό και το τοποθετεί σε δελεαστική θέση απέναντι σε βασικούς ανταγωνιστές, οριακά κάτω από το φράγμα των 20.000 ευρώ. Πιο αναλυτικά:

  • 1.2 110 S&S: 19.900 €
  • 1.2 130 S&S: 22.300 €
  • 1.2 130 S&S EAT8: 24.800 €
  • 1.5 BlueHDi 130 S&S: 23.300 €
  • 1.5 BlueHDi 130 S&S EAT8: 25.700 €
  • Hybrid 180hp e-EAT8: 39.500€