Αυτή είναι η νέα Porsche 718 Boxter, η οποία χάρη στη νέα ονομασία της ξυπνά μνήμες από τις ένδοξες δεκαετίες των ’50 και ’60, ενώ για πρώτη φορά εφοδιάζεται με κινητήρες turbo.
Η σημαντικότερη είδηση για τη νέα 718 Boxter είναι βεβαίως οι κινητήρες της. Η βασική έκδοση θα κινείται από έναν νέο 2-λιτρο turbo flat-four ισχύος 300 ίππων, ενώ η 718 Boxter S από έναν 2,5-λιτρο turbo, επίσης flat-four, ισχύος 350 ίππων. Αύξηση δηλαδή κατά 35 ίππους σε σύγκριση με τις σημερινές Boxster και Boxster, βελτίωση στη ροπή έως και 36% (στα 380Nm και 420Nm αντίστοιχα) και χαμηλότερη κατανάλωση κατά περίπου 13%. Στην πράξη η νέα 718 Boxster συνδυαζόμενη με το κιβώτιο PDK διπλού συμπλέκτη και το πακέτο Sport Chrono, κάνει το 0-100 km/h σε 4,7 δευτ. (0,8 ταχύτερα), ενώ η 718 Boxster S σε 4,2 δευτ. (0,6 ταχύτερα). Οι τελικές τους ταχύτητες αντίστοιχα αυξάνονται στα 275 km/h και 285 km/h.
Σχεδιαστικά, τα δύο μοντέλα αποτελούν μια εξέλιξη των σημερινών εκδόσεων, ωστόσο οι αλλαγές αφορούν σχεδόν κάθε τμήμα τους, αφού πρακτικά τα μόνα που δεν άλλαξαν είναι το παρμπρίζ και η υφασμάτινη οροφή. Η εικόνα είναι σαφώς πιο σύγχρονη, πιο καλαίσθητη και πιο δυναμική χάρη στους νέους και μεγαλύτερους πλευρικούς αεραγωγούς, αλλά και νέα στοιχεία στους προφυλακτήρες και στα φώτα. Η σημαντικότερη διαφοροποίηση ωστόσο στην 718 βρίσκεται στο τελείωμα της ουράς με ένα όμορφο “φιλέτο” που φιλοξενεί το λογότυπο της Porsche. Στην καμπίνα το νέο ταμπλό φιλοξενεί το Porsche Communication Management σύστημα infotainment με οθόνη αφής, το οποίο και αποτελεί στάνταρ εξοπλισμό, ενώ συνολικά ο εξοπλισμός είναι πλουσιότερος.
Οι πωλήσεις της θα ξεκινήσουν τον Απρίλιο.