Αυτή είναι η έκδοση Touring για την νέα Porsche 911 GT3. Πρακτικά είναι η ίδια καλή και top spec GT3, χωρίς την ψηλή “φτερούγα” και με 6άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Ο λύκος φόρεσε προβιά…

Για τους περισσότερους οδηγούς, αυτή είναι η καλύτερη εκδοχή της Porsche 911 GT3. Το Touring Package χαρίζει διακριτικότητα και περισσότερη άνεση χωρίς να θυσιάζει τίποτα σε επιδόσεις και ικανότητες. Για τους υπόλοιπους, είναι μια 911, όμως αυτοί που γνωρίζουν… θα καταλάβουν ότι εδώ έχουμε το λύκο με προβιά!

Κάτω από το πίσω καπό βρίσκεται ο ίδιος ατμοσφαιρικός κινητήρας της νέας GT3, αποδίδοντας 510 ίππους. Το μοντέλο μάλιστα διατίθεται ως στάνταρ με μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων και για πρώτη φορά το αυτόματο 7άρι διπλού συμπλέκτη PDK διατίθεται χωρίς πρόσθετο κόστος.

Porsche 911 GT3 TouringΜια 911 GT3 χωρίς φτερούγα

Η πιο προφανής διαφοροποίηση της Touring είναι η απουσία της μεγάλης σταθερής αεροτομής που βλέπουμε στην “κανονική” 911 GT3. Εδώ μάλιστα το έξτρα απαιτούμενο downforce στις υψηλές ταχύτητες επιτυγχάνεται με ένα αυτόματα αναδυόμενο πίσω σπόιλερ που σε συνθήκες βόλτα ενσωματώνεται στο αμάξωμα δίνοντας την έξτρα διακριτικότητα στην καθημερινή οδήγηση. Οι διαφοροποιήσεις συνεχίζονται στο ασημί πλαίσιο των παραθύρων (μαύρο στην τυπική GT3), ενώ ολόκληρος ο εμπρός προφυλακτήρας είναι βαμμένος στο χρώμα του αυτοκινήτου.

Porsche 911 GT3 TouringΛεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά

Στο πίσω μέρος, εκτός από το λογότυπο GT3 Touring υπάρχει και μια κόκκινη φωτιζόμενη γρίλια, ενώ πιο κάτω ο φαρδύς προφυλακτήρας είναι ίδιος με την GT3, συμπεριλαμβανομένου τις διπλές μεγάλες απολήξεις στο κέντρο. Πρόσθετες δερμάτινες επενδύσεις χαρίζουν μια έξτρα δόση ποιότητας στην καμπίνα της GT3 Touring. Λεπτομέρειες όπως δηλαδή το κέντρο του τιμονιού, το κάλυμμα της κεντρικής κονσόλας, τα υποβραχιόνια στις πόρτες και στις λαβές εσωτερικά, όλα έχουν μαύρη δερμάτινη επένδυση.

Το κέντρο των καθισμάτων έχει μαύρο ύφασμα, όπως και ολόκληρη η οροφή εσωτερικά, ενώ τα ανάγλυφα λογότυπα της Porsche κοσμούν τα προσκέφαλα. Το πακέτο Touring περιλαμβάνει επίσης ολόκληρη τη λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού στην 911 GT3, όπως όλες τις αποχρώσεις στις ζάντες, τους full LED προβολείς Porsche Dynamic Light System με το Porsche Dynamic Light System Plus, PCCB κεραμικά φρένα, σύστημα ανύψωσης στην εμπρός ανάρτηση, όλους τους τύπους των καθισμάτων και βεβαίως το πακέτο Chrono.

Πολυτελές και με know-how από τους αγώνες

Ποτέ μια πολυτελής και καλοεξοπλισμένη 911 δεν ήταν τόσο race-ready όσο η GT3 Touring.  Με βαριά κληρονομιά στους αγώνες αυτοκινήτου, η Porsche μετέφερε αγωνιστική τεχνολογία στο αυτοκίνητο παραγωγής. Η σταθερή μεγάλη αεροτομή της GT3 (που δεν υπάρχει εδώ) είναι λες και βγήκε από ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο, όπως και η ανάρτηση με διπλά ψαλίδια εμπρός ή ο πίσω διαχύτης, αντίστοιχος της επιτυχημένης αγωνιστικής 911 RSR GT.

Ο 4-λιτρος με 6 κυλίνδρους boxer κινητήρας, αποδίδει στις GT3 510 ίππους και βασίζεται στον κινητήρα της 911 GT3 R που δοκιμάστηκε στους αγώνες αντοχής. Παρά το αρκετά φαρδύτερο αμάξωμα, το βάρος της νέας GT3 αγγίζει τα 1.418 kg με μηχανικό κιβώτιο ή τα 1.435 kg με το αυτόματο PDK. Το εμπρός καπό είναι εξολοκλήρου από ανθρακονήματα (CFRP) που μαζί με τα ελαφρωμένα κρύσταλλα, την ελαφρύτερη εξάτμιση και τις σφυρήλατες ζάντες “γλιτώνουν” αρκετά έξτρα κιλά.

Porsche 911 GT3 TouringΤα αγωνιστικά γονίδια όμως είναι διακριτά και στο εσωτερικό, όπου υπάρχει για πρώτη φόρα μια οθόνη για χρήση πίστας. Με το πάτημα ενός διακόπτη, τα ψηφιακά όργανα προβάλλουν πληροφορίες όπως πιέσεις ελαστικών και λαδιού, θερμοκρασία λαδιού και βεβαίως στάθμη καυσίμου. Η 911 GT3 έχει και έναν διακόπτη επιλογών στο τιμόνι, από όπου ο οδηγός γρήγορα μπορεί να αλλάξει πρόγραμμα οδήγησης ανάμεσα στο Normal και στα πλήρως παραμετροποιήσιμα Sport και Track.

Φωτογραφίες