To Renault Austral αποτελεί τον αντικαταστάτη του Kadjar και όπως υποδεικνύει η νέα πραγματικότητα προσφέρει διάφορα επίπεδα εξηλεκτρισμού, μεταξύ των οποίων και μια Full Hybrid E-TECH επιλογή.
Στην εποχή που και τα παραδοσιακά hatchback σταδιακά ψηλώνουν, το Renault Austral αποτελεί μια καθαρόαιμη πρόταση στην κατηγορία των C-SUV. Το All-New Austral φέρνει αντιμέτωπη τη μάρκα με πολλές άλλες νέες προτάσεις στην κατηγορία, αφού πρακτικά τοποθετείται απέναντι σε μοντέλα όπως το Nissan Qashqai, το Hyundai Tucson αλλά και το Peugeot 3008.
Το Austral που αποτελεί τον αντικαταστάτη του Kadjar έρχεται να ενισχύσει την παρουσία της Renault στην κατηγορία, στην οποία επίσης η μάρκα προσφέρει το Arkana. Σχεδιαστικά ωστόσο το Austral εισάγει μια εξελιγμένη σχεδιαστική ταυτότητα, τη νέα «Sensual Tech» αισθητική της Renault. Αυτή ορίζεται από μια καμπυλωτή και εντυπωσιακή σιλουέτα σε συνδυασμό με έντονες ακμές και σύγχρονες δομικές λεπτομέρειες. Στοιχεία όπως για παράδειγμα η τεχνολογία «micro-optics» στα εμπρός και πίσω LED φωτιστικά σώματα.
Εσωτερικό γεμάτο τεχνολογία
Εντελώς νέα και σύγχρονη είναι η εικόνα στην καμπίνα. Το high-tech cockpit του Austral είναι αναπτυγμένο γύρω από μια μεγάλη οθόνη του συστήματος OpenR. Αυτή συνδυάζει έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 12.3″ και μια κάθετη οθόνη πολυμέσων 12″, ενώ διαθέσιμο είναι και ένα νέο σύστημα Head Up Display με προβολή 9.3″ στο παρμπρίζ. Χάρη στην αυτορρυθμιζόμενη φωτεινότητα και στις βελτιστοποιημένες ανακλαστικές ιδιότητες, οι σχεδιαστές μπόρεσαν και αφαίρεσαν το παραδοσιακό αλεξήλιο πάνω από την οθόνη του πίνακα οργάνων δίνοντας έτσι μια πιο hi-tech αισθητική στο εσωτερικό.
Νέα είναι και η κεντρική κονσόλα, η οποία και λειτουργεί ως διαχωριστικό μεταξύ οδηγού και συνοδηγού. Ενσωματώνει μια ειδική θέση τηλεφώνου με δυνατότητα επαγωγικής φόρτισης και έναν πρακτικό αποθηκευτικό χώρο για μικροαντικείμενα. Ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού στο εσωτερικό μπορούν να υπάρχουν επενδύσεις από πραγματικό ξύλο, δέρμα, Alcantara, ύφασμα, και άλλα, απαλά στην αφή υλικά. Όσο για τους χώρους, αυτοί σύμφωνα με τη Renault είναι άνετοι για μια οικογένεια και ο χώρος στα γόνατα των πίσω επιβατών φτάνει στα 27,4εκ. και είναι από τους κορυφαίους στην κατηγορία. Ο χώρος φόρτωσης έχει χωρητικότητα 500 λίτρα και με την αναδίπλωση της πλάτης του πίσω καθίσματος φτάνει στα 1.525.
Γκάμα υβριδικών εκδόσεων
Το Renault Austral θα προσφέρεται σε εξηλεκτρισμένες εκδόσεις μόνο! Έτσι, θα υπάρχουν επιλογές για μικρο-υβριδικές, ήπια υβριδικές και πλήρως υβριδικές εκδόσεις. Στην πρώτη επιλογή έχουμε τεχνολογία Mild Hybrid 12V σε δύο εκδόσεις ισχύος με 140 ή 160 ίππους, ενώ ακολουθεί η Mild Hybrid Advanced επιλογή με 48V σύστημα και ισχύ 130 ίππων.
Σαφώς και τα περισσότερα πλεονεκτήματα θα προσφέρει η Full Hybrid E-TECH επιλογή με 200 ίππους. Το σύνολο αποτελείται από έναν turbo 3κύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1,2 λίτρου που συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα, μία μπαταρία ιόντων λιθίου 400V ισχύος 1.7kWh και ένα έξυπνο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων multi-mode. Όπως και με την προηγούμενη γενιά υβριδικών συνόλων E-TECH, το αυτοκίνητο θα έχει την επιλογή της πλήρους ηλεκτρικής λειτουργίας, επιτυγχάνοντας έτσι χαμηλές τιμές κατανάλωσης και ρύπων (ξεκινώντας από τα 4,6 L/100 km και τα 105 g CO2/km).
Με δυνατότητα τετραδιεύθυνσης
Το Austral είναι το πρώτο μοντέλο της Renault που προσφέρει όλα τα πλεονεκτήματα της νέας πλατφόρμας CMF-CD. Έτσι ανάλογα με την έκδοση το μοντέλο θα έχει ημι-άκαμπτο πίσω άξονα (στα μοντέλα με κίνηση στους δύο τροχούς) ή πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων για τα μοντέλα με σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης 4CONTROL Advanced. Μάλιστα με την τετραδιεύθυνση το μοντέλο επιτυγχάνει κύκλο στροφής 10,1 μέτρα, ενώ βελτιώνεται συνολικά η ευελιξία σε αστικό περιβάλλον.
Διαθέσιμα είναι και τα επιλέξιμα προφίλ οδήγησης μέσω της τεχνολογίας MULTI-SENSE Advanced. Έτσι υπάρχουν τα Eco, Comfort και Sport, αλλά και ένα τέταρτο πρόγραμμα (Perso) όπου ο οδηγός μπορεί να εφαρμόσει τις προσωπικές του επιμέρους ρυθμίσεις. Επίσης, με το σύστημα Extended Grip Pack παρέχονται δύο επιπλέον προγράμματα «Snow» και «All roads» για πρόσθετες ικανότητες σε πιο απαιτητικά εδάφη, παρά το ότι δεν υπάρχει κάποια τετρακίνητη επιλογή στη γκάμα.
Σε κάθε περίπτωση, ο εξοπλισμός όλων των εκδόσεων είναι πλήρης και με πλήθος τεχνολογίας. Συγκεκριμένα το Renault Austral διαθέτει 32 συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, τα οποία μπορούν να ομαδοποιηθούν σε τρείς κατηγορίες: οδήγηση, στάθμευση και ασφάλεια. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνονται το Active Driver Assist για αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2, Lane Centering, κάμερα 3D 360°, αυτοματοποιημένη υποβοήθηση στάθμευσης, προειδοποίηση τυφλού σημείου (Blind Spot Warning) με αποφυγή εκτροπής από τη λωρίδα (Lane Departure Prevention) στη φάση του προσπεράσματος, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης κατά την πορεία με όπισθεν, ειδοποίηση πίσω διασταυρούμενης κυκλοφορίας (Rear Cross Traffic Alert), καθώς και σύστημα προηγμένου φωτισμού Matrix LED Vision.
Το All-New Renault Austral θα ξεκινήσει να πωλείται στις ευρωπαϊκές αγορές από το τελευταίο τρίμηνο του 2022.