Σε συνέχεια του λανσαρίσματος του νέου Clio και του νέου Captur, η Renault παρουσιάζει τις υβριδικές και plug-in υβριδικές εκδόσεις τους. Το Clio E-TECH 140hp και το Captur E-TECH Plug-in 160hp είναι οι νέες προσθήκες στη γκάμα της μάρκας, η οποία σύντομα θα επεκταθεί και με το νέο Mégane Ε-TECH Plug-in.

Το σύστημα κίνησης που χρησιμοποιείται σε ευρεία κλίμακα από τα μοντέλα με υβριδικό κινητήρα της Renault, παρουσιάζεται σε δύο παραλλαγές. E-TECH για “full hybrid” και E-TECH Plug-in για “full plug-in hybrid”, δηλαδή επαναφορτιζόμενο υβριδικό. Η ενσωμάτωση της συγκεκριμένης τεχνολογίας σε αυτά τα δύο μοντέλα ήταν εύκολη χάρη στη νέα αρθρωτή πλατφόρμα CMF-B. Αυτή εξελίχθηκε εξ’ αρχής για ηλεκτρικά μοντέλα, αλλά και από το γεγονός ότι τα συστήματα της Renault είναι τόσο συμπαγή σε διαστάσεις, ώστε να μπορούν να τοποθετηθούν σε ένα μικρό μοντέλο, όπως το νέο Clio.

Renault CAPTUR E-TECH Plug-in

Τι περιλαμβάνει η μονάδα E-TECH;

Τα hybrid και plug-in hybrid σύνολα βασίζονται στον νέας γενιάς βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων. Ο θερμικός κινητήρας πλαισιώνεται από δύο ηλεκτροκινητήρες και ένα κιβώτιο ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη. Η συνεργασία των ηλεκτροκινητήρων και του κιβωτίου ταχυτήτων εξασφαλίζει την ομαλή λειτουργία των αλλαγών, ενώ υιοθετείται τεχνογνωσία από την εμπλοκή της Renault στη Formula 1. Η ισχύς της μπαταρίας ποικίλλει ανάλογα με τον τύπο του υβριδικού κινητήρα. To Clio E-TECH έχει μπαταρία 1,2 kWh, ενώ το Captur Plug-in μπαταρία 9,8 kWh.

Το υβριδικό σύστημα κίνησης του νέου Clio E-TECH 140hp προσφέρει οικονομία και δυναμική απόκριση κατά την οδήγηση. Ταυτόχρονα, το 80% του χρόνου κυκλοφορίας σε αστικούς δρόμους μπορεί να γίνεται αμιγώς ηλεκτροκίνητα, προσφέροντας πλεονέκτημα στην κατανάλωση σε ποσοστό έως και 40% στον κύκλο πόλης. Αμιγώς ηλεκτρικά, το υβριδικό Clio μπορεί να κινηθεί με ταχύτητες έως 75-80 χλμ. Σε μικτές συνθήκες επιτυγχάνει εκπομπές CO2 λιγότερες από 100 g/km.

Renault CLIO E-TECH

Από την άλλη, το ο E-TECH Plug-in 160hp κινητήρας στο Captur, προσφέρει 100% ηλεκτρική αυτονομία 50 χιλιομέτρων, με ταχύτητες έως 135 χλμ/ώρα και έως 65 χιλιόμετρα σε συνθήκες πόλης. Το νέο Captur μπορεί να κινείται χωρίς καθόλου καύσιμο για μία ολόκληρη εβδομάδα σε συνηθισμένες διαδρομές, ενώ μπορεί να ταξιδεύει και εκτός πόλης χωρίς να προβληματίσει για τη φόρτιση της μπαταρίας του. Για να επιτύχει τη μεγιστοποίηση της ηλεκτρικής αυτονομίας του, το αυτοκίνητο πρέπει να φορτίζεται τακτικά. Σε αντίθετη περίπτωση, ο κινητήρας E-TECH Plug-in λειτουργεί ως ενός συμβατικού full hybrid μοντέλου, με όλα τα πλεονεκτήματα αυτού του τύπου κίνησης. Σε μικτές συνθήκες, το Captur E-TECH Plug-In αναμένεται να καταναλώνει περίπου 1,5 λ./100 χλμ. ενώ οι εκπομπές του CO2 δεν θα ξεπερνούν τα 32 γρ./χλμ.

Οι υβριδικές εκδόσεις Clio E-TECH και Captur E-TECH Plug-in αναμένονται στην Ελλάδα το δεύτερο εξάμηνο του έτους.

Δείτε τη video-δοκιμή του νέου Renault Clio