Το νέο, ταχύτερο και ολοκληρωμένο όσο ποτέ Clio RS είναι γεγονός και χαρακτηρίζεται από την ονομασία 220 Trophy EDC. Με αυξημένη ισχύ στα 220hp, ταχύτερες αλλαγές ταχυτήτων στο αυτόματο κιβώτιο αλλά και σκληρότερες αναρτήσεις, υπόσχεται μια ακόμη πιο καλή οδική συμπεριφορά και μια πιο “racy” αίσθηση στην πίστα.
Το Clio Renaultsport 220 Trophy EDC έχει ένα μεγαλύτερο turbo, νέα εξάτμιση και νέα εισαγωγή αέρα εμπρός, αποδίδοντας 20 επιπλέον ίππους αλλά και αυξημένη ροπή στα 280Nm (+40Nm) από το σημερινό μοντέλο. Ο κινητήρας που είναι πλέον προδιαγραφών Euro 6, στροφάρει έως τις 6.800 rpm (αντί για 6.500), και έχει ως στάνταρ σύστημα start/stop ρίχνοντας έτσι τους ρύπους στα 138 g CO2/km. Ανανεωμένο και ταχύτερο είναι σύστημα διεύθυνσης, ενώ το κιβώτιο ταχυτήρων προσφέρει κατά 40% ταχύτερες αλλαγές στην επιλογή “Normal” του νέου R.S. Drive και κατά 50% στη “Sport”. Διαθέσιμη είναι και η επιλογή “Race” στην οποία το κιβώτιο δέχεται πολλαπλά κατεβάσματα ταχυτήτων, ενώ ενεργοποιείται και το Launch Control (το οποίο μέχρι τώρα δεν υπήρχε).
H ανάρτηση του Clio 220 Trophy είναι χαμηλωμένη κατά 20mm εμπρός και κατά 10mm πίσω, με σκληρότερα αμορτισέρ και κατά 40% σκληρότερα ελατήρια πίσω. Νέοι είναι και οι τροχοί με ζάντες 18 ινστών σε υπερ-υψηλών επιδόσεων ελαστικά Michelin Pilot Super Sport. Στο σχεδιαστικό κομμάτι, το καλύτερο και γρηγορότερο Clio ξεχωρίζει από ένα νέο λευκό ματ χρώμα που συνδυάζεται με μαύρη γυαλιστερή οροφή και πίσω σπόιλερ, ενώ διαθέσιμες είναι ακόμη αποχρώσεις σε γυαλιστερό λευκό, μαύρο αλλά και το χαρακτηριστικό κίτρινο μεταλλικό.
Οι πωλήσεις του Clio R.S. 220 Trophy θα ξεκινήσουν το καλοκαίρι, ενώ αυτή την περίοδο το μοντέλο παρουσιάζεται σε παγκόσμια πρεμιέρα στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης.