Η Renault προχωρά στην ανανέωση της σειράς Megane και επανατοποθετείται στη μικρομεσαία κατηγορία με πλήρη παράταξη εκδόσεων. Η ανανεωμένη γενιά περιλαμβάνει μια νέα υβριδική έκδοση E-Tech Plug-in, ενώ για τους σκληροπυρηνικούς υπάρχουν και τα ανανεωμένα R.S. Line, R.S. και R.S. TROPHY.

Η σημαντικότερη προσθήκη στη νέα γκάμα του Renault Megane είναι αυτή της έκδοση E-Tech Plug-in, με επαναφορτιζόμενο σύστημα κίνησης. Το υβριδικό μοντέλο συνδυάζει έναν θερμικό βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων με δύο ηλεκτροκινητήρες και μπαταρία 9.8 kWh, αποδίδοντας συνδυαστικά ισχύ 160 ίππων. Μάλιστα εκμεταλλεύεται την ενέργεια που παράγεται από την κίνηση, τεχνολογία που είναι εμπνευσμένη από την εμπλοκή της μάρκας στη Formula 1.

Το Megane E-Tech Plug-in μπορεί να κινηθεί 100% με ηλεκτρική ενέργεια για ταχύτητες έως 135 km/h, έχοντας αυτονομία έως 50 km σύμφωνα στο μικτό κύκλο κατά WLTP, ή έως 65 km σε αστικό περιβάλλον. Η έκδοση αρχικά θα είναι διαθέσιμη σε συνδυασμό με το Estate αμάξωμα, ενώ θα ακολουθήσει και η υβριδική έκδοση hatchback λίγο μετά το λανσάρισμα.

Renault Megane E-TECH Plug-in

Περισσότερη τεχνολογία στο εσωτερικό

Η ανανεωμένη οικογένεια Megane έχει φρέσκο και μοντέρνο εσωτερικό. Ενσωματώνει μια νέα οθόνη 9,3 ιντσών στο ταμπλό αλλά και έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,2 ιντσών. Το νέο multimedia Renault EASY LINK έχει λειτουργίες εμπνευσμένες από smartphone, ενώ είναι πιο εύχρηστο και λειτουργικό σύμφωνα με την εταιρία.

Ταυτόχρονα, τα συστήματα ασφάλειας έχουν διανθιστεί με νέες τεχνολογίες υποστήριξης του οδηγού. Αυτές περιλαμβάνουν τα Motorway και Traffic Assistant, τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2, που προσφέρουν περισσότερη άνεση στις μετακινήσεις. Νέο είναι και το σύστημα φωτισμού, που περιλαμβάνει προβολείς Pure Vision LED.

Renault Megane R.S. Line

Νέα σειρά Megane R.S. Line και νέες TOP εκδόσεις R.S.

Οι σπορτίφ εκδόσεις R.S. Line αντικαθιστούν τις προηγούμενες GT Line. Περιλαμβάνουν πιο σπορ σχεδιαστικά στοιχεία εξωτερικά και εσωτερικά και απευθύνονται σε οδηγούς που επιθυμούν περισσότερο δυναμισμό από το καθημερινό τους αυτοκίνητο. Ωστόσο, για όσους ψάχνουν κάτι το πραγματικά ξεχωριστό, οι εκδόσεις Megane R.S. τοποθετούνται στην κορυφή της γκάμας και μάλιστα αποτελούν σημείο αναφοράς για τα λεγόμενα hot-haches. Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι το Megane R.S. Trophy του 2019 πέτυχε ρεκόρ πίστας στο θρυλικό Nurburgring Nordschleife.

Για το 2020, η γκάμα Megane R.S. εφοδιάζεται με έναν turbo βενζινοκινητήρα 1,8 λίτρων ισχύος 300 ίππων. Η ροπή είναι επίσης αυξημένη στα 420 Nm (+30 Nm) όταν συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο EDC ή στα 400 Nm με μηχανικό κιβώτιο. Αυτή η αύξηση στην απόδοση μεταφράζεται σε καλύτερες επιταχύνσεις, ακόμη και στις υψηλές στροφές λειτουργίας, ενώ η διαθέσιμη ροπή είναι από τις κορυφαίες στην κατηγορία.

Renault Megane R.S. Trophy

Η ακόμη πιο αγριεμένη έκδοση Megane R.S. Trophy, έχει σχεδιαστεί για βελτιστοποιημένη χρήση εντός πίστας. Διαθέτει διαφορετικό set up (Cup chassis) με σκληρότερα αμορτισέρ (+25%) και ελατήρια (+30%), σε συνδυασμό με πιο διαφορετική αντριστρεπική (+10%) και μηχανικό μπλοκέ διαφορικό Torsen για καλύτερη πρόσφυση στις στροφές.

Η ανανεωμένη οικογένεια του Renault Megane θα λανσαριστεί το καλοκαίρι του 2020.

Δείτε ακόμη: